Denk dat er wel eea op stapel staat. Maar er zijn zo her en der toch nog toernooitjes?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat er nog steeds geen aankopen binnen zijn. De eerste training is ffs volgende week al.
Schijnt dat er in Amsterdam binnenkort een toernooi word gehouden...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Denk dat er wel eea op stapel staat. Maar er zijn zo her en der toch nog toernooitjes?
Of niet. En er mag zo langzamerhand ook wel een flinke schoonmaak worden gehouden.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat er nog steeds geen aankopen binnen zijn. De eerste training is ffs volgende week al.
Ik vind het anders een behoorlijk pittig begin. Maarja, van de andere kant kun je beter anderhalve maand naar Groningen-uit toewerken dan naar RKC-thuis. We kunnen direct 3 punten winst pakken tov vorig seizoen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef behangplakker het volgende:
Mis alleen Groningen uit, maar ben blij dat ze niet openen met een topper
Dat is waar. Maar Ajax heeft de laatste 5 jaar toch 3x ofzo gewonnen daarzo?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het anders een behoorlijk pittig begin. Maarja, van de andere kant kun je beter anderhalve maand naar Groningen-uit toewerken dan naar RKC-thuis. We kunnen direct 3 punten winst pakken tov vorig seizoen.
Waarom nu al?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of niet. En er mag zo langzamerhand ook wel een flinke schoonmaak worden gehouden.
Uit m'n hoofd verloren we er de laatste tien jaar alleen in 05-06 met 3-2 en vorig jaar dus. En een playoffnederlaagje dan. Dus wat dat betreft is Groningen-uit niet direct een angstgegner, maar waar wij ons lang kunnen voorbereiden op Groningen kan Groningen dat ook op ons. Die willen ook niks anders dan het jaar goed beginnen, dus we moeten scherp zijn. Want ik heb weinig zin in wéér een valse start.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Ajax heeft de laatste 5 jaar toch 3x ofzo gewonnen daarzo?
Denk dat juist Groningen-uit een wedstrijd is waar iedereen gelijk staat, ipv een club als Willem II of uit naar Roda oid.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd verloren we er de laatste tien jaar alleen in 05-06 met 3-2 en vorig jaar dus. En een playoffnederlaagje dan. Dus wat dat betreft is Groningen-uit niet direct een angstgegner, maar waar wij ons lang kunnen voorbereiden op Groningen kan Groningen dat ook op ons. Die willen ook niks anders dan het jaar goed beginnen, dus we moeten scherp zijn. Want ik heb weinig zin in wéér een valse start.
Ah, het ging om jou. Ik zat alweer te zoeken wat de burgemeester nu weer had gedaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:03 schreef cohen het volgende:
Sorry voor het niet snel openen van het topic
Zocht je plaatsen samen?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef Bullebak het volgende:
Vak 425 volgend jaar, alleen aan de verkeerde kant van de scheidingswand zeg maar![]()
Maar vergeleken met de andere mogelijkheden was dit de beste optie.
ik was ook benieuwd naar de burgemeester maar goed opgelost, geen slotje nodig voorlopig.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, het ging om jou. Ik zat alweer te zoeken wat de burgemeester nu weer had gedaan.
Ik heb de laatste jaren iets tevaak naar Ajax gekeken om dat bij voorbaat al te verwachten.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk dat juist Groningen-uit een wedstrijd is waar iedereen gelijk staat, ipv een club als Willem II of uit naar Roda oid.
Moet ie weer even Word opstarten op z'n computer. Net als met de bekerfinale toen. Of net zo'n speech geven als op zijn eerste dag bij Spurs.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren iets tevaak naar Ajax gekeken om dat bij voorbaat al te verwachten.Hopelijk weet Jol ze goed op scherp te zetten.
Beter ook dat hij pas na de eerste trainingen gaat beslissen, nu weet hij nog niet wat ieder zijn capaciteit is en straks ga je spelers verkopen waar je nog wat leuks mee kan doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk ook dat Jol pas na de eerste trainingen weet wie hij weg wil doen en dus wat hij wil kopen.
En misschien moet je niet al te vroeg handelen, misschien staan er al 3 man klaar om gepresenteert te worden. Je weetet niet
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
Staat het volledige schema voor Ajax ook nog ergens?
quote:Zondag 02-08-09 Groningen - Ajax
Zaterdag 08-08-09 Ajax - RKC
Zondag 16-08-09 PSV - Ajax
Zondag 23-08-09 Ajax - Sparta
Zondag 30-08-09 Heracles - Ajax
Zondag 13-09-09 Ajax - NAC
Zondag 20-09-09 VVV - Ajax
Zondag 27-09-09 Ajax - ADO Den Haag
Zondag 04-10-09 Roda JC - Ajax
Zaterdag 17-10-09 Ajax - Willem ll
Zondag 25-10-09 AZ - Ajax
Zondag 01-11-09 Ajax - Feyenoord
Zondag 08-11-09 Fc Twente - Ajax
Zondag 22-11-09 Ajax - Heerenveen
Zondag 29-11-09 Vitesse - Ajax
Zondag 06-12-09 Fc Utrecht - Ajax
Vrijdag 11-12-09 Ajax - NEC
Zondag 20-12-09 NAC - Ajax
Don 24-12-09 t/m Don 21-01-10:
WINTERSTOP
Zondag 24-01-10 Ajax - AZ
Zondag 31-01-10 Feyenoord - Ajax
Woensdag 03-02-10 Ajax - Roda JC
Zondag 07-02-10 Ajax - FcTwente
Zaterdag 13-02-10 Heerenveen - Ajax
Zondag 21-02-10 Ajax - Vitesse
Zondag 28-02-10 Ajax - Utrecht
Zondag 07-03-10 Sparta - Ajax
Zondag 14-03-10 Ajax - PSV
Zondag 21-03-10 RKC - Ajax
Zondag 28-03-10 Ajax - Groningen
Zondag 04-04-10 ADO Den Haag - Ajax
Zondag 11-04-10 Ajax - VVV
Woensdag 14-04-10 Willem ll - Ajax
Zondag 18-04-10 Ajax - Heracles
Zondag 02-05-10 NEC - Ajax
Nee, maatje zit op zuid 1. Maar wel een aantal goede bekenden aan de andere kant van de wand, dus moet geen probleem opleveren. En anders ga ik eerst een seizoen in mn remy daar staanquote:
Jol praat ze wel moed in zoals bij de Spursquote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd verloren we er de laatste tien jaar alleen in 05-06 met 3-2 en vorig jaar dus. En een playoffnederlaagje dan. Dus wat dat betreft is Groningen-uit niet direct een angstgegner, maar waar wij ons lang kunnen voorbereiden op Groningen kan Groningen dat ook op ons. Die willen ook niks anders dan het jaar goed beginnen, dus we moeten scherp zijn. Want ik heb weinig zin in wéér een valse start.
op deze site staat wel een linkquote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
Staat het volledige schema voor Ajax ook nog ergens?
Dit was op aandringen van de clubs om de winterstop te verlengenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een maand winterstop ook echt.
Er werken echt mongolen bij de KNVB. EInd juli beginnen zodat we snel klaar zijn voor het WK, maar wel een fucking maand in de "winter" een winterstop.
Begin dan 2 of 3 weken later en kort de winterstop in. Debiel zooitje..
Je kunt je afvragen of dat bij Ajax in het voordeel werkt al die middenmotersquote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef MaxC het volgende:
Lekker begin na de winterstop
Overigens hebben we wel een hele makkelijke afsluiting van het seizoen, laatste 5 wedstrijden alleen degradatiekandidaten of middenmoters
Dat begrijp ik, daarom zeg ik ook op tijd klaar voor het WK.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dit was op aandringen van de clubs om de winterstop te verlengendus de KNVB heeft daar gehoor aan gegeven. En in Juli klaar zijn met competitie was van de FIFA. Daar kan de KNVB weinig aan doen.
Eensch, gelukkig zijn die play-offs nu Europees model en niet meer best of three shit.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, daarom zeg ik ook op tijd klaar voor het WK.
Met die fantastische playoffs moet je begin mei dus al klaar zijn. Wel logisch.
Dat het op aandringen van de clubs was, wist ik niet.
Er werken evengoed mongolen bij de knvb,.
Komend seizoen zit ik wss een half jaar in Spanje, dus mis ik de helft v.d. competitiequote:Op maandag 15 juni 2009 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach ja, volgend seizoen prob 3 maanden vakantie.
Gewoon geen, of je eigen naam ofzo. Ik heb slechte ervaringen gehad met namen erop zettenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef Rumille het volgende:
Nog minder dan een half uur en dan het gehele shirt.
Ik twijfel wie ik er op moet zetten.
Aissati, Suarez of Cvitanich.
Bij Aissati heb ik af en toe het idee dat hij teveel terug naar verlangt naar PSV, maar is voor mij wel een van m'n lievelingsvoetballers, bij Suarez heb je kans dat hij dit seizoen vertrekt (nu of in de winterstop) en Cvitanich kan zo enorm teleurstellen, maar lijkt me wel een enorm toffe gozer.
Litmanen natuurlijk. Of Van Basten. Of Kluivert. Of Rijkaard.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef Rumille het volgende:
Bij Aissati heb ik af en toe het idee dat hij teveel terug naar verlangt naar PSV, maar is voor mij wel een van m'n lievelingsvoetballers, bij Suarez heb je kans dat hij dit seizoen vertrekt (nu of in de winterstop) en Cvitanich kan zo enorm teleurstellen, maar lijkt me wel een enorm toffe gozer.
Ik wil wel een echte naam erop, je eigen naam vind ik een beetje een raar idee.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef Silaz het volgende:
[..]
Gewoon geen, of je eigen naam ofzo. Ik heb slechte ervaringen gehad met namen erop zetten![]()
(mido bijv. ging die paar weken later weg ofzo, de verkoper raadde me Sikora aan whuahua)
Gewoon enohquote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef Rumille het volgende:
Ik weet zeker dat ze 'Obradovic' verkeerd gaan spellen, kneuzen daar bij die Ajax-shop.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef sjimz het volgende:
Of wachten met bedrukken op die ene topaankoop!
Vermealen of Verthongen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze 'Obradovic' verkeerd gaan spellen, kneuzen daar bij die Ajax-shop.
Gelukkig is die er nog nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze 'Obradovic' verkeerd gaan spellen, kneuzen daar bij die Ajax-shop.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:57 schreef Rumille het volgende:
Maar ik wil een aanvallende speler. Ik ga denk ik voor Aissati.
Blightquote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef Blight het volgende:
Echte mannen zetten nog steeds Urzaiz op het shirt.
Als ie gescoord had tegen Feyenoord had ik het gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef Blight het volgende:
Echte mannen zetten nog steeds Urzaiz op het shirt.
Ik vind ze niet eens zo heel hinderlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef TheJanitor het volgende:
Die lelijke strepen verpesten het hele shirt gvd.
Ik snap niet hoe je dat kan vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef TheJanitor het volgende:
Die lelijke strepen verpesten het hele shirt gvd.
Is het ook. Staan de strepen niet op.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef bloodysunday het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het thuis-shirt van afgelopen seizoen mooier.
Klopt, ze hadden gewoon oude shirt moeten doen met dat wapenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is het ook. Staan de strepen niet op.
Hier is alleen het wapen in de nek mooier
Rode baan die doorloopt: ik snap dat niet, wat is dan anders dan vorig seizoen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef tha_dark het volgende:
+ Rode baan die doorloopt
+ Wapen op de achterkant
+ Logo op het hart
- de drie strepen
Over het lettertype en het kraagje ben ik eigenlijk nog niet helemaal uit, even wennen...
waarom? het blijft die smurf. Nu kan je er tenminste de badge van het oude logo erop doenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef Roflbroek het volgende:
Opzich wel aardig shirt, alleen vind ik het jammer dat het logo niet als afgelopen seizoen is.
Mee eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die kraag vervelender dan die strepen eigenlijk.
Is hetzelfde als vorig seizoen, maar kan me volgens mij ook nog wel een shirt herinneren waarbij de rode baan niet doorliep.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Rode baan die doorloopt: ik snap dat niet, wat is dan anders dan vorig seizoen?
Waar kan je zo'n oudlogo ding halen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
waarom? het blijft die smurf. Nu kan je er tenminste de badge van het oude logo erop doen
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef tha_dark het volgende:
+ Rode baan die doorloopt
+ Wapen op de achterkant
+ Logo op het hart
- de drie strepen
Over het lettertype en het kraagje ben ik eigenlijk nog niet helemaal uit, even wennen...
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
waarom? het blijft die smurf. Nu kan je er tenminste de badge van het oude logo erop doen
Tegenover ingang Zuid J staan wat kraampjes..quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar kan je zo'n oudlogo ding halen dan?
Kraam tegenover zuid-hquote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar kan je zo'n oudlogo ding halen dan?
Klopt, maar helaas minder vanzelfsprekend als dat het zou moeten zijn...quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is eigenlijk schandalig dat je dit een pluspunt noemt. De rode baan moet ten alle tijden van beneden tot boven doorlopen zonder rare witte onderbrekingen!
Dat oude logo hoort er gewoon op, niet het belangrijkste maar hoop dat hij ooit in de toekomst weer op het shirt zal zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij met dat gejank over dat logo, maak je liever druk over de nieuwe aankopen en hoe we de titel van dit jaar moeten gaan vieren.
Onzin. Als ze een paarse smurf als logo invoeren ben jij nog blij en zeur je om de aankopen. De club moet Ajax blijven. Oude logo geeft Ajax weer uitstraling.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij met dat gejank over dat logo, maak je liever druk over de nieuwe aankopen en hoe we de titel van dit jaar moeten gaan vieren.
Ik wacht tot het perfecte shirt in de winkel ligt.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
Het nieuwe shirt kost ¤ 70,-. Kindermaten zijn goedkoper: ¤ 60,-.
belachelijk duur
Ik heb niet voor niets al die posters opgehangen dat we ons gezicht terug willenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat oude logo hoort er gewoon op, niet het belangrijkste maar hoop dat hij ooit in de toekomst weer op het shirt zal zitten.
Ow zo, ja dit is mooier.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Is hetzelfde als vorig seizoen, maar kan me volgens mij ook nog wel een shirt herinneren waarbij de rode baan niet doorliep.
Deze dus: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onzin. Als ze een paarse smurf als logo invoeren ben jij nog blij en zeur je om de aankopen. De club moet Ajax blijven. Oude logo geeft Ajax weer uitstraling.
Mensen die tevreden zijn met die smurf
Klopt, ik zei ook het is niet het belangrijkste. Eerst maar weer is kampioen worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets al die posters opgehangen dat we ons gezicht terug willen![]()
Maar nu heb ik andere dingen die ik eerst wil, dat logo komt er volgend jaar ook toch nog niet.
Vorig jaar was het volgens mij ¤5 p.s. lol dus al wil je nu de sterren erop mag je blij zijn dat we geen kampioen zijn geworden. Nu bespaar je weer 5 euro.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ow zo, ja dit is mooier.
Maar wat zeurt iedereen nou.. zelfs die Adidas-strepen vind ik eerlijk gezegd wat opleveren.. Dit shirt is gewoon bijna perfect
Het oude logo moest alleen erop.
Maar wederom geen sterren.. waarom geven ze die niet aan de kopers!?
Ik had liever gezien dat er weer een badge op zat, ipv geborduurdquote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ow zo, ja dit is mooier.
Maar wat zeurt iedereen nou.. zelfs die Adidas-strepen vind ik eerlijk gezegd wat opleveren.. Dit shirt is gewoon bijna perfect
Het oude logo moest alleen erop.
Maar wederom geen sterren.. waarom geven ze die niet aan de kopers!?
En hoe zetten jullie die er op?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tegenover ingang Zuid J staan wat kraampjes..
Gadver nee, dan zie je het kraagje bijna niet meer.. kun je 'm net zo goed niet erop zetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Radegast het volgende:
Van mij had het kraagje wel rood gemogen, en de drie strepen doorgetrokken over de hele mouw.
Verder: prima shirt.
Kost geld ouwe!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Rumille het volgende:
Waarom staan er geen sterren op het shirt?
met strijkijzer alleen op het logo strijken en daarna door moeders wat stikjes erin.. Ziet er 1000x zo mooi uit.quote:
Vorig seizoen ook al. Move on.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
belachelijk duur
Die worden erop geplakt i.p.v genaaid, net zoals het wapenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Rumille het volgende:
Waarom staan er geen sterren op het shirt?
Kan ik me niet herinneren, volgens mij heb ik er 55 euro voor betaald en had hem al redelijk snel na de onthulling.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook al. Move on.
Ben het wel met je eens hoor. Afzetters.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
met strijkijzer alleen op het logo strijken en daarna door moeders wat stikjes erin.. Ziet er 1000x zo mooi uit.
Eens! Het zijn verdomme maar 2 sterretjes.. zet ze erop.quote:
quote:Engelaar op weg naar Panathinaikos
PSV kan de komst van Orlando Engelaar vergeten. De middenvelder van Schalke 04, die mag vertrekken uit Gelsenkirchen, staat voor een transfer naar het Panathinaikos van Henk ten Cate. Voorzitter Josef Schnusenberg bevestigde dat een akkoord nabij is.
Prima. Ik hoef hem niet zo nodig bij Ajax te zien. Goed, hij brengt veel fysieke kracht, maar verder vind ik hem niet constant genoeg, al wat ouder, duur en bovendien te langzaam.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Prima. Ik hoef hem niet zo nodig bij Ajax te zien. Goed, hij brengt veel fysieke kracht, maar verder vind ik hem niet constant genoeg, al wat ouder, duur en bovendien te langzaam.
Dankje, ga het dit seizoen even overwegenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tegenover ingang Zuid J staan wat kraampjes..
Ik ga dit jaar weer naar Indonesië, haal hem daar meteen op voor ong. 50 euro in een Adidaswinkel. Vorig jaar werd het shirt rond 4 juli ofzo onthuld en ik had hem daar op iets van 10 juli al voor 50 euroquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
belachelijk duur
Ik had hem ook in Amsterdam 1 a 2 weken later voor 50 ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dankje, ga het dit seizoen even overwegen![]()
[..]
Ik ga dit jaar weer naar Indonesië, haal hem daar meteen op voor ong. 50 euro in een Adidaswinkel. Vorig jaar werd het shirt rond 4 juli ofzo onthuld en ik had hem daar op iets van 10 juli al voor 50 euro
Nog altijd beter dan de 3,5 maand winterstop in de 2e divisie van Tsjechie.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een maand winterstop ook echt.
Er werken echt mongolen bij de KNVB. EInd juli beginnen zodat we snel klaar zijn voor het WK, maar wel een fucking maand in de "winter" een winterstop.
Begin dan 2 of 3 weken later en kort de winterstop in. Debiel zooitje..
Ja maar daar heb je tenminste een winter, toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de 3,5 maand winterstop in de 2e divisie van Tsjechie.
Bij de fanshop in de ArenA hebben ze van alles wat om erop te plakken. UEFA-cup badges, sterren, letters, Eredivisie-badges.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Fuck, kan die sterren niet op de site bestellen, kan het wel in de Fanshop? Ik wil zo graag die sterren, had ze vorig jaar ook al niet...
Volgens mij moet je even naar de brillenzaak want je ziet dingen die er niet zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef rompompom het volgende:
Dat wapen is echt wel vet, heel mooi! Voor de rest wel jammer van de strepen, maar dat wisten we al dat die er kwamen.
Ik ben trouwens benieuwd in welk shirt die gasten nou echt hebben geposeerd en welke er overheen is geshopt; ze hebben exact dezelfde houding en kreukels als bij het uitshirt..
CL?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bij de fanshop in de ArenA hebben ze van alles wat om erop te plakken. UEFA-cup badges, sterren, letters, Eredivisie-badges.
Als je goed kijkt niet helemaal zelfde houding, kijk maar naar de gezichtsuitdrukking van Daley.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef rompompom het volgende:
Dat wapen is echt wel vet, heel mooi! Voor de rest wel jammer van de strepen, maar dat wisten we al dat die er kwamen.
Ik ben trouwens benieuwd in welk shirt die gasten nou echt hebben geposeerd en welke er overheen is geshopt; ze hebben exact dezelfde houding en kreukels als bij het uitshirt..
Misschien nog wat restvoorraad.quote:
Die nieuwe CL-badge zal het iig niet zijn.quote:
Of de handen van Vertonghen gewoonquote:Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je goed kijkt niet helemaal zelfde houding, kijk maar naar de gezichtsuitdrukking van Daley.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die nieuwe CL-badge zal het iig niet zijn.
Sowieso, shirts kopen in de UK:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef kevin6188 het volgende:
Dat ik met Aston Villa-uit in Birmingham was, zag ik officiële Ajax-shirts van het toen nog redelijk nieuwe seizoen hangen voor 35 euro.
Shirtjes van het nationale team waren 5 euro.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Sowieso, shirts kopen in de UK:.
Had het shirt van vorig seizoen voor 15 pond op de kop getikt toen ik nog in Belfast woonde. Het seizoen was pas net onderweg. Heb voor dezelfde soort prijzen ook mijn Man City en Northern-Ireland shirtje weten te kopen.
Gabriquote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooi shirt, binnenkort bestellen met Gabri achterop natuurlijk! De held!
Hm ... ik ga voor "humor": Sneu of Kenhetnie. Kluijver is misschien ook wel lollig.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:08 schreef Nashje het volgende:
Ik zat meer te denken aan eentje met Sno achterop.
Wie?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga hem halen met Litmanen achterop. Zoals eigenlijk al mijn Ajax shirts
Ik zat er gister nog aan te denken, gelukkig geen geruchten over Gabri!quote:
Dito. Ik doe dan ook Vertonghenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
De enige speler die ik uit de huidige selectie op mijn shirt zou willen is Gabri en misschien vertonghen..
Vertonghen, held.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
De enige speler die ik uit de huidige selectie op mijn shirt zou willen is Gabri en misschien vertonghen..
Maak je geen zorgen, die wordt zonder twijfel basisspeler onder Jolquote:Op maandag 15 juni 2009 17:23 schreef kurk_droog het volgende:
Dat zijn tenminste spelers die er voor de club spelen! Wat zie ik Gabri toch weer graag terug komend seizoen in de basis
Ik heb ook vaak Litmanen achterop, dit jaar denk ik dat ik Haarms erop ga zettenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga hem halen met Litmanen achterop. Zoals eigenlijk al mijn Ajax shirts
neequote:Op maandag 15 juni 2009 17:32 schreef Kopbal het volgende:
Was Cruijff eigenlijk aanwezig afgelopen zaterdag?
Als ik hem koop dan is het voor het eerst dat ik er een naam op zet en dat is dan Haarms!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak Litmanen achterop, dit jaar denk ik dat ik Haarms erop ga zetten
Ik heb ook op ongeveer al mijn shirt Litmanen staan. Ik heb er toen zelfs speciaal een Barca en Liverpool shirt voor gekocht.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak Litmanen achterop, dit jaar denk ik dat ik Haarms erop ga zetten
Geen Gabri wellicht.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:29 schreef behangplakker het volgende:
Ben wel benieuwd wie naast Gabri gaat spelen. Enoh was voor een eerste seizoen gewoon hardstikke goed en Vertonghen is een wisselplaats ook niet waard.
Je mist FC Lahti nog. Daar speelt ie nog steeds.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik heb ook op ongeveer al mijn shirt Litmanen staan. Ik heb er toen zelfs speciaal een Barca en Liverpool shirt voor gekocht.
Dus als ik dit jaar weer een shirt koop moet daar weer Litmanen op komen te staan. Al is Haarms natuurlijk ook een prachtig eerbetoon.
En Malmo en Fulham. Nouja, het tweede van Fulhamquote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je mist FC Lahti nog. Daar speelt ie nog steeds.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, maar de laatste jaren koop ik eigenlijk nooit meer voetbalshirts. Al begin ik nu toch wel weer te twijfelen om er weer eentje te halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, bloedserieus.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:47 schreef Blawh het volgende:
6 miljoen voor Honda is een geintje neem ik aan?
Had ik al gezegd. Maar dat is gewoon een pisstake.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Frankz0rz het volgende:
Arsenal supporters noemen Vermaelen nu trouwens al The Verminator
Misschien een versteegrobje maar dit is toch ook wel een mooi filmpje over deze held.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ik hem koop dan is het voor het eerst dat ik er een naam op zet en dat is dan Haarms!
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:11 schreef _Mike_ het volgende:
Die strepen zitten er toch allleen bij europese wedstrijden op?
Volgens ElfVoetbal zou er een deal zijn voor 6 miljoen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax biedt 6 miljoen, of VVV vraagt 6 miljoen?
Volgens mij hadden de vorige shirts op de presentatie er ook strepen op.quote:
Stond dat in het geschreven blad?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens ElfVoetbal zou er een deal zijn voor 6 miljoen.
Dat zou het hele gerucht zijn inderdaad, maar dat is nergens ooit echt online gekomen op andere sites.quote:
Daarom, gewoon bullshit dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou het hele gerucht zijn inderdaad, maar dat is nergens ooit echt online gekomen op andere sites.
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de vorige shirts op de presentatie er ook strepen op.
En dat doe ik al langer. Maar het is nooit bevestigd of gezegd dat dit zou gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef Fortitudo het volgende:
ik dacht hoopte dat het oude logo op het shirt zou komen
Gaat ook nooit gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:25 schreef finsdefis het volgende:
[..]
En dat doe ik al langer. Maar het is nooit bevestigd of gezegd dat dit zou gebeuren.
quote:Coronel: "Oude logo zal niet terugkeren"
(28) | Club nieuws12/12/08 Het blijft een heikel punt binnen de Ajax gelederen. Men houdt elkaars hand boven het hoofd. De Ledenraad komt niet tot overeenstemming, niet onlogisch als je weet dat de bedenker van de smurf met wat vriendjes in diezelfde Ledenraad zit. Met andere woorden, men blijft doof voor de vurigste wens van de Ajaxsupporter.
Ajax voorzitter Uri Coronel is stellig als het aankomt op de terugkeer van het oude logo. "Nee", is steevast zijn antwoord. Coronel is van mening dat de club behoefte heeft aan rust, en dat de discussie over het te voeren logo deze rust in gevaar brengt.
Onder zijn voorganger Jaakke stond Ajax op de drempel van een kentering. Aegon wilde dolgraag het oude logo op de shirts terug, en ook Adidas was bereid mee te werken. Echter, zolang Uri Coronel voorzitter is zal Ajax met de smurf op de borst blijven spelen.
"Beste Uri, wij zullen de discussie nooit staken! Je kop in het zand steken zal ons geluid niet doen verstommen, " aldus de mensen achter Dapprestrijders.web-log.nl.
elf, de hoer van de voetbalbladen/sitesquote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens ElfVoetbal zou er een deal zijn voor 6 miljoen.
Onzin. Juist als ajax Ajax niet meer is moet je terug kunnen grijpen op dingen waar Ajax voor staat. Daar hoort het oude logo dus ook bij. Al de normale supporters maakt het toch niks uit, die kopen het toch wel. Ajax moet aan de echte supporters denken. Oude logo!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:55 schreef finsdefis het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om dat logo terug te krijgen als we eindelijk weer eens kampioen worden, dan kan je het nog ergens mee associeren. Als we het logo nu ineens terugkrijgen dan is het nog een leeg symbool van het verleden. Pas als Ajax echt weer de goede weg ingeslagen is zou ik dat logo terugwillen, als symbool voor succes en het "echte" Ajax. Dat logo mag niet geassocieerd worden met de laatste 5 jaar eigenlijk.
Liever gewoon een kampioenschap dan het oude logo.quote:
Nee klopt. En dat zegt dus al hoe ik erover denkquote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever gewoon een kampioenschap dan het oude logo.
De helft van de users die hier zitten hebben het oude logo niet eens bewust meegemaakt.
Jij ook niet als je profiel klopt.
quote:'Elia ziet overgang naar HSV nog steeds zitten'
Hamburger SV hoopt Eljero Elia spoedig als de eerste aankoop voor het aankomende seizoen te presenteren. Volgens Kicker heeft de speler van FC Twente intern aangeven dat hij naar de Duitse club wil vertrekken.
Elia werd in een eerder stadium intensief gescout door HSV. Na het vertrek van Jol naar Ajax is de Nederlander contact blijven houden met sportief directeur Dietmar Beiersdorfer.
Bruno Labbadia, de opvolger van Jol bij de club uit Hamburg, zou zeer gecharmeerd zijn van de vleugelspeler. Elia moet bij HSV Ivica Olic, die naar Bayern München vertrok, opvolgen.
Elia liet zich eerder nog zeer positief uit over Ajax, dat inmiddels ook al een eerste (afgewezen) bod op hem uit heeft gebracht. Naar verluidt verlangt FC Twente twaalf miljoen euro voor de 22-jarige vleugelspits.
Dat logo maakt Ajax geen kampioen hoor, maar die kampioenschappen maken wel Ajax.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
Geef mij maar 1 jaar geen kampioenschap en daarna voor de rest van ajax zijn bestaan het oude logo!
Welk een wijsheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat logo maakt Ajax geen kampioen hoor, maar die kampioenschappen maken wel Ajax.
In dat geval was Zlatan echt een koopjequote:"Als het waar is dat Bayern München zeventig miljoen euro voor Franck Ribéry wil ontvangen, dan zal ik minimaal een bedrag van negentig miljoen euro voor Zlatan moeten vragen", zegt Internazionale-preses Massimo Moratti in gesprek met Gazzetta dello Sport.
Nee man, die vieze Adidas strepen....quote:Op maandag 15 juni 2009 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent de eerste, geloof ik.
Het is een prachtig shirt juist.
Die kraag en het logo vind ik jammer, maar voor de rest is het wel een net shirtjequote:Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef Devz het volgende:
[..]
Nee man, die vieze Adidas strepen....
En ik hou niet van kraagjesStofje van de shirts 3 jaar terug (met het geweldige rood/zwarte uit-shirt) vind ik ook veel fijner dan dit glimspul.
Wat mij betreft ook, maar ik heb dan ook geen bierbuikquote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Bullebak het volgende:
Van mij mogen de shirtjes wel wat meer slim-fit worden, oogt een stuk beter.
Kan wel. En er komt een dag dat dat gebeurt.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
In dat geval was Zlatan echt een koopjeDie lui zijn knettergek. Jammer dat clubs als Real en Inter niet omvallen kunnen zoals banken.
of een paar leuke aankopen om te beginnen, ik vind het veel te stilquote:Op maandag 15 juni 2009 20:35 schreef RayMania het volgende:
Jezus, dat geneuzel over dat oude logo. Ik wil gewoon een titel, kan mij de rest schelen.
Toen Jol uit de hoge hoed werd getoverd, was het ook stil.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
of een paar leuke aankopen om te beginnen, ik vind het veel te stil
Toch zou ik hem graag zien komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef kevin6188 het volgende:
Dat hele bericht over Honda heeft nooit in Elf Voetbal gestaan. Er kwam niet eens een blad uit toen.
Is al enkele keren genoemd hier, maar de kans is klein ben ik bangquote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Nashje het volgende:
Haal die Onyewu even op. Wat een beer is dat zeg.
Helemaal mee eens. Ranzig ziet het eruit.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef Frankz0rz het volgende:
Paar pagina's terug plakte iemand hier zo'n shirt met het oude logo eroverheen geplakt en het ziet er imo niet uit. Het huidige logo is gewoon Ajax anno 2009 (of 1990-heden, hoe je het wilt zien)
Hij heeft Engeland afgewezen toch? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:18 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is al enkele keren genoemd hier, maar de kans is klein ben ik bang
Weet ik niet en dat tweede is zeker waar. Maar we kennen Ajax onderhand hequote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft Engeland afgewezen toch? Niet geschoten is altijd mis.
Nee het duurde Birmingham te lang dus ze hebben een andere verdediger gehaald.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft Engeland afgewezen toch? Niet geschoten is altijd mis.
Die poster heb ik hier ook hangenquote:
Hij staat ook zijn mannetjequote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Nashje het volgende:
Haal die Onyewu even op. Wat een beer is dat zeg.
Redelijk, maar het kan nog zoveel mooier. Als ze nou eens kijken naar de Photoshops van fans. Dan verkopen die dingen als zoete broodjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:53 schreef Jasza het volgende:
Shirt is wel redelijk.
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef Nashje het volgende:
Komt dat Amsterdamse wapen ook op het uitshirt?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef VoreG het volgende:
Over anderhalve week is alweer de 1e wedstrijd van het seizoen. Gaat vlug zeg!
Inderdaad, goede speler.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Mr_DG het volgende:
Als je die Onyewu net weer zag voetballenDie gozer zou echt een versterking zijn. In ieder geval een klasse beter dan Oleguer en Wielaert.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef VoreG het volgende:
Over anderhalve week is alweer de 1e wedstrijd van het seizoen. Gaat vlug zeg!
Ik acht het ook niet onmogelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef Nashje het volgende:
Denk serieus dat Onyewu haalbaar is. Ajax probeer alsjeblieft eens.
Standard speelt volgend seizoen CL? Of voorronde?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef Nashje het volgende:
Denk serieus dat Onyewu haalbaar is. Ajax probeer alsjeblieft eens.
Ik roep het echt al maanden. Maarja, zal wel niet gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Mr_DG het volgende:
Als je die Onyewu net weer zag voetballenDie gozer zou echt een versterking zijn. In ieder geval een klasse beter dan Oleguer en Wielaert.
Belgische competitie is natuurlijk gewoon kut.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Standard speelt volgend seizoen CL? Of voorronde?
Voorronde geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Daar mag/wil/moet ie weg. Weet niet precies.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Belgisch kampioen is nu ook direct zeker van deelname.quote:
Dat denk ik ook niet aangezien z'n contract afloopt ergens volgende week.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef Mr_DG het volgende:
Onyewu zal heus niet meer dan 8 miljoen kosten,
Hij wil weg. Eigenlijk vorig seizoen al (dat meende ik tenminste laatst nog ergens te hebben gelezen) maar toen is het er niet van gekomen. Voordeel nu is dat hij gratis de deur uit mag lopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar mag/wil/moet ie weg. Weet niet precies.
Om eerlijk te zijn acht ik de kans op zijn komst daarom al nihil.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bovendien wil Fulham hem ook graag hebben, net als een aantal andere Engelse subtoppers.
Is het heus?? Dan zou ik als Jol zijnde maar eens een belletje richting Luik/Z-Afrika wagen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet aangezien z'n contract afloopt ergens volgende week.
Ik dacht dat Engeland hem niet meer trok, na zijn Newcastle fiasco.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Belgisch kampioen is nu ook direct zeker van deelname.![]()
Bovendien wil Fulham hem ook graag hebben, net als een aantal andere Engelse subtoppers.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Ik dacht dat Engeland hem niet meer trok, na zijn Newcastle fiasco.
http://belgiumsoccer.be/nieuws/index.php?option=com_content&task=view&id=19488&Itemid=225quote:Ook Fenerbahçe lonkt naar Onyewu
maandag 15 juni 2009
Birmingham heeft Oguchi Onyewu nog niet binnen. Er duiken immers weer andere kapers op de kust voor de Amerikaanse verdediger.
Nadat eerder Fulham zich opnieuw meldde zou ook Wolverhampton opnieuw interesse tonen in Onyewu. Ook buiten Engeland is er belangstelling voor de verdediger. Zo zou ook Fenerbahçe de Amerikaanse international graag willen aantrekken.
Zelf geeft Onyewu echter de voorkeur aan de Premier League. De speler is einde contract bij Standard en kan dus transfervrij naar een andere club verhuizen.
Ik had er 25 hehe.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik baal er nog altijd van dat ik nooit zo'n poster heb kunnen bemachtigen.
quote:Ook Darko Bodul en Vurnon Anita al met training gestart
15-06-09
Naast de eerder genoemde Jan Vertonghen, Mitchell Donald en Siem de Jong zijn ook Darko Bodul en Vurnon Anita voorafgaand aan de eerste training onder leiding van Martin Jol alvast begonnen met trainingen. Maandag waren er vijf spelers actie, zo meldt AT5.
Misschien verhuren / verkopen aan FC Madurodam of zoquote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
En dat Anita snel mag opdonderen. Een verdediger/verdedigende middenvelder van 1.66, komop manGebruik liever Vertonghen of vd Heijden voor die positie
Standard is direct geplaatst.quote:
Wat is er nou weer mis met Anita? Die gast is nog piepjong en speelt nu al op een geweldig niveau. Gewoon af en toe een wedstrijdje mee laten pikken en dan groeit ie (qua voetbal kwaliteiten) steeds meer.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Frankz0rz het volgende:
En dat Anita snel mag opdonderen. Een verdediger/verdedigende middenvelder van 1.66, komop manGebruik liever Vertonghen of vd Heijden voor die positie
Geweldig niveau? 2 leuke wedstrijden ja. Tegen Fiorentina en Marseille. Zijn fouten kwamen weer pijnlijk naar boven bij de 6-2 nederlaag waar hij Afellay regelmatig liet lopen. Volgens mij is hij ook één van die spelers die volgens Wielaert hun afspraken niet nakomen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Anita? Die gast is nog piepjong en speelt nu al op een geweldig niveau. Gewoon af en toe een wedstrijdje mee laten pikken en dan groeit ie (qua voetbal kwaliteiten) steeds meer.
We beginnen weer lekker bij het afbranden van jonge spelers. Die gasten moeten nog alles leren op het hoogste niveau. Als een 20-jarig ventje in een team staat dat totaal niet draait dan ga je onderuit ja. Dat is ook logisch.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geweldig niveau? 2 leuke wedstrijden ja. Tegen Fiorentina en Marseille. Zijn fouten kwamen weer pijnlijk naar boven bij de 6-2 nederlaag waar hij Afellay regelmatig liet lopen. Volgens mij is hij ook één van die spelers die volgens Wielaert hun afspraken niet nakomen.
Gelukkig is Jol een verstandig man en zal hij waarschijnlijk Vertonghen of sowieso iemand met meer lengte op die positie zetten.
Zeker niet goed in je hoofd. Ik kots op aanhangers van die smurf. Idiotenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ranzig ziet het eruit.
zag je hem rennen tegen psv?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Anita? Die gast is nog piepjong en speelt nu al op een geweldig niveau. Gewoon af en toe een wedstrijdje mee laten pikken en dan groeit ie (qua voetbal kwaliteiten) steeds meer.
Het gaat niet specifiek om Anita. Feit is gewoon dat je met 3 dwergen op een middenveld in een team wat niet lekker draait geen potten kan breken. Dat Iniesta, Toure/Busquets en Xavi de CL winnen heeft alles te maken met dat ze geweldige voetballers zijn in een goed draaiend team. Wij hebben (nog) geen van beide.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:49 schreef toma het volgende:
[..]
We beginnen weer lekker bij het afbranden van jonge spelers. Die gasten moeten nog alles leren op het hoogste niveau. Als een 20-jarig ventje in een team staat dat totaal niet draait dan ga je onderuit ja. Dat is ook logisch.
Maar vooral tegen Marseille liet hij wel zijn klasse zien. Als zo'n jongen nou niet teveel druk word opgelegd dan kan hij zich goed ontwikkelen (het tover woord van Jol).
Daar draait het immers om als je een jonge spelers groep hebt.
Nee kan het me niet herinneren. Maar ik begin een hekel te krijgen aan mensen met een kortzichtige mening die een speler al afbranden op het moment dat hij één wedstrijd slecht speelt. Vooral als het gaat om jonge talenten uit de eigen jeugd. Daar mag je best wel wat geduld mee hebben.quote:
Ik hang helemaal niets aan. Ik vind alleen het huidige logo mooier staan bij nieuwe generatie shirts dan het oude logo. Dan heb je net een soort kruising tussen oud en nieuwquote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeker niet goed in je hoofd. Ik kots op aanhangers van die smurf. Idioten![]()
![]()
![]()
Maak het shirt maar geel. De kampioenschappen maken Ajax, niet het shirt! mongolen
Lengte zou wel een argument kunnen zijn om je elftal te wijzigen. Maar op het middenveld vind ik dat meer bijzaak. Wat mij vooral dwars zit is dat het middenveld vaak zwaar onderbezet is. Vooral tegen de op papier makkelijke tegenstanders laten de aanvallers wel eens een mannetje lopen waardoor de middenvelders te veel werk op moeten knappen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het gaat niet specifiek om Anita. Feit is gewoon dat je met 3 dwergen op een middenveld in een team wat niet lekker draait geen potten kan breken. Dat Iniesta, Toure/Busquets en Xavi de CL winnen heeft alles te maken met dat ze geweldige voetballers zijn in een goed draaiend team. Wij hebben (nog) geen van beide.
Daarom is het ten eerste noodzaak dat er balans komt qua lengte op het middenveld, waarbij Anita bij mij zou sneuvelen. Vertonghen zou daar dus een goede voor kunnen zijn, en eventueel vd Heijden (nog) als backup. Anita zou je kunnen verhuren, maar ik zie het met hem niks meer worden in het huidige Ajax. Groeien doet hij ook niet meer en sprongkracht heeft hij niet echt bijzonder veel dus hij zal vrijwel alle kopduels verliezen. Dat is toch wel redelijk belangrijk i.m.o op die positie
Maar..quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik hang helemaal niets aan. Ik vind alleen het huidige logo mooier staan bij nieuwe generatie shirts dan het oude logo. Dan heb je net een soort kruising tussen oud en nieuw
True, maar anita moet verhuurd worden. Net zoals ze manucharyan 10 jaar geleden al hadden moeten verhuren!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
Nee kan het me niet herinneren. Maar ik begin een hekel te krijgen aan mensen met een kortzichtige mening die een speler al afbranden op het moment dat hij één wedstrijd slecht speelt. Vooral als het gaat om jonge talenten uit de eigen jeugd. Daar mag je best wel wat geduld mee hebben.
Poe hey, ik ben er helemaal ondersteboven van. Werkelijk hartverwarmend.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef toma het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Jol precies van plan is met de spelersgroep. Als hij Anita een aantal invalbeurtjes kan geven is het misschien beter dat hij blijft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True, maar anita moet verhuurd worden. Net zoals ze manucharyan 10 jaar geleden al hadden moeten verhuren!
Hoe groot is de selectie nu met huurlingen die terug komen en spelers die verkocht zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef toma het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Jol precies van plan is met de spelersgroep. Als hij Anita een aantal invalbeurtjes kan geven is het misschien beter dat hij blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |