Denk dat er wel eea op stapel staat. Maar er zijn zo her en der toch nog toernooitjes?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat er nog steeds geen aankopen binnen zijn. De eerste training is ffs volgende week al.
Schijnt dat er in Amsterdam binnenkort een toernooi word gehouden...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Denk dat er wel eea op stapel staat. Maar er zijn zo her en der toch nog toernooitjes?
Of niet. En er mag zo langzamerhand ook wel een flinke schoonmaak worden gehouden.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het zwaar irritant dat er nog steeds geen aankopen binnen zijn. De eerste training is ffs volgende week al.
Ik vind het anders een behoorlijk pittig begin. Maarja, van de andere kant kun je beter anderhalve maand naar Groningen-uit toewerken dan naar RKC-thuis. We kunnen direct 3 punten winst pakken tov vorig seizoen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef behangplakker het volgende:
Mis alleen Groningen uit, maar ben blij dat ze niet openen met een topper
Dat is waar. Maar Ajax heeft de laatste 5 jaar toch 3x ofzo gewonnen daarzo?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het anders een behoorlijk pittig begin. Maarja, van de andere kant kun je beter anderhalve maand naar Groningen-uit toewerken dan naar RKC-thuis. We kunnen direct 3 punten winst pakken tov vorig seizoen.
Waarom nu al?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Of niet. En er mag zo langzamerhand ook wel een flinke schoonmaak worden gehouden.
Uit m'n hoofd verloren we er de laatste tien jaar alleen in 05-06 met 3-2 en vorig jaar dus. En een playoffnederlaagje dan. Dus wat dat betreft is Groningen-uit niet direct een angstgegner, maar waar wij ons lang kunnen voorbereiden op Groningen kan Groningen dat ook op ons. Die willen ook niks anders dan het jaar goed beginnen, dus we moeten scherp zijn. Want ik heb weinig zin in wéér een valse start.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Ajax heeft de laatste 5 jaar toch 3x ofzo gewonnen daarzo?
Denk dat juist Groningen-uit een wedstrijd is waar iedereen gelijk staat, ipv een club als Willem II of uit naar Roda oid.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd verloren we er de laatste tien jaar alleen in 05-06 met 3-2 en vorig jaar dus. En een playoffnederlaagje dan. Dus wat dat betreft is Groningen-uit niet direct een angstgegner, maar waar wij ons lang kunnen voorbereiden op Groningen kan Groningen dat ook op ons. Die willen ook niks anders dan het jaar goed beginnen, dus we moeten scherp zijn. Want ik heb weinig zin in wéér een valse start.
Ah, het ging om jou. Ik zat alweer te zoeken wat de burgemeester nu weer had gedaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:03 schreef cohen het volgende:
Sorry voor het niet snel openen van het topic
Zocht je plaatsen samen?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef Bullebak het volgende:
Vak 425 volgend jaar, alleen aan de verkeerde kant van de scheidingswand zeg maar![]()
Maar vergeleken met de andere mogelijkheden was dit de beste optie.
ik was ook benieuwd naar de burgemeester maar goed opgelost, geen slotje nodig voorlopig.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, het ging om jou. Ik zat alweer te zoeken wat de burgemeester nu weer had gedaan.
Ik heb de laatste jaren iets tevaak naar Ajax gekeken om dat bij voorbaat al te verwachten.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk dat juist Groningen-uit een wedstrijd is waar iedereen gelijk staat, ipv een club als Willem II of uit naar Roda oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |