1,65GB (En dan moet je het dubbele vrij hebben om te installeren.)quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hmja, daar zit wat in. Komt mss later nog. Hoe groot is die download nu dan??
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef armadan het volgende:
[..]
ik had al een mac toen jij in je luiers liep tough guy, nog nooit windows gehad..
vroeger waren Macgebruikers gezellig maar wat een paupervolk is het nu geworden, met mensen die zich heel stoer vinden en andere voor switchers uitmaken..![]()
Da's een boelquote:Op zondag 21 juni 2009 22:21 schreef Junkie het volgende:
[..]
1,65GB (En dan moet je het dubbele vrij hebben om te installeren.)
TomTom zal idd ook wel op dezelfde manier gaan (kan zonder jailbreak ook niet anders, lijkt me... ). Zou idd wel handig zijn als ze verschillende landen aanbieden. Ff afwachten.quote:.
Vanmiddag nog met de nieuwe TomTom One v4 van me vader geupdate en daar was West Europa met 22 landen 800MB.
Ik heb nog geen nieuws van TomTom gezien over welke manier zij 't pakket gaan aanbieden. Maar gok dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als Navigon.
Zelf hoop ik echt op een pakketje van 1 van de partijen waar je alles zelf kiest.
Dat heeft ook nadelen he.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu zitten er zon 20 landen in. Ik had liever gehoopt op een versie waar je de landen zelf kan downloaden.
(Dus die In-App-Store) En zo de prijs naar je eigen gebruik te kiezen.
Dus bijvoorbeeld 7,50 voor de app, en dan 5 euro per land.
Of misschien een euro per "grote" stad, voor mensen die een stads uitje doen.
Zolang het applicatie+databeheer op de iPhone niet beter geregeld is ga ik daar geen geld in steken. App data wordt niet terug gesynced naar iTunes (maar wel gebackuped). Dat betekent dus dat, tenzij dit goed geregeld wordt, je TT er niet even af kunt gooien omdat je ruite nodig hebt want dan ben je je kaarten kwijt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk (en hoop) dat TomTom gebruik gaat maken van de nieuwe functie om een app te updaten vanuit het programma zelf.
Dat je dus voor een aantal euro's de "core" app krijgt van TomTom en via de applicatie zelf kaarten e.d. bij kan kopen.
Dat is wel een heel zure situatie. Dan valt die in-app-store echt in 1 klap super tegen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef Zpottr het volgende:
Zolang het applicatie+databeheer op de iPhone niet beter geregeld is ga ik daar geen geld in steken. App data wordt niet terug gesynced naar iTunes (maar wel gebackuped). Dat betekent dus dat, tenzij dit goed geregeld wordt, je TT er niet even af kunt gooien omdat je ruite nodig hebt want dan ben je je kaarten kwijt.
In de nieuwe itunes-voorwaarden die je een paar dagen geleden moest accepteren staat dat dit soort in-app purchases mogelijk maar één keer gedownload kunnen worden, mogelijk verloren gaan bij verwijderen app en mogelijk niet naar een andere iPhone gesynced kunnen worden. Klote dus.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat is wel een heel zure situatie. Dan valt die in-app-store echt in 1 klap super tegen.
Ik zie geen enkele technische hindernis om de in-app-store gekochte data te syncen en gewoon aan je AppleID te koppelen zoals dat ook met de Appz/Muziek gebeurd.
Als je wat koopt dan is het je eigendom, en dan moet het niet opeens niet bruikbaar worden als de app van je iPhone haalt.
Dit is gewoon pure opzet. Ik had echt gehoopt dat apple slimmer mee was omgegaan.
En voor piraten de reden om het weer te hacken.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef Zpottr het volgende:
(...) tenzij dit goed geregeld wordt
(...)
mogelijk (,,,) mogelijk (...) mogelijk (...)
Okay, het is nog even afwachten hoe de app-makers dit oplossen, maar Apple dit dit al opnemen in hun voorwaarden is jammer.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
![]()
[..]
Voor alle duidelijkheid: het hoeft niet slecht geregeld te zijn uiteindelijk maar het kan enorm tegenvallen. volgens mij legt Apple de verantwoordelijkheid voor het afhandelen hiervan bij de aanbieder van de app/ in-app purchase. Totdat hier duidelijkheid over is ga ik geen geld steken in in-app purchases :-)
Kijk naar de data van allerlei appjes: ik kon omdat ik de data in mijn huidige apps wilde behouden niet restoren terwijl een paar dagen daarvoor wel wat applicaties van mijn iPhone waren verwijderd (iTunes bug). De data in die apps (oa. voice recordings en een boodschappenlijstapp waar ik toch een beetje tijd in had zitten) ben je dus gewoon kwijt tenzij je de hele telefoon restored. En dat is dus brak.
Zo dan.....quote:CUPERTINO, California—June 22, 2009—Apple® today announced that it has sold over one million iPhone™ 3GS models through Sunday, June 21, the third day after its launch.
Dat zijn er een shitloadquote:Op maandag 22 juni 2009 15:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.apple.com/pr/library/2009/06/22iphone.html?sr=hotnews
[..]
Zo dan.....
Je kon deze keer ook pre-orderen, online je contract invullen en hem laten bezorgen. Dan is het niet nodig om in de rij te gaan liggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat zijn er een shitloadEn dan Steve Balmer 2 jaar geleden maar beweren dat niemand dat ding zou gaan kopen
Alleen stroken deze aantallen niet met wat ik gelezen heb op verschillende apple sites: volgens live rapportages bij verschillende winkels zouden de rijen met wachtenden niet zo heel groot zijn geweest.
Dat is een goede verklaringquote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je kon deze keer ook pre-orderen, online je contract invullen en hem laten bezorgen. Dan is het niet nodig om in de rij te gaan liggen.
Denken jullie dat Steve binnenkort met een event komt voor een iPod of iets anders?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat natuurlijk veel belangrijker is dan die miljoen iPhones is natuurlijk dat het weer een persbericht van ons aller Steve is
iPods komen altijd in September toch.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Denken jullie dat Steve binnenkort met een event komt voor een iPod of iets anders?
Als 'ie verstandig is, doet 'ie gewoon even rustig aan.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Denken jullie dat Steve binnenkort met een event komt voor een iPod of iets anders?
Dit lijkt me inderdaad hèt moment om in de auto-industrie te stappen.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik denk dat Steve een auto op de markt gaat brengenGewoon even om de auto markt over hoop te halen
(*) Afhankelijk van de lokale beschikbaarheid van positronenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, met een battery actieradius van 1000km en oplaadbaar in 5 minuten*.....
Heb je zin in leverpastei dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:06 schreef Blaxje het volgende:
Komt de falende lever van Steve Jobs nog op eBay denken jullie?
Er zijn gewoon firewirehubs in de marktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat zou dan de levertijd zijn?
Heeft iemand hier trouwens wel 's externe FW schijven doorgelusd? Ik moet inmiddels aan mijn derde externe 2 TB schijf en ik heb geen FW poorten meer op mijn iMac.
En ik dacht dat ik veel data had toen ik laatst een interne 1,5 TB schijf bij moest bestellen voor m'n fileservertje...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik moet inmiddels aan mijn derde externe 2 TB schijf
Ja, alleen kosten die relatief wat. Ik heb hier nog een rits aan FW800-FW400 en FW800-FW800 kabels liggen. Dat lussen leek me dus een meer dan prima alternatief.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn gewoon firewirehubs in de markt
HD films en AppleTV.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik veel data had toen ik laatst een interne 1,5 TB schijf bij moest bestellen voor m'n fileservertje...
http://www.quickspot.nl/sitecom-fw009-firewire-port-p-4015.htmlquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, alleen kosten die relatief wat.
Ja, ik zit ook te overwegen om gewoon op mijn eigen manier te backuppen wat ik wil, ik ben al de helft van mijn 1 TB schijf kwijt aan Time Machine.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
Onderschat Time Machine ook niet. Dat slaat ook een aardig gat in je diskspace.
Ja, werkt prima. Niet meer dan 3 getest hoor maar het is hiervoor gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel 's externe FW schijven doorgelusd? Ik moet inmiddels aan mijn derde externe 2 TB schijf en ik heb geen FW poorten meer op mijn iMac.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.quickspot.nl/sitecom-fw009-firewire-port-p-4015.html
23 euro
Ik heb er nog een 250GB disk aanhangen en dat is -zelfs met een strak afgestelde Time Machine- krap aan. Ik wil binnenkort een TB disk halen en de 500GB die ik nu voor data gebruik doorschuiven als TM disk. Achja, aan de andere kant is het wel een vlekkeloos systeem en diskspace is nou ook weer niet ZO duur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te overwegen om gewoon op mijn eigen manier te backuppen wat ik wil, ik ben al de helft van mijn 1 TB schijf kwijt aan Time Machine.
Klopt. Het is wel een nieuw soort dilemma waar ik vaak over nadenk. Wat bewaar je, wat gooi je weg? Ik heb in het offline leven ook vaak moeite met het weggooien van spullen, met het gevolg dat je ze alleen nog in je hand hebt als je gaat verhuizen. Een soort irrationeel verlangen om het te bewaren, zonder dat duidelijk is wat je er ooit mee wil gaan doen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er nog een 250GB disk aanhangen en dat is -zelfs met een strak afgestelde Time Machine- krap aan. Ik wil binnenkort een TB disk halen en de 500GB die ik nu voor data gebruik doorschuiven als TM disk. Achja, aan de andere kant is het wel een vlekkeloos systeem en diskspace is nou ook weer niet ZO duur.
Betekent dit dat tethering nu idd toegestaan is? Ik vind het maar een vaag bericht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef Junkie het volgende:
Opluchting: mobiel internet valt onder iPhone-abonnement
![]()
Hoe wordt dit eigenlijk geactiveerd?
Ik heb nog geen ipcc geladen of iets dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |