Dit lijkt me inderdaad hèt moment om in de auto-industrie te stappen.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik denk dat Steve een auto op de markt gaat brengenGewoon even om de auto markt over hoop te halen
(*) Afhankelijk van de lokale beschikbaarheid van positronenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, met een battery actieradius van 1000km en oplaadbaar in 5 minuten*.....
Heb je zin in leverpastei dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:06 schreef Blaxje het volgende:
Komt de falende lever van Steve Jobs nog op eBay denken jullie?
Er zijn gewoon firewirehubs in de marktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat zou dan de levertijd zijn?
Heeft iemand hier trouwens wel 's externe FW schijven doorgelusd? Ik moet inmiddels aan mijn derde externe 2 TB schijf en ik heb geen FW poorten meer op mijn iMac.
En ik dacht dat ik veel data had toen ik laatst een interne 1,5 TB schijf bij moest bestellen voor m'n fileservertje...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik moet inmiddels aan mijn derde externe 2 TB schijf
Ja, alleen kosten die relatief wat. Ik heb hier nog een rits aan FW800-FW400 en FW800-FW800 kabels liggen. Dat lussen leek me dus een meer dan prima alternatief.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn gewoon firewirehubs in de markt
HD films en AppleTV.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik veel data had toen ik laatst een interne 1,5 TB schijf bij moest bestellen voor m'n fileservertje...
http://www.quickspot.nl/sitecom-fw009-firewire-port-p-4015.htmlquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, alleen kosten die relatief wat.
Ja, ik zit ook te overwegen om gewoon op mijn eigen manier te backuppen wat ik wil, ik ben al de helft van mijn 1 TB schijf kwijt aan Time Machine.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
Onderschat Time Machine ook niet. Dat slaat ook een aardig gat in je diskspace.
Ja, werkt prima. Niet meer dan 3 getest hoor maar het is hiervoor gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel 's externe FW schijven doorgelusd? Ik moet inmiddels aan mijn derde externe 2 TB schijf en ik heb geen FW poorten meer op mijn iMac.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.quickspot.nl/sitecom-fw009-firewire-port-p-4015.html
23 euro
Ik heb er nog een 250GB disk aanhangen en dat is -zelfs met een strak afgestelde Time Machine- krap aan. Ik wil binnenkort een TB disk halen en de 500GB die ik nu voor data gebruik doorschuiven als TM disk. Achja, aan de andere kant is het wel een vlekkeloos systeem en diskspace is nou ook weer niet ZO duur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te overwegen om gewoon op mijn eigen manier te backuppen wat ik wil, ik ben al de helft van mijn 1 TB schijf kwijt aan Time Machine.
Klopt. Het is wel een nieuw soort dilemma waar ik vaak over nadenk. Wat bewaar je, wat gooi je weg? Ik heb in het offline leven ook vaak moeite met het weggooien van spullen, met het gevolg dat je ze alleen nog in je hand hebt als je gaat verhuizen. Een soort irrationeel verlangen om het te bewaren, zonder dat duidelijk is wat je er ooit mee wil gaan doen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er nog een 250GB disk aanhangen en dat is -zelfs met een strak afgestelde Time Machine- krap aan. Ik wil binnenkort een TB disk halen en de 500GB die ik nu voor data gebruik doorschuiven als TM disk. Achja, aan de andere kant is het wel een vlekkeloos systeem en diskspace is nou ook weer niet ZO duur.
Betekent dit dat tethering nu idd toegestaan is? Ik vind het maar een vaag bericht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef Junkie het volgende:
Opluchting: mobiel internet valt onder iPhone-abonnement
![]()
Hoe wordt dit eigenlijk geactiveerd?
Ik heb nog geen ipcc geladen of iets dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |