Dat kan je je kind ook echt niet aandoen imo, stel je voor dat het een braaf kantoormannetje wordt, wat zal ie zich dan ongelukkig voelen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het echt niet! En nee, het is echt geen Rocker hoor
Volgens mij wordt alleen de eerste naam geteld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Net als Zwaan trouwens. Hoe telt die site van de SVB eigenlijk? Telt hij een tweede naam als losse naam of als een combi met de eerste naam?
Als elke naam los wordt geteld zijn er best wat tweedenaamvernoemingen natuurlijk die er in staan.
Nu al? Jij bent toch even ver als ik...? Wij hebben nog helemaal geen naam. Petje af, hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wij zijn ook eindelijk uit over de meisjesnaam. Na lang wikken en wegen, afstrepen, veranderen etc. Gelukkig maar.
Het Parool. En ik pik meestal alleen de meest opvallende namen eruit. Dat kan in negatieve of positieve zin zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:02 schreef CalamityJane het volgende:
Btw, Snoopy, welke krant lees jij? Bijzondere namen staan daar altijd in...
Een meisje dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net weer tante geworden.
Van Bodi!
Er staat volgens mij 'Bodi' en dan een uitroepteken en niet Bodil.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef Vlindur het volgende:
Oh, ik ken het als meisjesnaam.. Nou, het is beter dan Solar!
Oh idd,quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er staat volgens mij 'Bodi' en dan een uitroepteken en niet Bodil.(Of bedoelde je dat ook.
)
Gefeliciteerd oh-oh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |