Waarop ik zei:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:07 schreef PM-girl het volgende:
In het zwembad hoorde ik vanmorgen Libbe, voor een meisje.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die ken ik wel als (friese) jongensnaam, en zelfs toen vond ik m discutabel.
Misschien is het een afkorting, van Libertien!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Libbe... mneee, dat doet het hem voor mij iig niet.
Doet me denken aan het gehandicapten vervoer in Leiden eo: Lubbe.
Als je dan ook even zegt wat die naam is... Ik weet dat echt niet van iedereen uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef MamsX het volgende:
* MamsX Doet een brul, ik wil graag mijn dame haar naam ook in het topic
Libbe, tjah uhhh
k vind het een mooie gedachtequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Asyniur het volgende:
Even polsen: we zitten er aan te denken om ons kindje te vernoemen naar het overleden broertje van(deze is na vroeggeboorte overleden).
Vinden jullie dat dit kan of is het not done?
Wij hebben Dean ook vernoemd naar zijn bij de geboorte overleden halfbroertje..mijn vriend wilde dit graag en ik vond het geen probleem zolang het niet de roepnaam werd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Asyniur het volgende:
Even polsen: we zitten er aan te denken om ons kindje te vernoemen naar het overleden broertje van(deze is na vroeggeboorte overleden).
Hoe spreek je dat uit Cattie?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:11 schreef cattie het volgende:
Wat vinden jullie van Eneas? Op 1 of andere manier vind ik die wel mooi.
Ik hoor er ergens anus inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit Cattie?
Het doet me een beetje denken aan ananas
Het komt uit een boek, ik heb het nog nooit gehoord. Ik zou ee-nee-as zeggen. Geen anus dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit Cattie?
Het doet me een beetje denken aan ananas
Thhnx! Die had ik nog nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vlindur,
Hidde ..
Bauke
Verder een linkje. .
juist heel mooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Asyniur het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Asy, kun je wel doen hoor, eventueel als 2e naam. Het komt vaker voor en ik vind het wel mooi.![]()
Wij doen het niet, want mn ouders hebben mn jongste broertje de naam van mn broer gegeven en mijn vriend heeft de zelfde naam, maar dan een 'n' minder. (Dan weet je wel welke naam)
* Vlindur is nog op zoek naar een nieuwe friese jongensnaam. We hadden al een naam, maar ik vind hem toch niet meer zo mooi.
Opties graag!
hihi Zsa-Zsa, das toch gewoon een beetje sneu?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:09 schreef snoopy het volgende:
Ik heb er weer een paar uit de krant:
Zsa-Zsa (m)
Kaat (m)
Noï (m)
Baer (j)
Danne (j)
Looren (m)
Doris (m)
Nenna (m)
Jilde (m)
Sonney (j)
Teske (m)
Jayveon (j)
Een greep uit de namen hier: Sietze, Riemer, Wytse, Siebolt, Idsert, Mendelt, Rimar, Bendix (geen idee of dat fries is trouwens...) Oene, Fedde, Feike, Oebele, Abe (quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Thhnx! Die had ik nog niet
Bauke wordt em niet. ik ken er een en die mag ik niet![]()
Hidde is wel leuk idd, maar dat vind vriendlief niks
quote:
klinkt als het Duitse woord 'ficken' wat neuken is, niet echt leuk voor een kind als het in Duitsland komt en haar naam noemtquote:
mwah, tenzij je in de grensstreek woont en/of serieuze migratie-plannen hebt zou ik het daar niet direct om laten geloof ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt als het Duitse woord 'ficken' wat neuken is, niet echt leuk voor een kind als het in Duitsland komt en haar naam noemt
ja ok, n meisje van mijn werk heette dus zo, en die vond dat totaal niet prettig met de vele Duitsers die net de grens overkomen enzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mwah, tenzij je in de grensstreek woont en/of serieuze migratie-plannen hebt zou ik het daar niet direct om laten geloof ik.
Mijn broertje heet Ties en die wordt zowel in Duitsland (Tisch?!) als in Engeland (Ties? Tease? 0.o) vreemd aangekeken. Maar och, gelukkig voor hem zit ie maar 1% van het jaar in het buitenland
Pelle is in Zweden in ieder geval veelvoorkomend.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Pelle is toch meer scandinavisch dacht ik...![]()
Gajes?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:02 schreef cattie het volgende:
In de krant:
Djoeke Swaen (m)
Gaius (j)
Nana (m)
Thysa (m)
In principe als Gaai-jus op zn NLsquote:
Sid?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Oeh, die foto van Tjalling is hot! Lijkt op mijn vriend zeg, toen ik em net leerde kennen <3
oja, opeens hebben we een naam die akkoord is bevonden door mijn vriend!!!![]()
Dankjewel!quote:
Jammer, ik kon het toch proberen hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
We hadden niet zo veel namen maar de namen die we hadden waren dezelfde als bij B. voor als het een meiske zou worden.
Verder hou ik mijn lijstjes nog effe bij me
Met welke letter begint het?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jammer, ik kon het toch proberen he![]()
Hier is de jongensnaam een naam die jij eens genoemd hebt als heel erg leuk
Nee, ik zeg het echt niet! En nee, het is echt geen Rocker hoorquote:
Dat kan je je kind ook echt niet aandoen imo, stel je voor dat het een braaf kantoormannetje wordt, wat zal ie zich dan ongelukkig voelen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het echt niet! En nee, het is echt geen Rocker hoor
Volgens mij wordt alleen de eerste naam geteld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Net als Zwaan trouwens. Hoe telt die site van de SVB eigenlijk? Telt hij een tweede naam als losse naam of als een combi met de eerste naam?
Als elke naam los wordt geteld zijn er best wat tweedenaamvernoemingen natuurlijk die er in staan.
Nu al? Jij bent toch even ver als ik...? Wij hebben nog helemaal geen naam. Petje af, hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wij zijn ook eindelijk uit over de meisjesnaam. Na lang wikken en wegen, afstrepen, veranderen etc. Gelukkig maar.
Het Parool. En ik pik meestal alleen de meest opvallende namen eruit. Dat kan in negatieve of positieve zin zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:02 schreef CalamityJane het volgende:
Btw, Snoopy, welke krant lees jij? Bijzondere namen staan daar altijd in...
Een meisje dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net weer tante geworden.
Van Bodi!
Er staat volgens mij 'Bodi' en dan een uitroepteken en niet Bodil.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef Vlindur het volgende:
Oh, ik ken het als meisjesnaam.. Nou, het is beter dan Solar!
Oh idd,quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er staat volgens mij 'Bodi' en dan een uitroepteken en niet Bodil.(Of bedoelde je dat ook.
)
Gefeliciteerd oh-oh!
Misschien een voordeel dat ik al 2 koters heb dus al menig lijstje heb gezien en afgevinkt. Een jongens naam waren we al heel snel uit en de meisjesnamen werden we het niet over eens. Wilden wel iets Keltisch maar konden niet de juiste naam vinden tot ik een boek haalde bij de bieb en daar stond een lijst met namen van priesteressen van het eiland Avalon. Aangezien onze dochter ook een naam van die lijst heeft vonden we het passend een 2e meid ook een naam van die lijst te geven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
Nu al? Jij bent toch even ver als ik...? Wij hebben nog helemaal geen naam. Petje af, hoor.
Ik heb ook een erg alternatieve spelling voor mijn dochters naam.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:38 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gefeliciteerd met je neefje oh-oh.
Gisteren stond ik in de file bij de rotonde, omdat ze onkruid aan het verwijderen waren op en naast de middenberm.
Trotse papa plakte een groot plastic ding op het raam van de huiskamer, ter ere van de geboorte van zijn dochter: Lisz.
* Sjeekie_Beekie houdt nog steeds niet zo van alternatieve spellingswijzen.
Zwaantje... 't is vreselijk idd. Vroeger kwam de naam echter veel vaker voor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:12 schreef Takkembah het volgende:
In de hoop inspiratie op te doen voor meisjesnamen heb ik net even van het SVB de lijst ban vorig jaar gedownload, maar wat staan daar een idiote namen in....
Zwaantje (4x)
Zusje (1x)
Queendjely (1x)
Precious-Jewel![]()
Muskaanpreet
En dan ben ik nu pas door de N aan het scrollen....
O ja, Lix zou dan ook nog een optie zijn!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:45 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ik heb ook een erg alternatieve spelling voor mijn dochters naam.
Maar dit vind ik dan ook echt niets
Mijn oma heette zo, maar zij vond het ook een vreselijke naam en noemt zich al jaren Tine (haar naam is voluit Zwaantine).quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zwaantje... 't is vreselijk idd. Vroeger kwam de naam echter veel vaker voor.
Tegenwoordig kijken we er maar vreemd van op.
Ik was van de week ook nog een keer de lijst doorgelopen, we zijn er gewoon nog steeds niet uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zwaantje... 't is vreselijk idd. Vroeger kwam de naam echter veel vaker voor.
Tegenwoordig kijken we er maar vreemd van op.
Precious-Jewel![]()
Dat die ambtenaar dat heeft goedgekeurd. 't Is bijna kindermishandeling...
Heb ook een paar voorouders die met die naam door 't leven moesten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef Grijs het volgende:
[..]
Mijn oma heette zo, maar zij vond het ook een vreselijke naam en noemt zich al jaren Tine (haar naam is voluit Zwaantine).
Hoeveel namen zijn er nog 'in de running', so to speak?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef Brooklynn het volgende:
[..]
Ik was van de week ook nog een keer de lijst doorgelopen, we zijn er gewoon nog steeds niet uit![]()
Het verbaasd mij trouwens ook dat de ambtenaar de naam 'Fictief kind' heeft goedgekeurd.![]()
We hadden er nog 2, maar toen gingen we weer twijfelen en hebben we alle echt potentiele er weer bijgehaald, dus weer een stuk of 10 (ex verschillende schrijfwijze)quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoeveel namen zijn er nog 'in de running', so to speak?
Fictief kind... dat moet wel een foutje zijn geweest
Oef! Hahaha! Het is ook niet makkelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Brooklynn het volgende:
[..]
We hadden er nog 2, maar toen gingen we weer twijfelen en hebben we alle echt potentiele er weer bijgehaald, dus weer een stuk of 10 (ex verschillende schrijfwijze)
Nee idd, maar dat wordt ook nergens beweerd (of ik lees er overheenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Zus(je) en Zwaantje mogem dan volgens sommigen een oud hollandse namen zijn. Dat houdt niet in dat de namen ook mooi zijn.
Nee, het is zeker niet makkelijk. Er zijn zoveel leuke namen! We hebben nog ongeveer 3/4 weken, dus nog heel eventjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oef! Hahaha! Het is ook niet makkelijk
Ik had het toevallig laatst over namen met mijn moeder. Was nieuwsgierig naar hun lijstje met namen voor mij en m'n zus. Bleek dat mijn zus bij de geboorte nog geen naam had. Keuzes, keuzes
Ik vind het ook niet mooi, hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Namen zijn gelukkig persoonlijk. Ik vind het gewoon geen mooie naam.
De ouders moesten waarschijnlijk nog een keer plintjes kopen in het 5jaren plan. Door het kind dan maar plint te noemen konden ze het niet vergeten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Da's het broertje van Plank, en zijn geboren uit pappie en mammie Balk uit Houten....
Het lijkt me voor het kind idd bijzonder ongemakkelijk (en ook helemaal niet leuk) om zijn hele leven deze vraag te krijgen...quote:
Mijn Lief kwam ermee, hij heeft het van Graeme Edge (die is van de Moody Blues en heeft zijn favo gedicht geschreven)quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
tessie, hoe komen jullie eigenlijk bij Graeme?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef MamsX het volgende:
Yallin (spreek uit : djeelin) (meisjes naam)
Maar ik heb ook zo'n naam die 'moeilijk' is en ik vond het juist altijd erg leuk om een aparte naam te hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het lijkt me voor het kind idd bijzonder ongemakkelijk (en ook helemaal niet leuk) om zijn hele leven deze vraag te krijgen...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Da's het broertje van Plank, en zijn geboren uit pappie en mammie Balk uit Houten....
De dochter van m'n nicht heeft ook zo. Alleen zij schrijft 't als 'Jaylin'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef MamsX het volgende:
Yallin (spreek uit : djeelin) (meisjes naam)
en Spijker!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het kan natuurlijk ook de grote broer van Splinter zijn
Kick vond ik ook een hele leuke naamquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:50 schreef Vivi het volgende:
Kick is juist een geweldige naam, vind ik.
Ik ken een broer en zus, Carlo en Carla.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:52 schreef MamsX het volgende:
Ja ik had een boel namen maar eigenlijk wist ik vrijwel direct dat ik haar naar haar papa wou vernoemen.
ik was ook echt weg van de naam Emma, maar ik vind haar geen Emma type nu
ooh en wat dacht je van een broer en zus ---> Bo en Flo
Ze is niet letterlijk vernoemd naar zijn naam hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Hoe heet haar vader dan? En waarom naar haar vader vernoemen?
Oh, en ik heb ineens een nieuwe meisjesnaam. Ben benieuwd of ie het gaat blijven, of dat het later toch een ingeving bleek te zijn. Ben er helemaal warm van
. En mijn moeder vindt het ook een hele mooie naam
. Ben nu heel beneiuwd wat mijn vader ervan vindt, maar die is niet thuis.
Ik snap het probleem niet. Ik ben blij dat ik niet geen echte doorsnee naam heb. Ik vind wel dat het zo makkelijk mogelijk geschreven moet zijn, zodat je kind niet zijn/haar hele leven de naam hoeft te spellen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Natalie het volgende:
Wat is er mis met normale namen?
Tegenwoordig (vooral bij de bekende lui) lijkt de regel wel: hoe excentrieker, hoe 'beter'.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag hè.. Zijn hier mensen die bij het kiezen van de naam voor hun beebje "rekening houden" met andere mensen op fok die hun kindje ook al zo genoemd hebben? Of geef ik fok dan teveel credits?
Lotus vind ik leuk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag tijdens de verkeers fotospeurtocht iemand in de speeltuin Storm(j) en lotus(m) is ook niet echt mijn ding. En Chico vind ik voor een kind ook heel erg lelijk.
quote:
Ik heb bij onze jongensnaam wel gesmst naar de andere Fok!-ouder met een kindje dat zo heet, en was heel opgelucht toen ze zei dat ze 't geen probleem vondquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef Raissa het volgende:
Misschien past mijn vraag uit Z&G beter hier...
[..]
Nou ja Dan zijn er in ieder geval niet veel mensen die deze naam ook hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:04 schreef FP128 het volgende:
Vriend van mij heeft een zoontje gekregen en ipv dat hij zijn zoon nu een aparte naam geeft,komt hij aan met "Waldo".. alsof je een hond benoemt. Echt sommigen begrijpen niet wat ze hun zoon aandoen voor latere leeftijd.
Sonny vind ik zo pauperigachtig. Gladde jongen die Sonny.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Poppejans het volgende:
Chico, wat een apennaam, of hondennaam. Echt vreselijk
De kinderen van Barbara Karel hebben ook stomme namen vind ik Maroun enSonny
Ja ik dus ook, zo'n aso trailer trash naamquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:13 schreef Urla het volgende:
[..]
Sonny vind ik zo pauperigachtig. Gladde jongen die Sonny.
Familie?quote:
Haha, ik las daarna jouw post pas... zelfde gedachte dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:58 schreef Poppedein het volgende:
Eo en Genesis een tweeling toevalling Snoopy?
Daar moet je dan natuurlijk wel een bijpassende kinderwagen bij...quote:
De namen waar echt een verhaal achter zit zou ik zelf niet gebruiken, bijvoorbeeld Thijs of Danyel (overigens de laatste ook niet vanwege de schrijfwijze, ik ben meer van de ouderwetse versiequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef Raissa het volgende:
Misschien past mijn vraag uit Z&G beter hier...
[..]
waar is Phluphy eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:36 schreef Troel het volgende:
De namen waar echt een verhaal achter zit zou ik zelf niet gebruiken, bijvoorbeeld Thijs of Danyel .
Ik weet het niet, ik mis wel meer mensen, ook kozakken en sjak enzo.quote:
De Rachels die ik ken, spreken hun naam in het Nederlands ut. En da's dan juist wat ik er niet zo mooi aan vind. Klinkt zo hard, beetje als rochel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef bixister het volgende:
rachel is toch niet zo engels? het ligt er maar net aan hoe je 'm uitspreekt.
mwahquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:01 schreef Ynske het volgende:
Ik ken t alleen uitgesproken als Raytsjel
raggel vind ik helemaal niets!
ernst, zo heette een collega van me, was wel even wennen
Wat vinden jullie dan van Wessel?
Idemquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind rachel ook niet mooien ernst ook niet....
Hihi, Dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Idem
en dan trouwens al helemaal als het als Raggel is.. zo had ik op de basisschool een meisje dat Angela heette, en waarbij je die g dus ook uitspreekt als g![]()
Volgens mij vind ik echt heel veel namen stom
Reetsjul toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:01 schreef Ynske het volgende:
Ik ken t alleen uitgesproken als Raytsjel
raggel vind ik helemaal niets!
ernst, zo heette een collega van me, was wel even wennen
Wat vinden jullie dan van Wessel?
volgens mij is dat de spaanse manier van uitspreken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Idem
en dan trouwens al helemaal als het als Raggel is.. zo had ik op de basisschool een meisje dat Angela heette, en waarbij je die g dus ook uitspreekt als g![]()
Volgens mij vind ik echt heel veel namen stom
geen idee, de rest van de dames in het rijtje had wel gewoon "normale" namen zeg maar, als in, geen nicknames ofzo. Hier kun je het ook zien, een-na-onderste dingetje.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Wampi het volgende:serieus? had ze niet zichzelf zo genoemd omdat ehh ze zo van snoepen houdt? wat erg zeg!
ik vind Wessel een echte oude mannen naam eigenlijk..
Tuomas haha als ik naar mn toetsenbord kijk en de afstand tussen de H en de U zie dan zou het zomaar een typo kunnen zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ging even googelen om de oudhollandse link te bewijzenen vond toen op een namenlijst een Tum.
Vlak boven Tuomasóók heel bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vandaag stond er in de krant een Wiet.Dan vernoem je je kind toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Of van Wietekequote:Op maandag 6 juli 2009 13:47 schreef bixister het volgende:
is toch gewoon de mannelijke versie van Wietske?
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nope wel een Sven
Beide erg leuke jochies
uhmmm ik had het over de grote broer van Jumquote:Op maandag 6 juli 2009 16:01 schreef bixister het volgende:en hoe weet jij dat? (of heb je 't niet over HvdT)
Hij vindt Floor mooi en jij Nora dus eh... Noor?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef Satu het volgende:
De revue gepasseerd zijn:
Man's Voorkeuren:
Anna, Anne, Babet, Eva, Faye, Femke, Floor, Hannah, Isa,Judith, Lea, Lisa/Liza, Lotte, Lucy, Lydia, Merel, Mies, Nina, Sarah, Sophie, Thirza, Wietske
Mijn voorkeuren:
Suze , Nora, Louise, Vera, Elza/Eliza, Milou, Ella, Ilse, Charlot, Juliët, Hazel, Inez, Julie, Robin, Els
Suzan/Susan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Satu het volgende:
Ja, dat zou je toch denken he. Maar helaas blijkt het nogal lastig. Man vind Floor helemaal leuk en Noor helemaal niks. Zo vind hij ook Suzie erg geslaagd en Suze vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |