Ja idd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef d_b01 het volgende:
[..]
oke,
misschien valt het ook allemaal wel mee;)
idd, succes met wachtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja idd.Maar ik ga er niet vanuit dat ik gezakt ben iig.
Maar we zullen zien horen!
HAHHAHAquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef andre347 het volgende:
School site is gehackt
Lijst met geslaagden staat al online
En dan blijkt het een grap en zijn er toch nog een paar gezakten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef andre347 het volgende:
School site is gehackt
Lijst met geslaagden staat al online
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef Marissaatje het volgende:
YEAH!!![]()
Na facking vier andere telefoontjes,
kreeg ik dan eindelijk het goede, verlossende telefoontje, en ik ben GESLAAGD!!!![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef Marissaatje het volgende:
YEAH!!![]()
Na facking vier andere telefoontjes,
kreeg ik dan eindelijk het goede, verlossende telefoontje, en ik ben GESLAAGD!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:07 schreef raaavi het volgende:
het bellen is begonnen
Ben net naar de wc geweest met de telefoon bij mij
Doen ze er ook lang over zeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:16 schreef BigKahuna het volgende:
Ze zijn vanaf 12 uur aan het bellen bij ons. Ik nog niet.
Mij is verteld dat eerst degenen die gezakt zijn gebeld worden, dus hopelijk betekent dit goed nieuws.quote:
Maar een klas bellen duurt toch geen anderhalf uur?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mij is verteld dat eerst degenen die gezakt zijn gebeld worden, dus hopelijk betekent dit goed nieuws.
Niet als je de uitslag al weetquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo hoop je dat? Je wilt het toch zo snel mogelijk weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |