Kwaliteit kost duur.quote:
MB megabytes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:
Welke waarde kijk ik naar Swets? Is 1,535317 bijv. het aantal Mbits?
Dan plaats ik hem maar he.quote:
Wat dacht je van lopenquote:
Dat duurt gewoon lang, dat hoeft niet per sé duur te zijn. Net windows.quote:
Zijn er ook nog iets goedkopere opties?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:24 schreef Junkie het volgende:
[..]
SoundDock![]()
Harman Kardon Go + Play![]()
![]()
*Bowers & Wilkins Zeppelin iPod Speakers![]()
![]()
![]()
*NIet zeuren over 't prijskaartje![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat duurt gewoon lang, dat hoeft niet per sé duur te zijn. Net windows.
JBLquote:
Waarom echtquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier op mijn werk de nieuwste live messenger geinstalleerd......
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier op mijn werk de nieuwste live messenger geinstalleerd......
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die schroeft persoonlijk de laatste nieuwe unbodies in elkaar nu denk ik.
Whehehquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Safari, wat doe je?
288 apps? Waarvoor?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet dadelijk 288 Apps updaten als iPhone OS 3.0 uitkomt..
Hoop maar dat dat goed gaat..
Dat zit in windows ingebakken... Apple apps killenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Safari, wat doe je?
Eerste keer dat ik 't zie. Draai Safari hier toch al een tijdje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Dat zit in windows ingebakken... Apple apps killen
bij gebeurt het af en toe als ik iTunes en Safari open heb staan op mn Windows bak...quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik 't zie. Draai Safari hier toch al een tijdje.
En het zit ook nog onlogisch inelkaar ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
want windows, maar godgod wat een kleuterinterface op dat live 8 zeg.
Altijd jammer dat je dan op je werk MOET werken met windowsquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
want windows, maar godgod wat een kleuterinterface op dat live 8 zeg.
Zijn dat een soort Igors?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die schroeft persoonlijk de laatste nieuwe unbodies in elkaar nu denk ik.
Yups, hier ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef JohnnyStardust het volgende:
iPhone 3.0 Software staat in iTunes!
tvp
Heeft ie ook hetzelfde versienummer dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef Zpottr het volgende:
Als je 3.0 GM hebt update die niet meer... dat was idd de final.
Wel ff in de gaten houden dat ie niet afloopt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef Zpottr het volgende:
Als je 3.0 GM hebt update die niet meer... dat was idd de final.
http://live.iphoneclub.nl/quote:Het buildnummer van de update die vandaag beschikbaar kwam is exact gelijk aan die van de eerder uitgelekte iPhone OS 3.0 GM (build 7A341). Heb je deze al geīnstalleerd, dan hoef je niet meteen te updaten (sterker nog: de kans is groot dat je helemaal geen update ziet binnenkomen). Wel is het zo, dat de GM-versie na verloop van tijd kan aflopen. Klik op Alt-Herstellen of Shift-Herstellen in iTunes om dan de huidige, actuele versie te installeren (die je natuurlijk eerst lokaal gedownload hebt).
3.0 (7A341)quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:36 schreef JohnnyStardust het volgende:
Heeft ie ook hetzelfde versienummer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |