't Is geen Apple he.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
zo... docsis 3 modem binnen van Ziggo.... Uiteraard werkte de activatie procedure niet
Mjah nog treuriger is dat de helpdesk nog niets van de activatie van dit nieuwe modem wist. Aardige jongen daar niet van, maar als ik al zie wat voor onzin ze verkondigen tegen onze gezamelijke klanten verbaasde het me al niet.quote:
Snel maar volposten dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef LudoSanders het volgende:
Dit zou wel het topic moeten worden waarin ik mijn nieuwe MBP bestel.
Ach, de iTunes servers staan nu ook te roken dus Ziggo is niet de enigequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah nog treuriger is dat de helpdesk nog niets van de activatie van dit nieuwe modem wist. Aardige jongen daar niet van, maar als ik al zie wat voor onzin ze verkondigen tegen onze gezamelijke klanten verbaasde het me al niet.
En stabiel is het nog niet. Ik was dus zojuist mijn verbinding kwijt
Wat een verschillenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Junkie het volgende:
iPhone 3GS Review
De eerste review, volgens mij.
En nog eentje van Engadget.quote:
Hoezo? Heb je nooit updates geinstalleerd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet dadelijk 288 Apps updaten als iPhone OS 3.0 uitkomt..
Hoop maar dat dat goed gaat..
Safari is vooral snel, heel snel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:14 schreef Jimbo het volgende:
is safari nou zoveel fijner dan Firefox ? wat zijn dr voordelen ? tot duszover vind ik firefox echt > all
Ik kon niet lekker scrollen met Firefox op mijn Macbook. Toen overgestapt op Safari, dat ging wel..quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:14 schreef Jimbo het volgende:
is safari nou zoveel fijner dan Firefox ? wat zijn dr voordelen ? tot duszover vind ik firefox echt > all
Ik gebruik Safari AdBlock. Werkt perfectquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:11 schreef Junkie het volgende:
En is er eigenlijk nog een goede ad-blocker voor Safari 4?
Ik typ dit getetherd via bluetoothquote:Is it simple? Yes. Risky? A bit. Legal? We'll leave that to the lawyers 'cause we know that you're aching to give tethering a spin over your newly downloaded iPhone OS 3.0 update. We've seen several guides to enable tethering ever since OS 3.0 was first released into beta (and into the wilds) oh so many days ago. However, these were always carrier/country specific and required a bit more command line tampering than the common man could stomach. Now an automated solution has come to our attention that just works, is global, and doesn't require a jailbreak. Essentially, you use your iPhone to browse to a site that you've never heard of (help.benm.at), download a file that promises to reconfigure your local carrier profile, and then switch on tethering as you would had you tithed a monthly tethering fee to your carrier. We've confirmed that it works on T-Mobile NL and on O2 UK. There's obvious risk here so be careful and backup your iPhone first before giving this a shot. And don't go nuts either -- remember, your unlimited data plan likely contains a "fair use" clause and you can bet that carriers won't be happy to see their bandwidth diminish without compensation. Now brace yourselves and hit the read link for the full procedure... ready, go!
Update: Some are reporting that this procedure could disable MMS and visual voicemail depending on your country and carrier -- a fair trade for many.
Dat eerste.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:01 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand al wat ze rekenen voor een mms? ¤0,50 of 2 smsjes?
(ik heb nog niet geupdate naar 3.0)
Helaas..quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
Prijzen T-Mobile zijn bekend:
http://www.t-mobile.nl/ip(...)T.ac=sc_iphone2_abbo
Abo's blijven hetzelfde, toestel (de 3GS) wordt duurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |