Die van mij ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Jarno het volgende:
Laat ik het zo zeggen: de MacBook die we nu hebben moet nog wel ff mee.
Dat geld wat ik per maand uitgeef is alleen aan huur, gas, licht, water, verzekeringen, eten, kleding, abonnementen, auto. Daar zitten weinig gadgets bij... ja de nieuwe up & go.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
huur, electriciteit, internet, eten&drinken. Maar goed woon veel kleiner, voorlopig nog geen kinderen, bier alleen met 8 kratten tegelijkertijd inslaan als het weer in de aanbieding is en vooral mezelf inhouden met teveel gadgets kopen.
Ik duik tegenwoordig nog wel eens Marktplaats op voor dit soort dingen. Pas nog zo'n Popcorn Hour voor niet al teveel gekocht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat geld wat ik per maand uitgeef is alleen aan huur, gas, licht, water, verzekeringen, eten, kleding, abonnementen, auto. Daar zitten weinig gadgets bij... ja de nieuwe up & go.
En vergeet niet de Gilette-scheermesjes van ¤3,- p/squote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat geld wat ik per maand uitgeef is alleen aan huur, gas, licht, water, verzekeringen, eten, kleding, abonnementen, auto. Daar zitten weinig gadgets bij... ja de nieuwe up & go.
En waarom niet ook. Middagje knutselen en je hebt wellicht een prima MBP.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:27 schreef Svyatagor het volgende:
Maar toch kon ik mezelf niet inhouden om te gaan bieden op een (semi-defecte) MBP
[TK] Macbook Pro 2.4ghz met defect
Dat lijkt mij ook, ik heb zelf ook gezeik gehad met keyboard en trackpad, deze generatie heeft er nogal veel last van, maar het is via een softwareupdate destijds bij mij verholpen. En anders ga ik inderdaad even knutselen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
En waarom niet ook. Middagje knutselen en je hebt wellicht een prima MBP.
Nee, mensen verkijken zich er te veel op. Tegenwoordig krijg je al bijna "a slap in the face" als je zegt dat kinderen "duur" zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik hoor het al, voorlopig nog geen kinderen.
Preciesquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik hoor het al, voorlopig nog geen kinderen.
Waar issie trouwens? In een hutje op de hei met AudreyHepburn?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens, zou Sjoewie al 'papa' zijn?
Omdat je die hier ook niet meer vaak spot
Laat ik het anders zeggen, de familieleden, die ik gesproken heb. Die waren toch geschrokken van de uitgaven aan hun kinderen, het was stuk meer dan ze hadden verwacht.. scheelt ze toch weer 2 a 3 vakanties in het jaar, die ze normaal met z'n tweetjes doen. Wordt dus minder luxe, gezinsvakantie'tje in NL.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:
Ach, verkijken. Er zijn maar weinig mensen die echt denken dat een kind geen geld kost. En verder kun je het natuurlijk ook zo gek maken als je zelf wilt. Er zijn kinderkamers van een paar 100 euro en van een paar 1000 euro. Je kunt kleertjes van Esprit in de merkwinkel halen, of op Marktplaats rondkijken voor een fractie van de prijs.
Ach, je wordt gewoon een beetje ingehaald door de realiteit, wat Swets al zei, als je er eens naar kijken schrik je op een gegeven moment van wat er allemaal doorheen vliegt in een maand. Aan de andere kant maak ik ook geen probleem van Dora knakworstjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, de familieleden, die ik gesproken heb. Die waren toch geschrokken van de uitgaven aan hun kinderen, het was stuk meer dan ze hadden verwacht.. scheelt ze toch weer 2 a 3 vakanties in het jaar, die ze normaal met z'n tweetjes doen. Wordt dus minder luxe, gezinsvakantie'tje in NL.
Ah ja, ik maakte me vroeger ook altijd schuldig aan Bassie & Adriaan boterhamworst die 2x zo duur was als normale boterhamworst..quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, je wordt gewoon een beetje ingehaald door de realiteit, wat Swets al zei, als je er eens naar kijken schrik je op een gegeven moment van wat er allemaal doorheen vliegt in een maand. Aan de andere kant maak ik ook geen probleem van Dora knakworstjesipv huismerk en doen we ook gewoon leuke dingen. Dus het si maar wat je jezelf aandoet tot op zekere hoogte.
Hoe bedoel je? Ivm de crisis ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja dat je vakanties minder worden lijkt me logisch. Maar ik moet nog zien hoeveel mensen uberhaupt lekker op vakantie gaan als dit jaar voorbij is.
En de locatievoorzieningen (in Maps etc.) mis je waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef w00h00 het volgende:
Me gehackte Iphone met 2.2 werkt na de update naar 3.0 perfect zonder jaibreak of wat dan ook op KPN netwerk.![]()
Alleen youtube feature werkt niet meer, maar ik lees dat daar niet de enige in ben.
Mja, hier (uiteraard non profit sector) hebben we nog 3 vacatures openstaan dus ik heb niet echt het idee dat ik me zorgen moet gaan maken op korte termijn. Maar in sommige sectoren zou je best wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, de komende maanden gaat het pas echt in de echte economie doorklinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |