quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:32 schreef Ericjuh het volgende:
Ahh, zoals ik nu begrijp ligt activatieserver van t-mobile appstore er weer uit? Krijg telkens melding dat simkaart onjuist is en iets met een timeout. En zie alleen een emergency slide
Ik ook. (Ik dacht ik doe nog ff een restore om alle hack en freak sporen van het verleden uit te wissen... dom dus!)quote:
Kwestie van wachten, lijkt mequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Krijg hele tijd netwerk timeout in iTunes en kan dus niks doen nu....zit nu "slide to emergency"
Heb hem al 3x opgestart...werkt nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:37 schreef Locusta het volgende:
Loopt lekker hier hoor...
Oh, en dat van die sim melding had ik ook, ff opnieuw iTunes opstarten heeft geholpen
Die is niet geactiveerd bij T-Mobile.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Jarno het volgende:
Waar zit de tethering optie nou?
quote:Tethering zal voorlopig nog niet beschikbaar zijn. De combinatie van de iPhone en de bijbehorende prijsplannen is primair bedoeld voor internetgebruik op het mobiele toestel. Wil je mobiel internetten op je laptop, dan heeft T-Mobile daar aparte laptopabonnementen voor.
Om het gebruik van de iPhone als modem in de toekomst mogelijk te maken, inventariseert T-Mobile op dit moment welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen. De huidige gebruikerservaring van klanten die internetten via hun mobiele toestel moet er in elk geval niet minder op worden wanneer we tethering toestaan. Bovendien willen we de iPhone toegankelijk houden voor een zo breed mogelijk publiek, vandaar dat de i-prijsplannen zo scherp zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
Dus er zijn provider specifieke firmware's ofzo? Of kan T-Mobile 't op afstand uitzetten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die is niet geactiveerd bij T-Mobile.
[..]
ipcc bestanden. Staan provider-specifieke settings in. Leesvoer: http://www.iphoneclub.nl/(...)ering-aanzetten.htmlquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus er zijn provider specifieke firmware's ofzo? Of kan T-Mobile 't op afstand uitzetten?
Jups.quote:
Dat bedoel ik. Dat T-Mobile het wil verbieden is 1 ding, maar voor andere telcos zou het toch moeten werken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zie de optie tethering ook niet. IPhone met vodafone heb ik.
Heb jij dat ook dan met die netwerk time out? Busy lads.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:43 schreef Ericjuh het volgende:
Als mensen zitten te wachten op een belletje dan zou ik telefoon nog niet updaten. Ik denk dat op dit moment itunes store te druk is (of down is), waardoor je update niet kunt afronden!
Ja dubieus. Heb je geen T-Mobile heb je alsnog te maken met hun policyquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat T-Mobile het wil verbieden is 1 ding, maar voor andere telcos zou het toch moeten werken?
Uhu maar als je dat bestandje aanpast werkt het ook met tmobquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat T-Mobile het wil verbieden is 1 ding, maar voor andere telcos zou het toch moeten werken?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dan met die netwerk time out? Busy lads.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef Skv het volgende:
Spul is binnen, staat op mn telefoon. Direct maar even op 'sync' gedrukt, het maken van een reservekopie duurt 1000 uur.
Dank.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Skv het volgende:
http://74.125.77.132/search?q=cache:lZhj2b3r_RUJ:www.iphoneclub.nl/29933/tethering-via-t-mobile-nederland-toch-activeren/+iphoneclub.nl+tethering&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a
Geen probleem. Kan jij even laten weten of het werkt? Heb het zelf nog niet getest omdat die van mij aan het backuppen is de afgelopen 30 minuten.quote:
Nee joh, 8G 1200TerrorByte ofzo. Hij is nog steeds bezig. Ondingquote:
Uh, nee. Elke provider gebruikt zijn eigen ipcc.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dubieus. Heb je geen T-Mobile heb je alsnog te maken met hun policy.
Let wel op wat je doet, voor zover ik weet is er nog geen versie waarbij tethering, MMS én Visual Voicemail werken. Bij de verschillende ipcc bestanden die in omloop zijn mist er altijd wel één van die dingen. Daarom wacht ik ook nog even.quote:
Mja. Door die restore actie van mij ben ik nu ook in de activatievalkuil terecht gekomen. Nouja, eerst maar ff een bakkie gaan doen dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen probleem. Kan jij even laten weten of het werkt? Heb het zelf nog niet getest omdat die van mij aan het backuppen is de afgelopen 30 minuten.
Terwijl mijn iphone aan het booten was zag ik in het vorige topic dat 3 mensen een probleem hadden met activatie.. Ik wist gewoon dat er geen weg meer terug was voor mijquote:
Mooi. Dan werkt het iig nog wel en is het gewoon een kwestie van de storm uitzitten.quote:
Moet je vaker syncenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef Skv het volgende:
Waarom duurt dat syncen zo hoerig lang? Ik heb inmiddels het hele internet én alle ooit gepubliceerde boeken uit.
quote:Ik zal deze beginpost bijhouden en tzt verplaatsen naar de jailbreak, maar omdat die er voorlopig niet is een beknopte handleiding hoe je naar 3.0 kunt updaten zonder de unlock en activatie te verliezen.
Op dit moment is er dus geen jailbreak, waardoor je geen cydia en icy en installer kunt gebruiken.
Voor Windows:
MAAK EEN BACKUP en zorg dat je de juiste versie hebt van itunes 8.2 (te vinden hier: http://www.apple.com/itunes/download/)
1. Zorg voor de juiste basis en dat is een custom 2.2.1 firmware van Michael te vinden op: http://rapidshare.de/file(...)om_Restore.ipsw.html
2. Als je twijfelt aan je huidige versie (quickpwn en/of custom) dan zou ik eerst een shift-restore doen naar de custom 2.2.1
3. Doe een shift-update naar de firmware 3.0 en de activatie en unlock blijft. Te vinden: http://appldnld.apple.com(...)0_7A341_Restore.ipsw
Als je een Restore naar 3.0 doet dan is je unlock weg, dit is wel op te lossen maar dan moet je terug naar 2.0
--Work in progress---
quote:The Iphone cannot be updated at this time because the iPhone activation server is temporarily unavailable
Wat moet er gerepareerd worden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef nelisb het volgende:
Hier 3.0 geïnstalleerd op mijn 3G. Welke daarna gelijk is weggebracht voor reparatie. Hopelijk binnen 4 weken weer terug.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb nog steeds die netwerk-time out..
Bron.quote:Let op! Op dit moment zijn er door de grote drukte problemen met de activatieserver(s) van Apple. Je iPhone zal daardoor na een update niet meteen werken (want kan niet geactiveerd worden). Als je kunt wachten met de update, doe het dan s.v.p. op een later moment als de activatieserver(s) weer bereikbaar is/zijn!
Haroe!quote:
Geannuleerd en nog maar eens proberen. Schiet weer niet op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:17 schreef Skv het volgende:
Pfff. 'Reservekopie maken van iPhone'. Hoe lang kan dat duren?
Kuthoeretyfusding.
haarscheurtjes, stof achter scherm, headset aansluiting. Ga alleen met 12 dagen op vakantie dus zal wel pech hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat moet er gerepareerd worden?
En hoe maak je een reservekopie?
Kroel?quote:
En die van mijn vriendin nu ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb de update zojuist binnen en geactiveerd!
Die had ik ook.quote:
Ik heb ook problemen met de headset aansluiting.. moet vaak uren draaien voordat het knopje en de mic het doet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef nelisb het volgende:
[..]
haarscheurtjes, stof achter scherm, headset aansluiting. Ga alleen met 12 dagen op vakantie dus zal wel pech hebben.
Links in iTunes zie je je iPhone staan. Rechtermuisknop en dan kan je een backup maken.
Maar bij updaten maakt ie toch direct een reservekopie?
dat draaien heb ik opgegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:33 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met de headset aansluiting.. moet vaak uren draaien voordat het knopje en de mic het doet.
Haarscheurtjes zitten er vast ook wel in.
Geen stof gelukkig.
Hoe moeilijk doen ze bij apple als ze zien dat ie ook wel een keer gewoon gevallen is? Zit een blus in de achterkant en de rechterbovennaad staat een beetje open...
De 3Gs is snel zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
iPhone 3GS reviews (inclusief filmpjes van 3G en 3GS naast elkaar):
http://www.engadget.com/2009/06/17/iphone-3g-s-review/
http://gizmodo.com/5293388/iphone-3gs-review
Zo die videofunctie ziet er goed uit zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
iPhone 3GS reviews (inclusief filmpjes van 3G en 3GS naast elkaar):
http://www.engadget.com/2009/06/17/iphone-3g-s-review/
http://gizmodo.com/5293388/iphone-3gs-review
Mmkay. En wanneer heb je zo'n reservekopie nodig? Als je een nieuwe computer hebt? Waar slaat ie 'm trouwens op, of ziet iTunes automatisch zo'n reservekopie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef nelisb het volgende:
[..]
Links in iTunes zie je je iPhone staan. Rechtermuisknop en dan kan je een backup maken.
Maar bij updaten maakt ie toch direct een reservekopie?
Met de 3Gs wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan ik nou straks ook video opnemen met mijn iphone?
Ontkoppel iphone van je computer. Zet vervolgens iphone uit en sluit het weer aan. Bij sommige mensen schijnt het te werken en bij sommige weer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef arneaux het volgende:
Ik krijg als foutmelding dat de iPhone niet kan worden bijgewerkt omdat de iPhone server tijdelijk niet beschikbaar is. Dat tijdelijk duurt nu al 2 uur ofzo...
Iemand anders hetzelfde probleem?
worked for mequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Wing het volgende:
[..]
Die had ik ook.
Zet iTunes uit, ontkoppel je iphone van de computer. Zet iphone uit.
Sluit iphone direct aan op je computer, zeg ja wanneer itunes vraagt of je 3.0 wil installeren.
Good luck
Yup, je kunt ook met je eigen account inloggen en bijv. je favorites mergen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
He youtube app is ook aangepast. Je ziet meer info van een video en de reacties. Lijkt het wat meer op de reguliere youtube.
Handig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yup, je kunt ook met je eigen account inloggen en bijv. je favorites mergen.
Aan mij verkopen voor 5 tientjes. Even rebooten? Knop bovenop en de home ingedrukt houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef bodylotion het volgende:
ik kan m niet ontgrendelen na de 3.0 update... en nu?!
nee hij moest toch nog ff syncenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aan mij verkopen voor 5 tientjes. Even rebooten? Knop bovenop en de home ingedrukt houden.
Wat een verschillenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Junkie het volgende:
iPhone 3GS Review
De eerste review, volgens mij.
vrijdag geloof ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wanneer komt quickpwn nu? Wil niet updaten voordat er Jailbreaksotware is.
De Jailbreaksoftware zou toch eerder komen? Unlock hoef ik niet. Heb t-mobile. In augustus krijg ik mijn unlockcodequote:
Maar die GM verloopt toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Christiaan het volgende:
Al die mensen die me voor gek verklaarden toen ik zei dat de GM gelijk was aan de final.
Gebruik Tethering al sinds maart toen de beta versie uitkwam.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:03 schreef Wing het volgende:
Internet op notebook
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1355812//
Alleen oppassen voor extra kosten.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Biogarde het volgende:
Oe, je kan nu ook de camera aan 'double-tap' van de home-knop hangen.
Da's handig bij momenten dat je je cam snel wil gebruiken
zit in de instellingenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Het dev team heeft laten weten dat, als hij te jailbreaken is, hij ook meteen te unlocken is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
3GS gepreordered ter vervanging van mijn 2G. Hoop dat er tegen de releasedate hier een unlock manier is zodat ik hem al meteen kan gebruiken met mijn vodafone abo tot mijn tmobile abo ingaat
.
Die mensen zijn gek Chris. Rechtstreeks van Wiki (ja, ik weet dat het niet academisch verantwoord is, maar tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Christiaan het volgende:
Al die mensen die me voor gek verklaarden toen ik zei dat de GM gelijk was aan de final.
Dan is de software om te jailbreaken er al toch?. Waarom brengen ze die niet officieel uit dan? Heeft dat te maken met Itunes 8.2quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die mensen zijn gek Chris. Rechtstreeks van Wiki (ja, ik weet dat het niet academisch verantwoord is, maar toch):
"The Golden Master or GM version of a reproducible product (e.g., software) is that which is then released for public consumption; typically for subsequent distribution of multiple copies. It represents the development stage of "RTM" (Release To Manufacturing), often referred to as "going gold", or "gone golden"."
Hoezo? hier 10 minuten werk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:58 schreef Flepke het volgende:
Blijkt nog aardig kut te zijn om 3.0 zerkend te krijgen op de 2g pfff
Nice dan hoef ik niet 2 abo's tegelijk te hebben, maar kan ik gewoon mijn vodafone simkaart gebruik tot mijn t-mobile abo ingaatquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Het dev team heeft laten weten dat, als hij te jailbreaken is, hij ook meteen te unlocken is.
Dit was hier dus niet het gevalquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hoezo? hier 10 minuten werk.
ispw van 3.0 downloaden.
itunes aan, shift ingedrukt houden, ispw file kiezen en updaten maar.
na update 2G gewoon nog simvrij.
Ik heb nu 2.2.0quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hoezo? hier 10 minuten werk.
ispw van 3.0 downloaden.
itunes aan, shift ingedrukt houden, ispw file kiezen en updaten maar.
na update 2G gewoon nog simvrij.
niks geen gekloot met 2.2.1 jailbreak/unlock etc.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-0-jailbreak-unlock/ succes! Hier staat alle uiteg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nu 2.2.0
Ik kan dus gewoon de ispw 3.0 downloaden en erop zetten en het werkt allemaal ?
Waar haal ik die 3.0 ispw?
Ik ben zo schijt dat het niet meer werkt als ik 3.0 erop zet.
Ik wacht nog evenquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:12 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-0-jailbreak-unlock/ succes! Hier staat alle uiteg.
Hier ook zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:29 schreef Axel16 het volgende:
als je die spotlight functie gebruikt (dus zie zoekfucntie door je hele iphone heen) en je zoekt op iets van je mail e.d vind die ook email die ik al lang heb verwijderd en ook uit de prullemand verdwenen zijn. Hoort dit?
idd, dit vind ik erg storend, want nu is het echt een zooi om te zoeken tussen al die verwijderde troep bij die search functie. nu ben ik alsnog sneller door gewoon me mail te openen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier ook zo
Wat vaag, want als ik zo'n mail verwijder komt ie wel in trash en kan ik het definitief verwijderen, maar bij de volgende search is het er weer
hier ook! Vaag hoor. Hij kan trouwens niet alle verwijderde items openen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:29 schreef Axel16 het volgende:
als je die spotlight functie gebruikt (dus zie zoekfucntie door je hele iphone heen) en je zoekt op iets van je mail e.d vind die ook email die ik al lang heb verwijderd en ook uit de prullemand verdwenen zijn. Hoort dit?
Hij opent ze bij mij tot nu toe allemaal (3 geprobeerd) en die kan je dan vervolgens weer verwijderen op één of andere manier en toch blijven ze bestaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
hier ook! Vaag hoor. Hij kan trouwens niet alle verwijderde items openen.
ik kwam net nog een leuke nieuwe functie tegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
Mooi overzicht met veel screenshots van 40 nieuwe features in OS 3.0:
http://www.ismashphone.co(...)res_of_iphone_3.html
Dat is handig inderdaad. Heb het afgelopen week al vaak gebruikt bij het luisteren van audio podcasts.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kwam net nog een leuke nieuwe functie tegen.
Als je in je iPod gaat scrubben, of hoe dat ook heet (zoeken in een liedje) dan kan je steeds nauwkeuriger zoeken als je met je vinger naar beneden gaat tijdens het sliden.
Voornamelijk handig bij het zoeken in lange dj sets bijvoorbeeld
Hebben jullie dan ook dat het geluid herbij hapert?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kwam net nog een leuke nieuwe functie tegen.
Als je in je iPod gaat scrubben, of hoe dat ook heet (zoeken in een liedje) dan kan je steeds nauwkeuriger zoeken als je met je vinger naar beneden gaat tijdens het sliden.
Voornamelijk handig bij het zoeken in lange dj sets bijvoorbeeld
Gesprek op de speaker zetten en dan de Dictafoon gebruiken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:43 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook dat het geluid herbij hapert?
En zal het nog moelijk worden om telefoongesprekken op te nemen in de toekomst?
Geprobeerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gesprek op de speaker zetten en dan de Dictafoon gebruiken?Of werkt dat niet tegelijk.
het is toch eigenlijk verboden door bijv. t-mobile. maar las dat er gewoon een update is zodat het wel op je iphone komt te staan. zitten er verder geen gevolgen aan?quote:
Denk niet dat hij los te verkrijgen is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
En de losprijzen? Daar ben ik benieuwd naar
Ook niet 'gewoon' bij een Apple winkel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk niet dat hij los te verkrijgen is.
Nee, alleen in combinatie met een T-Mobile abonnement. Voor een "los" toestel zul je naar het buitenland moeten uitwijken of 'm bestellen bij een webshop die ze importeert.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ook niet 'gewoon' bij een Apple winkel?
EDIT: Staan in ieder geval geen prijzen op de Nederlandse Apple-site inderdaad...
Apple winkels heb je niet in Nederland.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ook niet 'gewoon' bij een Apple winkel?
EDIT: Staan in ieder geval geen prijzen op de Nederlandse Apple-site inderdaad...
Je begrijpt me wel...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple winkels heb je niet in Nederland.
http://store.apple.com/nlquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple winkels heb je niet in Nederland.
Kreeg je de volgende melding: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP-identiteit niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:06 schreef Nashje het volgende:
Kan m'n mail niet ophalen. Hij staat nog op de mail van voor de update. Als ik dan probeer te syncen doet ie het gewoon niet. Kreeg net 1 keer de melding dat er een PDP fout was of zoiets
.
Die kreeg ik inderdaad! Zit op Wifi. Heb dat netwerk laten vergeten, toen opnieuw aangeklikt en key ingevoerd, maar werkt nog nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kreeg je de volgende melding: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP-identiteit niet geaccepteerd.
Die melding kreeg ik net toen ik wilde internetten via 3G. Oplossing daarvoor is je netwerk instellingen opnieuw invoeren.
Waar stel je dat in?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Biogarde het volgende:
En niet de volledige SMS meer in beeld bij een nieuwe SMS. Helemaal niets, alleen 'tekst message'. Eindelijk
Dat lijkt me vrij goedkoop. Als je een andresje weet graag laten wetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een 16GB 3GS voor 400 euro is waarschijnlijk niet echt te verwachten, of wel?
Misschien een verkeerde key ingevoerd. Het heeft volgens mij wel met de instellingen te maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die kreeg ik inderdaad! Zit op Wifi. Heb dat netwerk laten vergeten, toen opnieuw aangeklikt en key ingevoerd, maar werkt nog niet.
Had dit geprobeerd nu: instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerk instellingen. Opnieuw netwerkkey ingevoerd, verbonden, alleen toen m'n mail ging ophalen kreeg ik de melding dat imap.google.com fout was oid?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde key ingevoerd. Het heeft volgens mij wel met de instellingen te maken.
Dat is standaard met 3.0. Heb niks in hoeven stellen.quote:
Dat kun je al sinds (ik geloof 1.0) instellen. Bij settings.quote:
Is het niet smtp.google.com. Bij mijn gmail instellingen staat dat als hoofdserver.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Had dit geprobeerd nu: instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerk instellingen. Opnieuw netwerkkey ingevoerd, verbonden, alleen toen m'n mail ging ophalen kreeg ik de melding dat imap.google.com fout was oid?
Nope. Ja, kon wel, maar dan moest je die restrictions aanzettenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat kun je al sinds (ik geloof 1.0) instellen. Bij settings.
Die kan ik niet veranderen, vaaaag. Heel account verwijderd en opnieuw ingesteld. Na lang wachten de melding:quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is het niet smtp.google.com. Bij mijn gmail instellingen staat dat als hoofdserver.
Nee, in Italië is de prijs ¤699 voor een simlock vrije 16GB 3Gsquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een 16GB 3GS voor 400 euro is waarschijnlijk niet echt te verwachten, of wel?
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77695quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die kan ik niet veranderen, vaaaag. Heel account verwijderd en opnieuw ingesteld. Na lang wachten de melding:
Controle Gmail-account mislukt
De IMAP-server 'imap.gmail.com' reageert niet. Controleer of de netwerkverbinding werkt en of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld 'Server inkomende post' (die ik helemaal niet heb hoeven in te vullen).
Heb heel dit topic doorgenomen: http://www.iphoneclub.nl/(...)annot-get-mail.html. Zonder succes. KK 3.0quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die kan ik niet veranderen, vaaaag. Heel account verwijderd en opnieuw ingesteld. Na lang wachten de melding:
Controle Gmail-account mislukt
De IMAP-server 'imap.gmail.com' reageert niet. Controleer of de netwerkverbinding werkt en of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld 'Server inkomende post' (die ik helemaal niet heb hoeven in te vullen).
Ja ook al geprobeerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77695
Staat dat ook goed? Zo ja gewoon even wachten en straks nog een keer proberen om je mail op te halen.
Het is merkwaardig maar ik zou het over een uur ofzo nog een keer proberen misschien werkt het ophalen van je mail dan wel. Als je instellingen gewoon goed staan zou het toch moeten werkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb heel dit topic doorgenomen: http://www.iphoneclub.nl/(...)annot-get-mail.html. Zonder succes. KK 3.0
Instellingen > Algemeen > Thuisknop > Zoekresultatenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef Axel16 het volgende:
waar vind ik de instellingen voor de spotlight search functie? Dat je kan selecteren waar doe allemaal gaat zoeken.
Mja, dat zou je denken. Voor 3.0 deed ie het nog gewoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is merkwaardig maar ik zou het over een uur ofzo nog een keer proberen misschien werkt het ophalen van je mail dan wel. Als je instellingen gewoon goed staan zou het toch moeten werken.
Je kunt abonnement later in laten gaan. Je krijgt dan gelijk de telefoon, maar je kunt er dan eigenlijk niet mee bellen (tenzij je natuurlijk abbo van t-mobile hebt). Zo ging het tenminste bij de 3g.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:35 schreef Jeeh het volgende:
Ik zit aan de 3GS 32 Gb te denken, maar mn huidge abo loopt pas over 3 maanden af.
Kan ik er eentje afsluiten die dan pas ingaat, maar dat het apparaat wel gewoon meteen krijg?
Apps moeten het ondersteunen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Ericjuh het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag. Zit hier de push notificatie al in en is het wachten op de apps die het ondersteunen? Of komt er gauw nog een update hier voor uit?
Als je bij t-mobile zit kun je gewoon verlengen: dit kan vanaf 4mnd voordat je abo afloopt. Zit je bij een andere provider dan heb je pech, of je zult tijdelijk twee abo's moeten afnemen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:35 schreef Jeeh het volgende:
Ik zit aan de 3GS 32 Gb te denken, maar mn huidge abo loopt pas over 3 maanden af.
Kan ik er eentje afsluiten die dan pas ingaat, maar dat het apparaat wel gewoon meteen krijg?
Ja, ik zit dus nu bij KPN. Maar ik kan niet gewoon alles ondertekenen en afsluiten en afspreken dat de 2 jaar per sept ingaat? Maar dat ik dan wel meteen mn iPhone krijg (waar ik dan uiteraard niet mee kan bellen).quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je bij t-mobile zit kun je gewoon verlengen: dit kan vanaf 4mnd voordat je abo afloopt. Zit je bij een andere provider dan heb je pech, of je zult tijdelijk twee abo's moeten afnemen.
Zal ik je dan uit je droom trappen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Slein83 het volgende:
Mijn iphone is nog steeds fucked up(rechterkant van het scherm doet het niet meer), maar tot op heden geen tijd en zin gehad om hem terug te brengen. Komt mede ook door het feit dat de 3gs eraan kwam, dus over weekje of 2 hem aanbieden ter reparatie en hopen dat ik de nieuwe 3gs krijg ter vervanging
Verder os 3.0 werkt echt lekker snel, helaas kan ik niet alles testen om de bovenstaande reden
Tap Tap Revolution 2 ondersteunt nu al push notifications. Voor zover ik weet is dat tot nu toe de enige die in de App Store staat. Verwacht zeer binnenkort wel een hoop updates van andere Apps.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Ericjuh het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag. Zit hier de push notificatie al in en is het wachten op de apps die het ondersteunen? Of komt er gauw nog een update hier voor uit?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
Voor de geïntresseerden trouwens; op http://www.quickpwn.com/ kun je je inschrijven voor een e-mailberichtje voor als de 3.0 update klaarstaat!
Misschien handiger dan F5'en
Nee, dat gaan ze zeker niet doen. En waarom zou je een iPhone willen waar je niet mee kunt bellen? Sterker nog, je kunt er vrijwel niets mee want internetten werkt dan ook niet... Ik feite heb je dan gewoon een dure iPod Touch. Wacht dan gewoon tot september.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus nu bij KPN. Maar ik kan niet gewoon alles ondertekenen en afsluiten en afspreken dat de 2 jaar per sept ingaat? Maar dat ik dan wel meteen mn iPhone krijg (waar ik dan uiteraard niet mee kan bellen).
Misschien toch maar even navragen, zou wel erg fijn zijn.
De 16 GB 3G gaat eruit en touchscreens die niet werken worden vervangen, dus krijg sowieso een nieuwe. De vraag is echter of het ene 3g of 3gs zal zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ik je dan uit je droom trappen?
De 3G maken en verkopen ze nog steeds. Dus je krijgt gewoon een nieuwe/refurbished 3G.
Nog steeds niet. Kolere klote 3.0.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is merkwaardig maar ik zou het over een uur ofzo nog een keer proberen misschien werkt het ophalen van je mail dan wel. Als je instellingen gewoon goed staan zou het toch moeten werken.
Ze zullen best een voorraadje 16GB 3G's (en onderdelen) achterhouden voor dit soort gevallen. Het kan ook zijn dat je dan een "refurbished" exemplaar terugkrijgt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Slein83 het volgende:
[..]
De 16 GB 3G gaat eruit en touchscreens die niet werken worden vervangen, dus krijg sowieso een nieuwe. De vraag is echter of het ene 3g of 3gs zal zijn
quote:@MuscleNerd if u write few words on blog about release of PWN it is realy helpful for thousands of people who are refreshing the page
3 minuten geleden, dus hopelijk zometeen wat meer info.quote:@kashar that's a good idea
Naar Belcompanyquote:
Ik em nu aan het downloaden met volle bandbreedte ergste lijkt nu voorbij te zijn, no probs tot nu toe iig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik um vanavond installeren of zijn die fucking servers nog steeds overbelast ?
ff geduld dus nog.quote:Jailbreak voor iPhone 3.0 uitgesteld, problemen met YouTube
Het iPhone Dev Team heeft zojuist een update gegeven over de status van de jailbreak voor OS 3.0 die ze in voorbereiding hebben. De jailbreak is zo goed als klaar, alleen zijn er nog twee (kleine) problemen die ze eerst op willen lossen. De eerste heeft betrekking op het gebruik van de Youtube-applicatie op iPhones die niet officieel geactiveerd zijn. De applicatie zou niet naar behoren werken of crashen op dergelijke iPhones. Het tweede probleem dat ze hebben blijkt in Apple’s nieuwe versie van de Software Restore te zitten, waardoor de custom firmwares niet goed zouden werken op de iPhone.
itunes uitzetten, iphone uitzetten. telefoon aa de pc koppelen (uit) en itunes starten. dat werkte bij mij tenminstequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik um vanavond installeren of zijn die fucking servers nog steeds overbelast ?
Ja dat doen ze inderdaad al. Ik was gister naar de Tmobile shop geweest om hem te reserveren, ik sta als 13e op de lijst. De dagen ervoor waren er ook al mensen geweest om te reserveren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vanaf morgen te reserveren in T-mobile winkels, die nemen toch al een week reserveringen aan?
Dit dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
3 minuten geleden, dus hopelijk zometeen wat meer info.
Ik gisteren ook bij de belcompany. Mijn naam gegeven en dat ik een zwarte 32gb wil en nu sta ik 2e op de lijst. Ik ga er dus vanuit als ik er volgende week vrijdag heenga dat ie dan klaar ligtquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
Naar Belcompany
Ben ik ook geweest voor de 3G. Die ochtend stond bij T-mobile een dikke rij en bij de Apple store er tegen over een paar mensen. Naar BC gebeld, geen probleem, we hebben er nog 2 en die leggen we aan de kant. Daar stond het dan ook keurig waardoor we verzekerd waren van een toestel. Ook daar stond altijd wel 1, en anders 2 te proberen voor de abo-aanvragen.
Ben over al mijn telefoon aankopen die ik daar heb gedaan altijd wel tevreden geweest!
Tot op heden zijn het allemaal dezelfde berichten die je hoort, vervanging van het toestel(allemaal nieuw). Reparatie er van is gewoon te duur. Dus meteen vervangen. En dat voorraadje schijnt al aardig geslonken te zijn aangezien ze al geruime tijd niet meer geproduceerd worden. Maar ik wacht nog gerust effe afquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zullen best een voorraadje 16GB 3G's (en onderdelen) achterhouden voor dit soort gevallen. Het kan ook zijn dat je dan een "refurbished" exemplaar terugkrijgt.
Heb ff geprobeerd; werkt prima hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:52 schreef Igen het volgende:
Heb de 3.0 update geïnstalleerd, maar tekst kopiëren in Notities en dan plakken in Safari werkt niet.
Via m'n Mac ook. Zal nog heel druk zijn, mede vanwege de updates van diverse appsquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef sunmoonstar het volgende:
De App Store is via de iPhone nog lastig bereikbaar. Laden duurt errug lang..
Hmm. Bij andere sites werkt het bij mij gelukkig ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ff geprobeerd; werkt prima hier.
Naaktfoto's van je ex?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:45 schreef Axel16 het volgende:
waar komen de verwijderde mails ineens vandaan als je door je hele iphone gaat zoeken met die nieuwe zoek functie?
Uit de map Verwijderde itemsquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:45 schreef Axel16 het volgende:
waar komen de verwijderde mails ineens vandaan als je door je hele iphone gaat zoeken met die nieuwe zoek functie?
Die is gewoon helemaal leeg jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uit de map Verwijderde itemsOf heb je die leeggegooid?
Heb ik ook. Super vaag.quote:
Bij mij ook! Dat hebben ze dan 'over the air' aangepast, want ik heb 'm vandaag nog niet gesynct oid. Vanmorgen had ik aan de rechterkant nog de knop 'Meer...' staan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:27 schreef newyorkcity het volgende:
Trouwens eerst kon je in de app store op je telefoon een code of coupon inwisselen, nu is die knop alleen nog maar voor updates.
Fabricagefout en valt onder garantie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:34 schreef Dirkos1987 het volgende:
Voor b.v. haarscheurtjes in de case, moet je daarvoor je iphone verzekeren? of kan dat ook zonder verzekering?
Dat denk (beter: hoop) ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:56 schreef Jeeh het volgende:
Zou de run weer zo groot zijn? Je zou toch zeggen dat iedereen die er echt één wou hebben hem inmiddels wel heeft en aan zn abo vast zit![]()
Ik heb nu definitief besloten om er een te gaan halen, dus denk ik dat ik morgen dan maar even ergens reserveer.
Was er (met een vriend) bij de G3 launch in R'dam ook bij, dat soort tafarelen verwacht ik eigenlijk niet.
Google eens...quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:10 schreef Maartel het volgende:
Heeft 3.0 nog écht invloed op functionaliteit of is het net zoiets hardwarematigs als een update van itunes 8.1 naar 8.2?
(ik heb namelijk itunes 7 omdat 8 hier niet lekker draaide en heb geen zin om voor niks up te graden)
Ja! hier ook. gemeen man. Is wel handig, soms geven ze promocodes weg bij iphoneclub.nlquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij mij ook! Dat hebben ze dan 'over the air' aangepast, want ik heb 'm vandaag nog niet gesynct oid. Vanmorgen had ik aan de rechterkant nog de knop 'Meer...' staan.
Staat je hardwareversnelling op maximaal?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:44 schreef Maartel het volgende:
Ik ben toch maar teruggegaan naar itunes 7 omdat 8 hier echt slecht functioneert, alleen krijg ik nu te horen dat mijn iphone niet meer gebruikt kan worden in itunes 7 omdat firmware 3.0 er op staat.. is er een manier om die er (buiten itunes om) af te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |