De ouders moesten waarschijnlijk nog een keer plintjes kopen in het 5jaren plan. Door het kind dan maar plint te noemen konden ze het niet vergeten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Da's het broertje van Plank, en zijn geboren uit pappie en mammie Balk uit Houten....
Het lijkt me voor het kind idd bijzonder ongemakkelijk (en ook helemaal niet leuk) om zijn hele leven deze vraag te krijgen...quote:
Mijn Lief kwam ermee, hij heeft het van Graeme Edge (die is van de Moody Blues en heeft zijn favo gedicht geschreven)quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
tessie, hoe komen jullie eigenlijk bij Graeme?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef MamsX het volgende:
Yallin (spreek uit : djeelin) (meisjes naam)
Maar ik heb ook zo'n naam die 'moeilijk' is en ik vond het juist altijd erg leuk om een aparte naam te hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het lijkt me voor het kind idd bijzonder ongemakkelijk (en ook helemaal niet leuk) om zijn hele leven deze vraag te krijgen...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Da's het broertje van Plank, en zijn geboren uit pappie en mammie Balk uit Houten....
De dochter van m'n nicht heeft ook zo. Alleen zij schrijft 't als 'Jaylin'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef MamsX het volgende:
Yallin (spreek uit : djeelin) (meisjes naam)
en Spijker!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het kan natuurlijk ook de grote broer van Splinter zijn
Kick vond ik ook een hele leuke naamquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:50 schreef Vivi het volgende:
Kick is juist een geweldige naam, vind ik.
Ik ken een broer en zus, Carlo en Carla.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:52 schreef MamsX het volgende:
Ja ik had een boel namen maar eigenlijk wist ik vrijwel direct dat ik haar naar haar papa wou vernoemen.
ik was ook echt weg van de naam Emma, maar ik vind haar geen Emma type nu
ooh en wat dacht je van een broer en zus ---> Bo en Flo
Ze is niet letterlijk vernoemd naar zijn naam hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Hoe heet haar vader dan? En waarom naar haar vader vernoemen?
Oh, en ik heb ineens een nieuwe meisjesnaam. Ben benieuwd of ie het gaat blijven, of dat het later toch een ingeving bleek te zijn. Ben er helemaal warm van
. En mijn moeder vindt het ook een hele mooie naam
. Ben nu heel beneiuwd wat mijn vader ervan vindt, maar die is niet thuis.
Ik snap het probleem niet. Ik ben blij dat ik niet geen echte doorsnee naam heb. Ik vind wel dat het zo makkelijk mogelijk geschreven moet zijn, zodat je kind niet zijn/haar hele leven de naam hoeft te spellen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Natalie het volgende:
Wat is er mis met normale namen?
Tegenwoordig (vooral bij de bekende lui) lijkt de regel wel: hoe excentrieker, hoe 'beter'.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:31 schreef Raissa het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag hè.. Zijn hier mensen die bij het kiezen van de naam voor hun beebje "rekening houden" met andere mensen op fok die hun kindje ook al zo genoemd hebben? Of geef ik fok dan teveel credits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |