Mmkay. En wanneer heb je zo'n reservekopie nodig? Als je een nieuwe computer hebt? Waar slaat ie 'm trouwens op, of ziet iTunes automatisch zo'n reservekopie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef nelisb het volgende:
[..]
Links in iTunes zie je je iPhone staan. Rechtermuisknop en dan kan je een backup maken.
Maar bij updaten maakt ie toch direct een reservekopie?
Met de 3Gs wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan ik nou straks ook video opnemen met mijn iphone?
Ontkoppel iphone van je computer. Zet vervolgens iphone uit en sluit het weer aan. Bij sommige mensen schijnt het te werken en bij sommige weer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:54 schreef arneaux het volgende:
Ik krijg als foutmelding dat de iPhone niet kan worden bijgewerkt omdat de iPhone server tijdelijk niet beschikbaar is. Dat tijdelijk duurt nu al 2 uur ofzo...
Iemand anders hetzelfde probleem?
worked for mequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Wing het volgende:
[..]
Die had ik ook.
Zet iTunes uit, ontkoppel je iphone van de computer. Zet iphone uit.
Sluit iphone direct aan op je computer, zeg ja wanneer itunes vraagt of je 3.0 wil installeren.
Good luck
Yup, je kunt ook met je eigen account inloggen en bijv. je favorites mergen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
He youtube app is ook aangepast. Je ziet meer info van een video en de reacties. Lijkt het wat meer op de reguliere youtube.
Handig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yup, je kunt ook met je eigen account inloggen en bijv. je favorites mergen.
Aan mij verkopen voor 5 tientjes. Even rebooten? Knop bovenop en de home ingedrukt houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:18 schreef bodylotion het volgende:
ik kan m niet ontgrendelen na de 3.0 update... en nu?!
nee hij moest toch nog ff syncenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aan mij verkopen voor 5 tientjes. Even rebooten? Knop bovenop en de home ingedrukt houden.
Wat een verschillenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Junkie het volgende:
iPhone 3GS Review
De eerste review, volgens mij.
vrijdag geloof ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wanneer komt quickpwn nu? Wil niet updaten voordat er Jailbreaksotware is.
De Jailbreaksoftware zou toch eerder komen? Unlock hoef ik niet. Heb t-mobile. In augustus krijg ik mijn unlockcodequote:
Maar die GM verloopt toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Christiaan het volgende:
Al die mensen die me voor gek verklaarden toen ik zei dat de GM gelijk was aan de final.
Gebruik Tethering al sinds maart toen de beta versie uitkwam.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:03 schreef Wing het volgende:
Internet op notebook
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1355812//
Alleen oppassen voor extra kosten.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Biogarde het volgende:
Oe, je kan nu ook de camera aan 'double-tap' van de home-knop hangen.
Da's handig bij momenten dat je je cam snel wil gebruiken
zit in de instellingenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Het dev team heeft laten weten dat, als hij te jailbreaken is, hij ook meteen te unlocken is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
3GS gepreordered ter vervanging van mijn 2G. Hoop dat er tegen de releasedate hier een unlock manier is zodat ik hem al meteen kan gebruiken met mijn vodafone abo tot mijn tmobile abo ingaat
.
Die mensen zijn gek Chris. Rechtstreeks van Wiki (ja, ik weet dat het niet academisch verantwoord is, maar tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Christiaan het volgende:
Al die mensen die me voor gek verklaarden toen ik zei dat de GM gelijk was aan de final.
Dan is de software om te jailbreaken er al toch?. Waarom brengen ze die niet officieel uit dan? Heeft dat te maken met Itunes 8.2quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die mensen zijn gek Chris. Rechtstreeks van Wiki (ja, ik weet dat het niet academisch verantwoord is, maar toch):
"The Golden Master or GM version of a reproducible product (e.g., software) is that which is then released for public consumption; typically for subsequent distribution of multiple copies. It represents the development stage of "RTM" (Release To Manufacturing), often referred to as "going gold", or "gone golden"."
Hoezo? hier 10 minuten werk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:58 schreef Flepke het volgende:
Blijkt nog aardig kut te zijn om 3.0 zerkend te krijgen op de 2g pfff
Nice dan hoef ik niet 2 abo's tegelijk te hebben, maar kan ik gewoon mijn vodafone simkaart gebruik tot mijn t-mobile abo ingaatquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Het dev team heeft laten weten dat, als hij te jailbreaken is, hij ook meteen te unlocken is.
Dit was hier dus niet het gevalquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hoezo? hier 10 minuten werk.
ispw van 3.0 downloaden.
itunes aan, shift ingedrukt houden, ispw file kiezen en updaten maar.
na update 2G gewoon nog simvrij.
Ik heb nu 2.2.0quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hoezo? hier 10 minuten werk.
ispw van 3.0 downloaden.
itunes aan, shift ingedrukt houden, ispw file kiezen en updaten maar.
na update 2G gewoon nog simvrij.
niks geen gekloot met 2.2.1 jailbreak/unlock etc.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-0-jailbreak-unlock/ succes! Hier staat alle uiteg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nu 2.2.0
Ik kan dus gewoon de ispw 3.0 downloaden en erop zetten en het werkt allemaal ?
Waar haal ik die 3.0 ispw?
Ik ben zo schijt dat het niet meer werkt als ik 3.0 erop zet.
Ik wacht nog evenquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:12 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-0-jailbreak-unlock/ succes! Hier staat alle uiteg.
Hier ook zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:29 schreef Axel16 het volgende:
als je die spotlight functie gebruikt (dus zie zoekfucntie door je hele iphone heen) en je zoekt op iets van je mail e.d vind die ook email die ik al lang heb verwijderd en ook uit de prullemand verdwenen zijn. Hoort dit?
idd, dit vind ik erg storend, want nu is het echt een zooi om te zoeken tussen al die verwijderde troep bij die search functie. nu ben ik alsnog sneller door gewoon me mail te openen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier ook zo
Wat vaag, want als ik zo'n mail verwijder komt ie wel in trash en kan ik het definitief verwijderen, maar bij de volgende search is het er weer
hier ook! Vaag hoor. Hij kan trouwens niet alle verwijderde items openen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:29 schreef Axel16 het volgende:
als je die spotlight functie gebruikt (dus zie zoekfucntie door je hele iphone heen) en je zoekt op iets van je mail e.d vind die ook email die ik al lang heb verwijderd en ook uit de prullemand verdwenen zijn. Hoort dit?
Hij opent ze bij mij tot nu toe allemaal (3 geprobeerd) en die kan je dan vervolgens weer verwijderen op één of andere manier en toch blijven ze bestaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
hier ook! Vaag hoor. Hij kan trouwens niet alle verwijderde items openen.
ik kwam net nog een leuke nieuwe functie tegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
Mooi overzicht met veel screenshots van 40 nieuwe features in OS 3.0:
http://www.ismashphone.co(...)res_of_iphone_3.html
Dat is handig inderdaad. Heb het afgelopen week al vaak gebruikt bij het luisteren van audio podcasts.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kwam net nog een leuke nieuwe functie tegen.
Als je in je iPod gaat scrubben, of hoe dat ook heet (zoeken in een liedje) dan kan je steeds nauwkeuriger zoeken als je met je vinger naar beneden gaat tijdens het sliden.
Voornamelijk handig bij het zoeken in lange dj sets bijvoorbeeld
Hebben jullie dan ook dat het geluid herbij hapert?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kwam net nog een leuke nieuwe functie tegen.
Als je in je iPod gaat scrubben, of hoe dat ook heet (zoeken in een liedje) dan kan je steeds nauwkeuriger zoeken als je met je vinger naar beneden gaat tijdens het sliden.
Voornamelijk handig bij het zoeken in lange dj sets bijvoorbeeld
Gesprek op de speaker zetten en dan de Dictafoon gebruiken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:43 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook dat het geluid herbij hapert?
En zal het nog moelijk worden om telefoongesprekken op te nemen in de toekomst?
Geprobeerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gesprek op de speaker zetten en dan de Dictafoon gebruiken?Of werkt dat niet tegelijk.
het is toch eigenlijk verboden door bijv. t-mobile. maar las dat er gewoon een update is zodat het wel op je iphone komt te staan. zitten er verder geen gevolgen aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |