quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:25 schreef Pyttpytt het volgende:
Marit, Liesbeth, Annelies, Iris, Lina, Mia, Inge, Lois, Rosanne, Christel, Ellen, Maria, Heleen/Helene/Helen, Marije, Marij, Annette....
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Florinde, Lieke, Sascha, Yara, Nanja
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef miss_sly het volgende:
Nienke, Fleur, Jasmijn, Inke
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:35 schreef Troel het volgende:
Ik kwam trouwens pas onze hele lijst van kindernamen tegen op het forum van Vriendin.nl. Best grappig
Nee, niet dat ik de naam herkende. Ik googelde op Rubens volledige naam en naast eigen sites en Fok!lijstjes kwam ik dus een topic daar tegen waar echt gewoon een 1 op 1 kopie staat als reactie op iemand die een naam zoektquote:
In welke hoek zoek je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef CalamityJane het volgende:
Ik lees hier al lang mee, maar damn, jullie zijn goed, zeg!
Voor de mensen met inspiratie: wij zoeken vooral nog naar alternatieven voor een jongensnaam, meer dan 1 lettergreep, niet te exotisch of expirimenteel en vooral erg jongensachtig.
Nee, we zijn nu al voorzienquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
David, Jesper, Boris, Timo, Maarten, Marrick, Levi,
Ik heb trouwens ook mijn bijbelse voornamenboek weer terug gevonden. Iemand belangstelling?
quote:
Hugo en David?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:20 schreef CalamityJane het volgende:
Hugo vind ik inderdaad leuk en Robin ook. Zelf hadden we al Thomas en Marijn.
Marijn is meer de meisjesversie, althans zo ken ik mquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:20 schreef CalamityJane het volgende:
Hugo vind ik inderdaad leuk en Robin ook. Zelf hadden we al Thomas en Marijn.
Fiene is leuk! Madelief vind ik ook heel leuk, die stond hier in favo lijstje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:44 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben ook al stiekem namen aan het bedenken, voor een meisje staat het wel vast. Dat word Fiene Madelief (al wil vriendlief nog niet aan Madelief ) Voor een jongen vind ik het moeilijk. Het zou altijd Senna worden, nu twijfel ik tussen Tygo, Finn, Seth en Levi. Ik heb een beetje spijt dat Mika als 2e naam Viggo heeft, gezien ik dat ook een hele leuke naam vind. Gelukkig hebben we nog hele tijd om na te denken.
p.s. Zou Mika Viggo nog in het lijstje mogen?
Een soort Alpha en een Romeo zoals bij de Coroneltwinquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:17 schreef bixister het volgende:
ik vind fiene eigenlijk niet zo heel erg leuk. fien wel, maar fiene? nèh. tessie, seth spreek je toch meestal ook uit als set? ik zou 't in elk geval wel doen.(en bovendien: de naam doet mij teveel aan seth gaaikema denken).
ik ken senna juist ook als jongensnaam miss_sly.(van iemand die z'n zonen vernoemd heeft naar ayrton senna. de een ayrton, de ander senna.
)
Ohh dat was meesterlijk, daar zou toch ooit es een remake van komen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |