Lotus vind ik leuk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag tijdens de verkeers fotospeurtocht iemand in de speeltuin Storm(j) en lotus(m) is ook niet echt mijn ding. En Chico vind ik voor een kind ook heel erg lelijk.
quote:
Ik heb bij onze jongensnaam wel gesmst naar de andere Fok!-ouder met een kindje dat zo heet, en was heel opgelucht toen ze zei dat ze 't geen probleem vondquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef Raissa het volgende:
Misschien past mijn vraag uit Z&G beter hier...
[..]
Nou ja Dan zijn er in ieder geval niet veel mensen die deze naam ook hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:04 schreef FP128 het volgende:
Vriend van mij heeft een zoontje gekregen en ipv dat hij zijn zoon nu een aparte naam geeft,komt hij aan met "Waldo".. alsof je een hond benoemt. Echt sommigen begrijpen niet wat ze hun zoon aandoen voor latere leeftijd.
Sonny vind ik zo pauperigachtig. Gladde jongen die Sonny.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Poppejans het volgende:
Chico, wat een apennaam, of hondennaam. Echt vreselijk
De kinderen van Barbara Karel hebben ook stomme namen vind ik Maroun enSonny
Ja ik dus ook, zo'n aso trailer trash naamquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:13 schreef Urla het volgende:
[..]
Sonny vind ik zo pauperigachtig. Gladde jongen die Sonny.
Familie?quote:
Haha, ik las daarna jouw post pas... zelfde gedachte dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:58 schreef Poppedein het volgende:
Eo en Genesis een tweeling toevalling Snoopy?
Daar moet je dan natuurlijk wel een bijpassende kinderwagen bij...quote:
De namen waar echt een verhaal achter zit zou ik zelf niet gebruiken, bijvoorbeeld Thijs of Danyel (overigens de laatste ook niet vanwege de schrijfwijze, ik ben meer van de ouderwetse versiequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef Raissa het volgende:
Misschien past mijn vraag uit Z&G beter hier...
[..]
waar is Phluphy eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:36 schreef Troel het volgende:
De namen waar echt een verhaal achter zit zou ik zelf niet gebruiken, bijvoorbeeld Thijs of Danyel .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |