Lotus vind ik leuk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag tijdens de verkeers fotospeurtocht iemand in de speeltuin Storm(j) en lotus(m) is ook niet echt mijn ding. En Chico vind ik voor een kind ook heel erg lelijk.
quote:
Ik heb bij onze jongensnaam wel gesmst naar de andere Fok!-ouder met een kindje dat zo heet, en was heel opgelucht toen ze zei dat ze 't geen probleem vondquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef Raissa het volgende:
Misschien past mijn vraag uit Z&G beter hier...
[..]
Nou ja Dan zijn er in ieder geval niet veel mensen die deze naam ook hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:04 schreef FP128 het volgende:
Vriend van mij heeft een zoontje gekregen en ipv dat hij zijn zoon nu een aparte naam geeft,komt hij aan met "Waldo".. alsof je een hond benoemt. Echt sommigen begrijpen niet wat ze hun zoon aandoen voor latere leeftijd.
Sonny vind ik zo pauperigachtig. Gladde jongen die Sonny.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Poppejans het volgende:
Chico, wat een apennaam, of hondennaam. Echt vreselijk
De kinderen van Barbara Karel hebben ook stomme namen vind ik Maroun enSonny
Ja ik dus ook, zo'n aso trailer trash naamquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:13 schreef Urla het volgende:
[..]
Sonny vind ik zo pauperigachtig. Gladde jongen die Sonny.
Familie?quote:
Haha, ik las daarna jouw post pas... zelfde gedachte dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:58 schreef Poppedein het volgende:
Eo en Genesis een tweeling toevalling Snoopy?
Daar moet je dan natuurlijk wel een bijpassende kinderwagen bij...quote:
De namen waar echt een verhaal achter zit zou ik zelf niet gebruiken, bijvoorbeeld Thijs of Danyel (overigens de laatste ook niet vanwege de schrijfwijze, ik ben meer van de ouderwetse versiequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef Raissa het volgende:
Misschien past mijn vraag uit Z&G beter hier...
[..]
waar is Phluphy eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:36 schreef Troel het volgende:
De namen waar echt een verhaal achter zit zou ik zelf niet gebruiken, bijvoorbeeld Thijs of Danyel .
Ik weet het niet, ik mis wel meer mensen, ook kozakken en sjak enzo.quote:
De Rachels die ik ken, spreken hun naam in het Nederlands ut. En da's dan juist wat ik er niet zo mooi aan vind. Klinkt zo hard, beetje als rochel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef bixister het volgende:
rachel is toch niet zo engels? het ligt er maar net aan hoe je 'm uitspreekt.
mwahquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:01 schreef Ynske het volgende:
Ik ken t alleen uitgesproken als Raytsjel
raggel vind ik helemaal niets!
ernst, zo heette een collega van me, was wel even wennen
Wat vinden jullie dan van Wessel?
Idemquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind rachel ook niet mooien ernst ook niet....
Hihi, Dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Idem
en dan trouwens al helemaal als het als Raggel is.. zo had ik op de basisschool een meisje dat Angela heette, en waarbij je die g dus ook uitspreekt als g![]()
Volgens mij vind ik echt heel veel namen stom
Reetsjul toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:01 schreef Ynske het volgende:
Ik ken t alleen uitgesproken als Raytsjel
raggel vind ik helemaal niets!
ernst, zo heette een collega van me, was wel even wennen
Wat vinden jullie dan van Wessel?
volgens mij is dat de spaanse manier van uitspreken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Idem
en dan trouwens al helemaal als het als Raggel is.. zo had ik op de basisschool een meisje dat Angela heette, en waarbij je die g dus ook uitspreekt als g![]()
Volgens mij vind ik echt heel veel namen stom
geen idee, de rest van de dames in het rijtje had wel gewoon "normale" namen zeg maar, als in, geen nicknames ofzo. Hier kun je het ook zien, een-na-onderste dingetje.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Wampi het volgende:serieus? had ze niet zichzelf zo genoemd omdat ehh ze zo van snoepen houdt? wat erg zeg!
ik vind Wessel een echte oude mannen naam eigenlijk..
Tuomas haha als ik naar mn toetsenbord kijk en de afstand tussen de H en de U zie dan zou het zomaar een typo kunnen zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ging even googelen om de oudhollandse link te bewijzenen vond toen op een namenlijst een Tum.
Vlak boven Tuomasóók heel bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vandaag stond er in de krant een Wiet.Dan vernoem je je kind toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Of van Wietekequote:Op maandag 6 juli 2009 13:47 schreef bixister het volgende:
is toch gewoon de mannelijke versie van Wietske?
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nope wel een Sven
Beide erg leuke jochies
uhmmm ik had het over de grote broer van Jumquote:Op maandag 6 juli 2009 16:01 schreef bixister het volgende:en hoe weet jij dat? (of heb je 't niet over HvdT)
Hij vindt Floor mooi en jij Nora dus eh... Noor?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef Satu het volgende:
De revue gepasseerd zijn:
Man's Voorkeuren:
Anna, Anne, Babet, Eva, Faye, Femke, Floor, Hannah, Isa,Judith, Lea, Lisa/Liza, Lotte, Lucy, Lydia, Merel, Mies, Nina, Sarah, Sophie, Thirza, Wietske
Mijn voorkeuren:
Suze , Nora, Louise, Vera, Elza/Eliza, Milou, Ella, Ilse, Charlot, Juliët, Hazel, Inez, Julie, Robin, Els
Suzan/Susan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Satu het volgende:
Ja, dat zou je toch denken he. Maar helaas blijkt het nogal lastig. Man vind Floor helemaal leuk en Noor helemaal niks. Zo vind hij ook Suzie erg geslaagd en Suze vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |