Ik vind ze niet eens zo heel hinderlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef TheJanitor het volgende:
Die lelijke strepen verpesten het hele shirt gvd.
Ik snap niet hoe je dat kan vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef TheJanitor het volgende:
Die lelijke strepen verpesten het hele shirt gvd.
Is het ook. Staan de strepen niet op.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef bloodysunday het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het thuis-shirt van afgelopen seizoen mooier.
Klopt, ze hadden gewoon oude shirt moeten doen met dat wapenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is het ook. Staan de strepen niet op.
Hier is alleen het wapen in de nek mooier
Rode baan die doorloopt: ik snap dat niet, wat is dan anders dan vorig seizoen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef tha_dark het volgende:
+ Rode baan die doorloopt
+ Wapen op de achterkant
+ Logo op het hart
- de drie strepen
Over het lettertype en het kraagje ben ik eigenlijk nog niet helemaal uit, even wennen...
waarom? het blijft die smurf. Nu kan je er tenminste de badge van het oude logo erop doenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef Roflbroek het volgende:
Opzich wel aardig shirt, alleen vind ik het jammer dat het logo niet als afgelopen seizoen is.
Mee eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die kraag vervelender dan die strepen eigenlijk.
Is hetzelfde als vorig seizoen, maar kan me volgens mij ook nog wel een shirt herinneren waarbij de rode baan niet doorliep.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Rode baan die doorloopt: ik snap dat niet, wat is dan anders dan vorig seizoen?
Waar kan je zo'n oudlogo ding halen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
waarom? het blijft die smurf. Nu kan je er tenminste de badge van het oude logo erop doen
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef tha_dark het volgende:
+ Rode baan die doorloopt
+ Wapen op de achterkant
+ Logo op het hart
- de drie strepen
Over het lettertype en het kraagje ben ik eigenlijk nog niet helemaal uit, even wennen...
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
waarom? het blijft die smurf. Nu kan je er tenminste de badge van het oude logo erop doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |