bij ons wordt je sowieso gebeld, en dat gebeurt 's avonds pas... ik heb ook liever dat ze meteen bellen, dan hebben we dat ook weer gehad;)quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bij ons wordt je sowieso gebeld, en dat gebeurt 's avonds pas... ik heb ook liever dat ze 's morgens bellen, dan hebben we dat ook weer gehad;)
Ze zijn gewoon te lui op jouw school.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bij ons wordt je sowieso gebeld, en dat gebeurt 's avonds pas... ik heb ook liever dat ze meteen bellen, dan hebben we dat ook weer gehad;)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef Myraela het volgende:
TVP!
Maar ik wil niet dat me tas buiten hangt, zonde.
klopt, dat zijn ze serieus, kut schoolquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon te lui op jouw school.
Ik denk zo dat jij gezakt bentquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:01 schreef d_b01 het volgende:
[..]
klopt, dat zijn ze sirieus, kut school
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk zo dat jij gezakt bent
al weer verbeterdquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk zo dat jij gezakt bent
Vwo. En dan dacht je dat jouw school lui was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:05 schreef d_b01 het volgende:
[..]
vrijdag pas? welk niveau doe jij dan? havo/vwo horen het toch morgen???
hahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Vwo. En dan dacht je dat jouw school lui was.
Hoezo hoop je dat? Je wilt het toch zo snel mogelijk weten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef d_b01 het volgende:
ik weet niet eens hoelaat ik gebeld wordt, hoop eigenlijk om 18.00 ofzo.
bij mijn school wordt je 's avonds pas gebeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo hoop je dat? Je wilt het toch zo snel mogelijk weten?
Ik denk een herexamen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef d_b01 het volgende:
ik weet niet eens hoelaat ik gebeld wordt, hoop eigenlijk om 18.00 ofzo.
Begin maar alvast met leren voor je herexamenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bij mijn school wordt je 's avonds psa gebeld
ik denk het nietquote:
waarom let iedereen zo op mijn typefoutenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Begin maar alvast met leren voor je herexamen
doh, het is letoptypefoutenvand_b01 dag..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:15 schreef d_b01 het volgende:
[..]
waarom let iedereen zo op mijn typefouten![]()
goed, ik zal mijn berichten de volgende keer overlezen voordat ik ze post
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
doh, het is letoptypefoutenvand_b01 dag..
dankjequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dank je. Ik hoop dat jij ook geslaagd bent.
bellen ze je in een keer wakker; je bent gezakt, lekker wakker worden zou dat zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef Sierieoes. het volgende:
Wordt tussen 12 uur en half 2 gebeld, weet bijna zeker dat ik geslaagd ben...als het niet het geval blijkt te zijn dan ben ik wel de lul hahaha
echt me halve klas ligt normaal nu nog op bed maar we zitten nu allemaal op msn
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef Sierieoes. het volgende:
Inmiddels ook gehoord dat ik geslaagd ben, dit waren me voorlopige cijfers, naja wat ik aan de telefoon hoorde;
alles een 8 behalve voor nederlands een 7 en engels een 9
dankje, en ja ik werd gebeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef d_b01 het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
je hebt een belletje gehad?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Onorgineel het volgende:
Begin toch steeds wat zenuwachtiger te worden
hebben ze wel mensen om hun heen om te troostenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Wij moesten naar de school komen en dan gingen ze zeggen wie er gezakt was! vet lullig.
Jij doet geen middelbare school toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Wij moesten naar de school komen en dan gingen ze zeggen wie er gezakt was! vet lullig.
Nee, bijna m'n Bachelor inmiddelsquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij doet geen middelbare school toch?
Ik ook alweer m'n bachelor. We worden oud.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee, bijna m'n Bachelor inmiddelsmaar een paar jaar geleden wel
En ja, dat troosten is ook wel weer zo natuurlijk
Da's nu veranderd. We krijgen gewoon belletje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef Blocko het volgende:
Hoe kan nou dat mensen al weten dat ze geslaagd zijn terwijl nog niet eens de normering bekend is?
(of gaat het hier om vmbo?)
quote:
dankjequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef Marissaatje het volgende:
Iedereen die al officieel geslaagd is: GEFELICITEERD!
bij ons ook die tijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Blocko het volgende:
[..]
![]()
Wordt tussen 16:00 en 18:00 gebeld. Hopelijk op alfabet dan ben ik namelijk als 9de aan de beurt
Niet iedereen. Bij ons wordt er morgen om half 4 een lijst op school gehangen met de namen van de geslaagden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Da's nu veranderd. We krijgen gewoon belletje.
dan voel je je wel kut als je je naam er niet bij ziet, dan liever een belletje naar je huis...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Niet iedereen. Bij ons wordt er morgen om half 4 een lijst op school gehangen met de namen van de geslaagden.
Nja, maar het idee erachter is dat je daarna meteen met leraren kunt bespreken wat je het beste kan herkansen in plaats van dat je dan alleen op de bank zit met dat slechte nieuws.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef d_b01 het volgende:
[..]
dan voel je je wel kut als je je naam er niet bij ziet, dan liever een belletje naar je huis...
maar ik ga weer aan het bier
Inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Daniane het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die is geslaagd
hoop dat diegene die in spanning tot morgen moeten wachten ook slagen.
Dat is wel te zien ja, vmbo-b zeker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
Gefliciteerd allen, ik heb 2 jaar geleden ook het vmbo gehaald
Jij bent zeker zo'n havistje dat constant vmbo basht.quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:48 schreef -Flappy- het volgende:
Hier dan maar.
GESLAAGD! w00t
Waren die 6 jaartjes VWO toch ergens goed voor.
Ja dat hoorde ik ook idd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:53 schreef Christiaan het volgende:
De norm is behoorlijk chill voor VWO N&G.
ja ik doe vmbo kader en ik ben ook geslaagd voor me Nederlands met een 7.quote:
bezoeken? hahaha dat is wel kut ;pquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Matthijs- het volgende:
Same here. Niet-geslaagden bezoeken ze tussen 15:45 en 17:00. Wel-geslaagden bellen ze vanaf 18:00...
Maar zat vanochtend wel tussen 8:00 en 9:00 al achter de computer om de normeringen te checken.
bij mij zouden ze ook 's avonds pas bellen of je geslaagd was of niet, en om 16.00 werd ik al gebeldquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Matthijs- het volgende:
Same here. Niet-geslaagden bezoeken ze tussen 15:45 en 17:00. Wel-geslaagden bellen ze vanaf 18:00...
Maar zat vanochtend wel tussen 8:00 en 9:00 al achter de computer om de normeringen te checken.
Ik denk het,quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:27 schreef Damzkieee het volgende:
De gezakten durven hier niet te komen
?
dit topic is daar ook voor bedoeldquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk het,
Maar kijk maar es rond in de andere topics (EXA SC of Het telefoontje)
Daar melden ze zich wel.
Jeuj!quote:
Mja, maar ikzelf weet nog niets.quote:
spannend ! ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maar ikzelf weet nog niets.
Word pas tussen 4 en 6 gebeld.
Word waarschijnlijk een her,quote:
oke,quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Word waarschijnlijk een her,daar heb ik me dus op ingesteld.
Ik ben niet eens zo heel zenuwachtig.
Ja idd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef d_b01 het volgende:
[..]
oke,
misschien valt het ook allemaal wel mee;)
idd, succes met wachtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja idd.Maar ik ga er niet vanuit dat ik gezakt ben iig.
Maar we zullen zien horen!
HAHHAHAquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef andre347 het volgende:
School site is gehackt
Lijst met geslaagden staat al online
En dan blijkt het een grap en zijn er toch nog een paar gezakten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef andre347 het volgende:
School site is gehackt
Lijst met geslaagden staat al online
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef Marissaatje het volgende:
YEAH!!![]()
Na facking vier andere telefoontjes,
kreeg ik dan eindelijk het goede, verlossende telefoontje, en ik ben GESLAAGD!!!![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef Marissaatje het volgende:
YEAH!!![]()
Na facking vier andere telefoontjes,
kreeg ik dan eindelijk het goede, verlossende telefoontje, en ik ben GESLAAGD!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:07 schreef raaavi het volgende:
het bellen is begonnen
Ben net naar de wc geweest met de telefoon bij mij
Doen ze er ook lang over zeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef BigKahuna het volgende:
Ze zijn vanaf 12 uur aan het bellen bij ons. Ik nog niet.
Mij is verteld dat eerst degenen die gezakt zijn gebeld worden, dus hopelijk betekent dit goed nieuws.quote:
Maar een klas bellen duurt toch geen anderhalf uur?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mij is verteld dat eerst degenen die gezakt zijn gebeld worden, dus hopelijk betekent dit goed nieuws.
Niet als je de uitslag al weetquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo hoop je dat? Je wilt het toch zo snel mogelijk weten?
Dat dus! Ik ook, nja ben nog niet gebeld maar weet dat ik gezakt ben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:53 schreef -Rebelle het volgende:
trouwens, ga wel en her doen, dan heb ik volgend jaar een vak minder
ik ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat dus! Ik ook, nja ben nog niet gebeld maar weet dat ik gezakt ben.
naar wat voor school moet je dan? ik volwasseneneducatie, kan niet op dezelfde school blijven door de nieuwe 2e fasequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat dus! Ik ook, nja ben nog niet gebeld maar weet dat ik gezakt ben.
Gefeliciteerd swa.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:39 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik ook niet, moet dan naar de Vavo. Maar hoef daar maar 1 of 2 vakken opnieuw te doen en meestal op een avond, bijvoorbeeld dinsdagavond. En het is maar 2 uurtjes per week ofzo. Rest van de dagen ga ik dan werken, lekker geld verdienenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:03 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
naar wat voor school moet je dan? ik volwasseneneducatie, kan niet op dezelfde school blijven door de nieuwe 2e fase
ja zo had ik het ook al ingeplandquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef appelsjap het volgende:
ssss
[..]
Ja ik ook niet, moet dan naar de Vavo. Maar hoef daar maar 1 of 2 vakken opnieuw te doen en meestal op een avond, bijvoorbeeld dinsdagavond. En het is maar 2 uurtjes per week ofzo. Rest van de dagen ga ik dan werken, lekker geld verdienen
komt goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
ja zo had ik het ook al ingeplandmaar nu ben ik voor 5 vakken gezakt
als ik er eentje herkans voor 4 dan.. had gehoopt op 2 of 3 vakken
en dan de rest van het jaar werken idd
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:25 schreef Seluj het volgende:
Nou lachen, ik hoor net dat 20% van het VWO bij ons op school gezakt is. Dat verhoogt het zelfvertrouwen ook niet echt
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef kirsten. het volgende:
GESLAAGD!!! in de hoogste lotingsklasse
nee ik vond het ook niet erg.. weet toch nog niet precies wat ik wil en een jaartje werken is ook wel relaxt, ben ook nog nooit eerder blijven zitten, wel minder dan ik 5/4 vakken moet overdoen maar ach.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef appelsjap het volgende:
[..]
komt goedmij maakt het echt geen reet uit dat ik blijf zitten. Ik was sowieso van plan een jaartje lekker geld te verdienen en lekker te chillen. + ben nog nooit in de 6 jaar vwo blijven zitten dus één keer blijven zitten is ook niet erg. Heb dan wel geluk dat ik maar 1-2 vakken opnieuw doe ipv alles.
Waar maak je dat uit op johquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:13 schreef jefmen het volgende:
[..]
ja ik doe vmbo kader en ik ben ook geslaagd voor me Nederlands met een 7.
Maar wat hebben vwo ers en en haviste tegen vmbo ers? jullie hebben misschien een hogere opleiding maar vmbo ers kunnen beter met hun handde werken en dat heb je nodig in deze tijd
Als in A of B?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef kirsten. het volgende:
GESLAAGD!!! in de hoogste lotingsklasse
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Scarify het volgende:
Tis 15.00 geweest dat betekend volgens mij![]()
![]()
![]()
tot 15.00 was je gezakt
gefeliciteerd @ andere fokkers!!
Iemand moet het vuil ophalen..quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef raaavi het volgende:
[..]
Iemand moet het vuil ophalen..![]()
Hoef je geen VWO voor te hebben. die kunnen dingen bedenken om dat vuil productiever op te halen
zo passen we allemaal weer bij elkaar
Waarom kijkt 9/10 vwofokker neer op vmboquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef raaavi het volgende:
[..]
Iemand moet het vuil ophalen..![]()
Hoef je geen VWO voor te hebben. die kunnen dingen bedenken om dat vuil productiever op te halen
zo passen we allemaal weer bij elkaar
quote:
Maar als je dan eerst goed stond, waarom wil je dan alsnog havo gaan doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Givemeabreak het volgende:
keihard gezakt:
wiskunde 7, nederlands 6 en verder allemaal 5ven..
nou ik zeg lekker doei tegen het VWO en hallo tegen het HAVO op de VAVO.
nog goed je examens in gaan en het dan nog verprutsen... pfff....
quote:
Een 4,8. Verbaasde me echt dat ik nog geen 6 sta voor eco met die normering van 2.. Had daar een 5,1 voor nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Matthijs- het volgende:
Wat moet je halen voor je herkansing?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef gdbasketcase het volgende:
[..]
Maar als je dan eerst goed stond, waarom wil je dan alsnog havo gaan doen?
Ik ben overigens ook geslaagd. yay
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef Opperkwal het volgende:
kanker
Mijn kip is platgereden!quote:
gast, doe normaal, zo veel mensen blijven wel eens zitten in hun vwo carričrequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Givemeabreak het volgende:
[..]
aangezien ik ieder jaar met hakken over de sloot over ging, toevallig één goede toetsweek had (allemaal 8en op wonderbaarlijke wijze) uiteindelijk alsnog met cijfers tussen de 5.6 en 6.5 (met als uitschieter een 7.2 voor M&O, maar dat kwam omdat we daar opdrachten mochten maken en dan een extra punt kregen bij onze toets (dus een 5.6 werd een 6.6 bijvoorbeeld).
en dingen zoals een mondeling, schrijven en luisteren me wel goed afgaan (bij de talen) behalve lezen.. daar kan ik geen hol van.. en wat krijg je op je examen? joepie, een leestekst.
pfffik voel me echt zooooooooooooo vervelend. (ik heb zelfs het idee dat ik havo niet aan kan.. zo gedeprimeerd ben ik nu
)
vorig jaar werd ik NA de afgesproke tijd gebeld. (hij was me vergeten)quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef fusionfake het volgende:
als ik de komende 19 minuten niet gebeld word, geslaagd
Vriend van mij waren ze ook vergeten te bellen, die kwam er dus op school achterquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef raaavi het volgende:
[..]
vorig jaar werd ik NA de afgesproke tijd gebeld. (hij was me vergeten)
Dat was pas genaaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef intraxz het volgende:
Ik ben geslaagd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BURN!
Omg, ik snap niet hoe ze dat "vergeten"quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef raaavi het volgende:
[..]
vorig jaar werd ik NA de afgesproke tijd gebeld. (hij was me vergeten)
Dat was pas genaaid.
1 juliquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:08 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer is de uitslag voor de her mensen ?
FAILquote:
Ben jij een kloonquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:52 schreef ASroma het volgende:
ze kunnen allemaal de klere krijgen ik ben naar de coffeeshop, hufters. En die metselopleiding mogen ze ook in hun reet stoppen
ben jij zo'n vwo nerdje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef raaavi het volgende:
[..]
met een onvoldoende voor Nederlands?
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef Matthijs- het volgende:
VWO-diploma in the pocket! En WTF ik had een 9,7 voor wiskunde plus nog wat 8'en!!!
succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Ik doe staatsexamen en hoor daarom pas 10 juli als ik geslaagd ben voor mijn HAVO examen
Moet nog mondelinge examens doen (en nee dat is niet zo makkelijk als de meeste denken, en is niet met je eigen docenten!)
goed bezigquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:45 schreef Klonterpot het volgende:
Jaaaaaaa... geslaagd voor HAVO met twee 7's een paar 8'en en een paar 9'ens![]()
![]()
![]()
Gefrustreerd omdat je in de 2e klas vmbo bent blijven zitten?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat je in de 2e klas vmbo bent blijven zitten?
Ik ook, maar dan voor scheikundequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef Mandamo het volgende:
Heb een her voor wiskunde, maar ga zaterdag tot en met dinsdag lekker naar leiden voor een herkansingscursus..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:29 schreef Delichris het volgende:
Jeuj, GESLAAGD!
Had een 9 voor me Nederlands examen HAHAHA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |