quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef VoreG het volgende:
Over anderhalve week is alweer de 1e wedstrijd van het seizoen. Gaat vlug zeg!
Inderdaad, goede speler.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Mr_DG het volgende:
Als je die Onyewu net weer zag voetballenDie gozer zou echt een versterking zijn. In ieder geval een klasse beter dan Oleguer en Wielaert.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef VoreG het volgende:
Over anderhalve week is alweer de 1e wedstrijd van het seizoen. Gaat vlug zeg!
Ik acht het ook niet onmogelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef Nashje het volgende:
Denk serieus dat Onyewu haalbaar is. Ajax probeer alsjeblieft eens.
Standard speelt volgend seizoen CL? Of voorronde?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef Nashje het volgende:
Denk serieus dat Onyewu haalbaar is. Ajax probeer alsjeblieft eens.
Ik roep het echt al maanden. Maarja, zal wel niet gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Mr_DG het volgende:
Als je die Onyewu net weer zag voetballenDie gozer zou echt een versterking zijn. In ieder geval een klasse beter dan Oleguer en Wielaert.
Belgische competitie is natuurlijk gewoon kut.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Standard speelt volgend seizoen CL? Of voorronde?
Voorronde geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Daar mag/wil/moet ie weg. Weet niet precies.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Belgisch kampioen is nu ook direct zeker van deelname.quote:
Dat denk ik ook niet aangezien z'n contract afloopt ergens volgende week.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef Mr_DG het volgende:
Onyewu zal heus niet meer dan 8 miljoen kosten,
Hij wil weg. Eigenlijk vorig seizoen al (dat meende ik tenminste laatst nog ergens te hebben gelezen) maar toen is het er niet van gekomen. Voordeel nu is dat hij gratis de deur uit mag lopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar mag/wil/moet ie weg. Weet niet precies.
Om eerlijk te zijn acht ik de kans op zijn komst daarom al nihil.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bovendien wil Fulham hem ook graag hebben, net als een aantal andere Engelse subtoppers.
Is het heus?? Dan zou ik als Jol zijnde maar eens een belletje richting Luik/Z-Afrika wagen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet aangezien z'n contract afloopt ergens volgende week.
Ik dacht dat Engeland hem niet meer trok, na zijn Newcastle fiasco.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Belgisch kampioen is nu ook direct zeker van deelname.![]()
Bovendien wil Fulham hem ook graag hebben, net als een aantal andere Engelse subtoppers.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Ik dacht dat Engeland hem niet meer trok, na zijn Newcastle fiasco.
http://belgiumsoccer.be/nieuws/index.php?option=com_content&task=view&id=19488&Itemid=225quote:Ook Fenerbahçe lonkt naar Onyewu
maandag 15 juni 2009
Birmingham heeft Oguchi Onyewu nog niet binnen. Er duiken immers weer andere kapers op de kust voor de Amerikaanse verdediger.
Nadat eerder Fulham zich opnieuw meldde zou ook Wolverhampton opnieuw interesse tonen in Onyewu. Ook buiten Engeland is er belangstelling voor de verdediger. Zo zou ook Fenerbahçe de Amerikaanse international graag willen aantrekken.
Zelf geeft Onyewu echter de voorkeur aan de Premier League. De speler is einde contract bij Standard en kan dus transfervrij naar een andere club verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |