Denk dat er wel eea op stapel staat. Maar er zijn zo her en der toch nog toernooitjes?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat er nog steeds geen aankopen binnen zijn. De eerste training is ffs volgende week al.
Schijnt dat er in Amsterdam binnenkort een toernooi word gehouden...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Denk dat er wel eea op stapel staat. Maar er zijn zo her en der toch nog toernooitjes?
Of niet. En er mag zo langzamerhand ook wel een flinke schoonmaak worden gehouden.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat er nog steeds geen aankopen binnen zijn. De eerste training is ffs volgende week al.
Ik vind het anders een behoorlijk pittig begin. Maarja, van de andere kant kun je beter anderhalve maand naar Groningen-uit toewerken dan naar RKC-thuis. We kunnen direct 3 punten winst pakken tov vorig seizoen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef behangplakker het volgende:
Mis alleen Groningen uit, maar ben blij dat ze niet openen met een topper
Dat is waar. Maar Ajax heeft de laatste 5 jaar toch 3x ofzo gewonnen daarzo?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het anders een behoorlijk pittig begin. Maarja, van de andere kant kun je beter anderhalve maand naar Groningen-uit toewerken dan naar RKC-thuis. We kunnen direct 3 punten winst pakken tov vorig seizoen.
Waarom nu al?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of niet. En er mag zo langzamerhand ook wel een flinke schoonmaak worden gehouden.
Uit m'n hoofd verloren we er de laatste tien jaar alleen in 05-06 met 3-2 en vorig jaar dus. En een playoffnederlaagje dan. Dus wat dat betreft is Groningen-uit niet direct een angstgegner, maar waar wij ons lang kunnen voorbereiden op Groningen kan Groningen dat ook op ons. Die willen ook niks anders dan het jaar goed beginnen, dus we moeten scherp zijn. Want ik heb weinig zin in wéér een valse start.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Ajax heeft de laatste 5 jaar toch 3x ofzo gewonnen daarzo?
Denk dat juist Groningen-uit een wedstrijd is waar iedereen gelijk staat, ipv een club als Willem II of uit naar Roda oid.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd verloren we er de laatste tien jaar alleen in 05-06 met 3-2 en vorig jaar dus. En een playoffnederlaagje dan. Dus wat dat betreft is Groningen-uit niet direct een angstgegner, maar waar wij ons lang kunnen voorbereiden op Groningen kan Groningen dat ook op ons. Die willen ook niks anders dan het jaar goed beginnen, dus we moeten scherp zijn. Want ik heb weinig zin in wéér een valse start.
Ah, het ging om jou. Ik zat alweer te zoeken wat de burgemeester nu weer had gedaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:03 schreef cohen het volgende:
Sorry voor het niet snel openen van het topic
Zocht je plaatsen samen?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef Bullebak het volgende:
Vak 425 volgend jaar, alleen aan de verkeerde kant van de scheidingswand zeg maar![]()
Maar vergeleken met de andere mogelijkheden was dit de beste optie.
ik was ook benieuwd naar de burgemeester maar goed opgelost, geen slotje nodig voorlopig.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, het ging om jou. Ik zat alweer te zoeken wat de burgemeester nu weer had gedaan.
Ik heb de laatste jaren iets tevaak naar Ajax gekeken om dat bij voorbaat al te verwachten.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk dat juist Groningen-uit een wedstrijd is waar iedereen gelijk staat, ipv een club als Willem II of uit naar Roda oid.
Moet ie weer even Word opstarten op z'n computer. Net als met de bekerfinale toen. Of net zo'n speech geven als op zijn eerste dag bij Spurs.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren iets tevaak naar Ajax gekeken om dat bij voorbaat al te verwachten.Hopelijk weet Jol ze goed op scherp te zetten.
Beter ook dat hij pas na de eerste trainingen gaat beslissen, nu weet hij nog niet wat ieder zijn capaciteit is en straks ga je spelers verkopen waar je nog wat leuks mee kan doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk ook dat Jol pas na de eerste trainingen weet wie hij weg wil doen en dus wat hij wil kopen.
En misschien moet je niet al te vroeg handelen, misschien staan er al 3 man klaar om gepresenteert te worden. Je weetet niet
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
Staat het volledige schema voor Ajax ook nog ergens?
quote:Zondag 02-08-09 Groningen - Ajax
Zaterdag 08-08-09 Ajax - RKC
Zondag 16-08-09 PSV - Ajax
Zondag 23-08-09 Ajax - Sparta
Zondag 30-08-09 Heracles - Ajax
Zondag 13-09-09 Ajax - NAC
Zondag 20-09-09 VVV - Ajax
Zondag 27-09-09 Ajax - ADO Den Haag
Zondag 04-10-09 Roda JC - Ajax
Zaterdag 17-10-09 Ajax - Willem ll
Zondag 25-10-09 AZ - Ajax
Zondag 01-11-09 Ajax - Feyenoord
Zondag 08-11-09 Fc Twente - Ajax
Zondag 22-11-09 Ajax - Heerenveen
Zondag 29-11-09 Vitesse - Ajax
Zondag 06-12-09 Fc Utrecht - Ajax
Vrijdag 11-12-09 Ajax - NEC
Zondag 20-12-09 NAC - Ajax
Don 24-12-09 t/m Don 21-01-10:
WINTERSTOP
Zondag 24-01-10 Ajax - AZ
Zondag 31-01-10 Feyenoord - Ajax
Woensdag 03-02-10 Ajax - Roda JC
Zondag 07-02-10 Ajax - FcTwente
Zaterdag 13-02-10 Heerenveen - Ajax
Zondag 21-02-10 Ajax - Vitesse
Zondag 28-02-10 Ajax - Utrecht
Zondag 07-03-10 Sparta - Ajax
Zondag 14-03-10 Ajax - PSV
Zondag 21-03-10 RKC - Ajax
Zondag 28-03-10 Ajax - Groningen
Zondag 04-04-10 ADO Den Haag - Ajax
Zondag 11-04-10 Ajax - VVV
Woensdag 14-04-10 Willem ll - Ajax
Zondag 18-04-10 Ajax - Heracles
Zondag 02-05-10 NEC - Ajax
Nee, maatje zit op zuid 1. Maar wel een aantal goede bekenden aan de andere kant van de wand, dus moet geen probleem opleveren. En anders ga ik eerst een seizoen in mn remy daar staanquote:
Jol praat ze wel moed in zoals bij de Spursquote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd verloren we er de laatste tien jaar alleen in 05-06 met 3-2 en vorig jaar dus. En een playoffnederlaagje dan. Dus wat dat betreft is Groningen-uit niet direct een angstgegner, maar waar wij ons lang kunnen voorbereiden op Groningen kan Groningen dat ook op ons. Die willen ook niks anders dan het jaar goed beginnen, dus we moeten scherp zijn. Want ik heb weinig zin in wéér een valse start.
op deze site staat wel een linkquote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef M0NTANA het volgende:
Staat het volledige schema voor Ajax ook nog ergens?
Dit was op aandringen van de clubs om de winterstop te verlengenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een maand winterstop ook echt.
Er werken echt mongolen bij de KNVB. EInd juli beginnen zodat we snel klaar zijn voor het WK, maar wel een fucking maand in de "winter" een winterstop.
Begin dan 2 of 3 weken later en kort de winterstop in. Debiel zooitje..
Je kunt je afvragen of dat bij Ajax in het voordeel werkt al die middenmotersquote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef MaxC het volgende:
Lekker begin na de winterstop
Overigens hebben we wel een hele makkelijke afsluiting van het seizoen, laatste 5 wedstrijden alleen degradatiekandidaten of middenmoters
Dat begrijp ik, daarom zeg ik ook op tijd klaar voor het WK.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dit was op aandringen van de clubs om de winterstop te verlengendus de KNVB heeft daar gehoor aan gegeven. En in Juli klaar zijn met competitie was van de FIFA. Daar kan de KNVB weinig aan doen.
Eensch, gelukkig zijn die play-offs nu Europees model en niet meer best of three shit.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, daarom zeg ik ook op tijd klaar voor het WK.
Met die fantastische playoffs moet je begin mei dus al klaar zijn. Wel logisch.
Dat het op aandringen van de clubs was, wist ik niet.
Er werken evengoed mongolen bij de knvb,.
Komend seizoen zit ik wss een half jaar in Spanje, dus mis ik de helft v.d. competitiequote:Op maandag 15 juni 2009 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach ja, volgend seizoen prob 3 maanden vakantie.
Gewoon geen, of je eigen naam ofzo. Ik heb slechte ervaringen gehad met namen erop zettenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef Rumille het volgende:
Nog minder dan een half uur en dan het gehele shirt.
Ik twijfel wie ik er op moet zetten.
Aissati, Suarez of Cvitanich.
Bij Aissati heb ik af en toe het idee dat hij teveel terug naar verlangt naar PSV, maar is voor mij wel een van m'n lievelingsvoetballers, bij Suarez heb je kans dat hij dit seizoen vertrekt (nu of in de winterstop) en Cvitanich kan zo enorm teleurstellen, maar lijkt me wel een enorm toffe gozer.
Litmanen natuurlijk. Of Van Basten. Of Kluivert. Of Rijkaard.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef Rumille het volgende:
Bij Aissati heb ik af en toe het idee dat hij teveel terug naar verlangt naar PSV, maar is voor mij wel een van m'n lievelingsvoetballers, bij Suarez heb je kans dat hij dit seizoen vertrekt (nu of in de winterstop) en Cvitanich kan zo enorm teleurstellen, maar lijkt me wel een enorm toffe gozer.
Ik wil wel een echte naam erop, je eigen naam vind ik een beetje een raar idee.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef Silaz het volgende:
[..]
Gewoon geen, of je eigen naam ofzo. Ik heb slechte ervaringen gehad met namen erop zetten![]()
(mido bijv. ging die paar weken later weg ofzo, de verkoper raadde me Sikora aan whuahua)
Gewoon enohquote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef Rumille het volgende:
Ik weet zeker dat ze 'Obradovic' verkeerd gaan spellen, kneuzen daar bij die Ajax-shop.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef sjimz het volgende:
Of wachten met bedrukken op die ene topaankoop!
Vermealen of Verthongen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze 'Obradovic' verkeerd gaan spellen, kneuzen daar bij die Ajax-shop.
Gelukkig is die er nog nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze 'Obradovic' verkeerd gaan spellen, kneuzen daar bij die Ajax-shop.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:57 schreef Rumille het volgende:
Maar ik wil een aanvallende speler. Ik ga denk ik voor Aissati.
Blightquote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef Blight het volgende:
Echte mannen zetten nog steeds Urzaiz op het shirt.
Als ie gescoord had tegen Feyenoord had ik het gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef Blight het volgende:
Echte mannen zetten nog steeds Urzaiz op het shirt.
Ik vind ze niet eens zo heel hinderlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef TheJanitor het volgende:
Die lelijke strepen verpesten het hele shirt gvd.
Ik snap niet hoe je dat kan vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef TheJanitor het volgende:
Die lelijke strepen verpesten het hele shirt gvd.
Is het ook. Staan de strepen niet op.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef bloodysunday het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het thuis-shirt van afgelopen seizoen mooier.
Klopt, ze hadden gewoon oude shirt moeten doen met dat wapenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is het ook. Staan de strepen niet op.
Hier is alleen het wapen in de nek mooier
Rode baan die doorloopt: ik snap dat niet, wat is dan anders dan vorig seizoen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef tha_dark het volgende:
+ Rode baan die doorloopt
+ Wapen op de achterkant
+ Logo op het hart
- de drie strepen
Over het lettertype en het kraagje ben ik eigenlijk nog niet helemaal uit, even wennen...
waarom? het blijft die smurf. Nu kan je er tenminste de badge van het oude logo erop doenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef Roflbroek het volgende:
Opzich wel aardig shirt, alleen vind ik het jammer dat het logo niet als afgelopen seizoen is.
Mee eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die kraag vervelender dan die strepen eigenlijk.
Is hetzelfde als vorig seizoen, maar kan me volgens mij ook nog wel een shirt herinneren waarbij de rode baan niet doorliep.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Rode baan die doorloopt: ik snap dat niet, wat is dan anders dan vorig seizoen?
Waar kan je zo'n oudlogo ding halen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
waarom? het blijft die smurf. Nu kan je er tenminste de badge van het oude logo erop doen
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef tha_dark het volgende:
+ Rode baan die doorloopt
+ Wapen op de achterkant
+ Logo op het hart
- de drie strepen
Over het lettertype en het kraagje ben ik eigenlijk nog niet helemaal uit, even wennen...
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
waarom? het blijft die smurf. Nu kan je er tenminste de badge van het oude logo erop doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |