geen idee, de rest van de dames in het rijtje had wel gewoon "normale" namen zeg maar, als in, geen nicknames ofzo. Hier kun je het ook zien, een-na-onderste dingetje.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Wampi het volgende:serieus? had ze niet zichzelf zo genoemd omdat ehh ze zo van snoepen houdt? wat erg zeg!
ik vind Wessel een echte oude mannen naam eigenlijk..
Tuomas haha als ik naar mn toetsenbord kijk en de afstand tussen de H en de U zie dan zou het zomaar een typo kunnen zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ging even googelen om de oudhollandse link te bewijzenen vond toen op een namenlijst een Tum.
Vlak boven Tuomasóók heel bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:39 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vandaag stond er in de krant een Wiet.Dan vernoem je je kind toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Of van Wietekequote:Op maandag 6 juli 2009 13:47 schreef bixister het volgende:
is toch gewoon de mannelijke versie van Wietske?
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nope wel een Sven
Beide erg leuke jochies
uhmmm ik had het over de grote broer van Jumquote:Op maandag 6 juli 2009 16:01 schreef bixister het volgende:en hoe weet jij dat? (of heb je 't niet over HvdT)
Hij vindt Floor mooi en jij Nora dus eh... Noor?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef Satu het volgende:
De revue gepasseerd zijn:
Man's Voorkeuren:
Anna, Anne, Babet, Eva, Faye, Femke, Floor, Hannah, Isa,Judith, Lea, Lisa/Liza, Lotte, Lucy, Lydia, Merel, Mies, Nina, Sarah, Sophie, Thirza, Wietske
Mijn voorkeuren:
Suze , Nora, Louise, Vera, Elza/Eliza, Milou, Ella, Ilse, Charlot, Juliët, Hazel, Inez, Julie, Robin, Els
Suzan/Susan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef Satu het volgende:
Ja, dat zou je toch denken he. Maar helaas blijkt het nogal lastig. Man vind Floor helemaal leuk en Noor helemaal niks. Zo vind hij ook Suzie erg geslaagd en Suze vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |