Tegenover ingang Zuid J staan wat kraampjes..quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar kan je zo'n oudlogo ding halen dan?
Kraam tegenover zuid-hquote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waar kan je zo'n oudlogo ding halen dan?
Klopt, maar helaas minder vanzelfsprekend als dat het zou moeten zijn...quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is eigenlijk schandalig dat je dit een pluspunt noemt. De rode baan moet ten alle tijden van beneden tot boven doorlopen zonder rare witte onderbrekingen!
Dat oude logo hoort er gewoon op, niet het belangrijkste maar hoop dat hij ooit in de toekomst weer op het shirt zal zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij met dat gejank over dat logo, maak je liever druk over de nieuwe aankopen en hoe we de titel van dit jaar moeten gaan vieren.
Onzin. Als ze een paarse smurf als logo invoeren ben jij nog blij en zeur je om de aankopen. De club moet Ajax blijven. Oude logo geeft Ajax weer uitstraling.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij met dat gejank over dat logo, maak je liever druk over de nieuwe aankopen en hoe we de titel van dit jaar moeten gaan vieren.
Ik wacht tot het perfecte shirt in de winkel ligt.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
Het nieuwe shirt kost ¤ 70,-. Kindermaten zijn goedkoper: ¤ 60,-.
belachelijk duur
Ik heb niet voor niets al die posters opgehangen dat we ons gezicht terug willenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat oude logo hoort er gewoon op, niet het belangrijkste maar hoop dat hij ooit in de toekomst weer op het shirt zal zitten.
Ow zo, ja dit is mooier.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Is hetzelfde als vorig seizoen, maar kan me volgens mij ook nog wel een shirt herinneren waarbij de rode baan niet doorliep.
Deze dus: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onzin. Als ze een paarse smurf als logo invoeren ben jij nog blij en zeur je om de aankopen. De club moet Ajax blijven. Oude logo geeft Ajax weer uitstraling.
Mensen die tevreden zijn met die smurf
Klopt, ik zei ook het is niet het belangrijkste. Eerst maar weer is kampioen worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets al die posters opgehangen dat we ons gezicht terug willen![]()
Maar nu heb ik andere dingen die ik eerst wil, dat logo komt er volgend jaar ook toch nog niet.
Vorig jaar was het volgens mij ¤5 p.s. lol dus al wil je nu de sterren erop mag je blij zijn dat we geen kampioen zijn geworden. Nu bespaar je weer 5 euro.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ow zo, ja dit is mooier.
Maar wat zeurt iedereen nou.. zelfs die Adidas-strepen vind ik eerlijk gezegd wat opleveren.. Dit shirt is gewoon bijna perfect
Het oude logo moest alleen erop.
Maar wederom geen sterren.. waarom geven ze die niet aan de kopers!?
Ik had liever gezien dat er weer een badge op zat, ipv geborduurdquote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ow zo, ja dit is mooier.
Maar wat zeurt iedereen nou.. zelfs die Adidas-strepen vind ik eerlijk gezegd wat opleveren.. Dit shirt is gewoon bijna perfect
Het oude logo moest alleen erop.
Maar wederom geen sterren.. waarom geven ze die niet aan de kopers!?
En hoe zetten jullie die er op?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tegenover ingang Zuid J staan wat kraampjes..
Gadver nee, dan zie je het kraagje bijna niet meer.. kun je 'm net zo goed niet erop zetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Radegast het volgende:
Van mij had het kraagje wel rood gemogen, en de drie strepen doorgetrokken over de hele mouw.
Verder: prima shirt.
Kost geld ouwe!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Rumille het volgende:
Waarom staan er geen sterren op het shirt?
met strijkijzer alleen op het logo strijken en daarna door moeders wat stikjes erin.. Ziet er 1000x zo mooi uit.quote:
Vorig seizoen ook al. Move on.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
belachelijk duur
Die worden erop geplakt i.p.v genaaid, net zoals het wapenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Rumille het volgende:
Waarom staan er geen sterren op het shirt?
Kan ik me niet herinneren, volgens mij heb ik er 55 euro voor betaald en had hem al redelijk snel na de onthulling.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook al. Move on.
Ben het wel met je eens hoor. Afzetters.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
met strijkijzer alleen op het logo strijken en daarna door moeders wat stikjes erin.. Ziet er 1000x zo mooi uit.
Eens! Het zijn verdomme maar 2 sterretjes.. zet ze erop.quote:
quote:Engelaar op weg naar Panathinaikos
PSV kan de komst van Orlando Engelaar vergeten. De middenvelder van Schalke 04, die mag vertrekken uit Gelsenkirchen, staat voor een transfer naar het Panathinaikos van Henk ten Cate. Voorzitter Josef Schnusenberg bevestigde dat een akkoord nabij is.
Prima. Ik hoef hem niet zo nodig bij Ajax te zien. Goed, hij brengt veel fysieke kracht, maar verder vind ik hem niet constant genoeg, al wat ouder, duur en bovendien te langzaam.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Prima. Ik hoef hem niet zo nodig bij Ajax te zien. Goed, hij brengt veel fysieke kracht, maar verder vind ik hem niet constant genoeg, al wat ouder, duur en bovendien te langzaam.
Dankje, ga het dit seizoen even overwegenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tegenover ingang Zuid J staan wat kraampjes..
Ik ga dit jaar weer naar Indonesië, haal hem daar meteen op voor ong. 50 euro in een Adidaswinkel. Vorig jaar werd het shirt rond 4 juli ofzo onthuld en ik had hem daar op iets van 10 juli al voor 50 euroquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
belachelijk duur
Ik had hem ook in Amsterdam 1 a 2 weken later voor 50 ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dankje, ga het dit seizoen even overwegen![]()
[..]
Ik ga dit jaar weer naar Indonesië, haal hem daar meteen op voor ong. 50 euro in een Adidaswinkel. Vorig jaar werd het shirt rond 4 juli ofzo onthuld en ik had hem daar op iets van 10 juli al voor 50 euro
Nog altijd beter dan de 3,5 maand winterstop in de 2e divisie van Tsjechie.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een maand winterstop ook echt.
Er werken echt mongolen bij de KNVB. EInd juli beginnen zodat we snel klaar zijn voor het WK, maar wel een fucking maand in de "winter" een winterstop.
Begin dan 2 of 3 weken later en kort de winterstop in. Debiel zooitje..
Ja maar daar heb je tenminste een winter, toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de 3,5 maand winterstop in de 2e divisie van Tsjechie.
Bij de fanshop in de ArenA hebben ze van alles wat om erop te plakken. UEFA-cup badges, sterren, letters, Eredivisie-badges.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Fuck, kan die sterren niet op de site bestellen, kan het wel in de Fanshop? Ik wil zo graag die sterren, had ze vorig jaar ook al niet...
Volgens mij moet je even naar de brillenzaak want je ziet dingen die er niet zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef rompompom het volgende:
Dat wapen is echt wel vet, heel mooi! Voor de rest wel jammer van de strepen, maar dat wisten we al dat die er kwamen.
Ik ben trouwens benieuwd in welk shirt die gasten nou echt hebben geposeerd en welke er overheen is geshopt; ze hebben exact dezelfde houding en kreukels als bij het uitshirt..
CL?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bij de fanshop in de ArenA hebben ze van alles wat om erop te plakken. UEFA-cup badges, sterren, letters, Eredivisie-badges.
Als je goed kijkt niet helemaal zelfde houding, kijk maar naar de gezichtsuitdrukking van Daley.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef rompompom het volgende:
Dat wapen is echt wel vet, heel mooi! Voor de rest wel jammer van de strepen, maar dat wisten we al dat die er kwamen.
Ik ben trouwens benieuwd in welk shirt die gasten nou echt hebben geposeerd en welke er overheen is geshopt; ze hebben exact dezelfde houding en kreukels als bij het uitshirt..
Misschien nog wat restvoorraad.quote:
Die nieuwe CL-badge zal het iig niet zijn.quote:
Of de handen van Vertonghen gewoonquote:Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je goed kijkt niet helemaal zelfde houding, kijk maar naar de gezichtsuitdrukking van Daley.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die nieuwe CL-badge zal het iig niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |