quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:25 schreef Pyttpytt het volgende:
Marit, Liesbeth, Annelies, Iris, Lina, Mia, Inge, Lois, Rosanne, Christel, Ellen, Maria, Heleen/Helene/Helen, Marije, Marij, Annette....
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Florinde, Lieke, Sascha, Yara, Nanja
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef miss_sly het volgende:
Nienke, Fleur, Jasmijn, Inke
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:35 schreef Troel het volgende:
Ik kwam trouwens pas onze hele lijst van kindernamen tegen op het forum van Vriendin.nl. Best grappig
Nee, niet dat ik de naam herkende. Ik googelde op Rubens volledige naam en naast eigen sites en Fok!lijstjes kwam ik dus een topic daar tegen waar echt gewoon een 1 op 1 kopie staat als reactie op iemand die een naam zoektquote:
In welke hoek zoek je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef CalamityJane het volgende:
Ik lees hier al lang mee, maar damn, jullie zijn goed, zeg!
Voor de mensen met inspiratie: wij zoeken vooral nog naar alternatieven voor een jongensnaam, meer dan 1 lettergreep, niet te exotisch of expirimenteel en vooral erg jongensachtig.
Nee, we zijn nu al voorzienquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
David, Jesper, Boris, Timo, Maarten, Marrick, Levi,
Ik heb trouwens ook mijn bijbelse voornamenboek weer terug gevonden. Iemand belangstelling?
quote:
Hugo en David?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:20 schreef CalamityJane het volgende:
Hugo vind ik inderdaad leuk en Robin ook. Zelf hadden we al Thomas en Marijn.
Marijn is meer de meisjesversie, althans zo ken ik mquote:Op woensdag 8 juli 2009 08:20 schreef CalamityJane het volgende:
Hugo vind ik inderdaad leuk en Robin ook. Zelf hadden we al Thomas en Marijn.
Fiene is leuk! Madelief vind ik ook heel leuk, die stond hier in favo lijstje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:44 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben ook al stiekem namen aan het bedenken, voor een meisje staat het wel vast. Dat word Fiene Madelief (al wil vriendlief nog niet aan Madelief ) Voor een jongen vind ik het moeilijk. Het zou altijd Senna worden, nu twijfel ik tussen Tygo, Finn, Seth en Levi. Ik heb een beetje spijt dat Mika als 2e naam Viggo heeft, gezien ik dat ook een hele leuke naam vind. Gelukkig hebben we nog hele tijd om na te denken.
p.s. Zou Mika Viggo nog in het lijstje mogen?
Een soort Alpha en een Romeo zoals bij de Coroneltwinquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:17 schreef bixister het volgende:
ik vind fiene eigenlijk niet zo heel erg leuk. fien wel, maar fiene? nèh. tessie, seth spreek je toch meestal ook uit als set? ik zou 't in elk geval wel doen.(en bovendien: de naam doet mij teveel aan seth gaaikema denken).
ik ken senna juist ook als jongensnaam miss_sly.(van iemand die z'n zonen vernoemd heeft naar ayrton senna. de een ayrton, de ander senna.
)
Ohh dat was meesterlijk, daar zou toch ooit es een remake van komen?quote:
Ik zeg ook niet dat het geen unisex is, ik zeg dat WIJ het een meisjesnaam vinden. Zo vind ik Robin ook meer voor een meisje dan voor een jongen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Maar Senna is echt wel unisex hoor![]()
Toch zou ik dan ook echt wel een andere naam bedenken.
Als je niet weet wat het wordt is het mss wel leuk om gewoon een unisex naam te geven.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Als je dan de tweede krijgt en het setje compleet hebt kun je als tekst op het kaartje zetten
"Samen nooit meer alleen"
Wat betekend het dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:40 schreef aeque het volgende:
Ik vond de naam Yoni altijd leuk, totdat ik wist wat het betekende...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:Tis Indiaas of zo voor vrouwelijk geslachtsorgaan
ik ken een jongensRobin waarbij je Roobin moet zeggen, en een meisjesRobin die juist als Robbin uitgesproken moet worden. dus volgens mij is dat ook geen vaste regel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:59 schreef Ynske het volgende:
Ik ken Robin als jongensnaam uitgesproken als Robbin en als meisjesnaam als Roobin zegmaar
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:35 schreef Chan het volgende:
Wij weten al een hele tijd wat de eerste naam van ons kindje wordt, maar ik wil er graag een tweede naam bij, ik kan alleen niks bedenken wat ook echt goed bij de eerste past, zodat het geheel ook nog een beetje goed klinkt. Heeft iemand ideeën? Ik snap dat het wat lastig is zonder de eerste naam er bij te hebbenMaar het moeten twee lettergrepen zijn (klemtoon op de 1e, anders klinkt het weer niet met de 1e naam vind ik) en de klinkers o en i mogen er niet samen in zitten
En als het even kan moet er een r in de naam zitten, gewoon omdat ik dat een mooie letter vind.. Maar van die oerhollandse namen zoals Karel vind ik dan weer niks.. iemand?
stom? is toch alleszins logisch!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:36 schreef Stiemie het volgende:
Stom he dan ga ik die namen toch weer vergelijken met 'onze naam'.
Mijn beste vriendin heet Karlijn Anna, die combi vind ik echt geweldigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:37 schreef bixister het volgende:
Karlijn is ook leuk ja!(hadden wij nog als alternatief voor Anna).
Aimee is echt geen gevalletje moeilijk uitspreekbaar hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef Stiemie het volgende:
Chan Aimee is ook al langsgekomen. Vinden we allebei wel erg mooi, maar we zijn bang dat mensen niet weten hoe ze het moeten uitspreken. Pfff voel me nu wel een zeur nu jullie precies met al die mooie namen aankomen...
Rhea.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:15 schreef Stiemie het volgende:
Chan ik ben nog steeds aan het ontcijferen wat je nou precies zoekt![]()
![]()
Pff onze meisjenaam staat eigenlijk al een hele tijd vast, maar nu begin ik toch lekker hormonaal te twijfelen![]()
Iemand een suggestie voor een meisjesnaam van 2 lettergrepen die mooi past bij Linde? Liefst geen top 10 naam.
Hmm is een idee maarja is geen realistische optie he, kom op zegquote:
k heb van allebei een klasgenootje gehad en die spraken t zo uit, zodoendequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef bixister het volgende:
ynske, maar door dat streepje op de é van Aimée is het voor mij meteen duidelijk dat het om een franse naam gaat en dat de uitspraak daarom ook de franse moet zijn.
sorry, maar dat vind ik tamelijk suf!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:48 schreef Ynske het volgende:
k heb van allebei een klasgenootje gehad en die spraken t zo uit, zodoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |