Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Ja, die schooiers hebben weer eens geld nodig kennelijk. Ze zijn nog niet tevreden dat ik wat honderden euros moest overmaken. Lopen ze nu weer te zeiken met betalingsherinneringen, die lui hebben hun administratie niet echt in ordequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vóór 1 april mijn belastingopgave verzonden en ik heb nog steeds mijn doekoes niet.Bij thuiskomst maar eens even bellen naar onze nationale uitzuigdienst.
quote:
Ah dat hen jij dus ook gezien, ik vroeg me al af in welk universum ik was belandquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Absoluut!
Zelfs F*cking Evans heeft aangevallen vandaag, al werd het weinig voor hem.
Evans leek wel de weg kwijt. Dat Gesink weg mocht is logisch, stond ver achter. Nu nog altijd ver achter maar wel 4de. En schamen als je achter Contador, Valverde en dat Aussie mietje eindigt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah dat hen jij dus ook gezien, ik vroeg me al af in welk universum ik was belandNaja Gesink mocht ook wel wegrijden natuurlijk maar toch een mooie plek int eindklassement zo. Over vier jaar wint ie de Tour
En nuquote:Op zondag 14 juni 2009 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo, net Isegrim en Heiden vet gemest
Wachten tot de volgende Fok!Bbq. Er staat wat barbecue saus in heliport, daarin kunnen we wel een HeidenSteak bereiden.quote:
Het was echt heerlijk en we kunnen er vandaag nog van lunchen.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo, net Isegrim en Heiden vet gemest
En terecht natuurlijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Isegrim het volgende:
De ontvangst op Schiphol was echt geweldig trouwens.We werden onthaald als een stel criminelen.
Jullie hadden ook geen negers bij jullie, toevallig?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, wij zijn blank, er was geen enkele reden om ons zo te behandelen.
Nee, maar er zaten wel flink wat negers in het vliegtuig.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jullie hadden ook geen negers bij jullie, toevallig?
Oftewel: 2 tickets en regelmatig seks met Heiden.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat hangt er een beetje van af. Wij logeerden bij heiden6 zijn ouders dus verblijfskosten hadden we niet. De hotels zijn vrij prijzig want gericht op rijke Amerikaanse toeristen. Maar er is vast ook wel een budget-hotel te vinden. Andere optie is een huisje / appartementje huren, maar dat moet je met meer mensen zijn om dat aantrekkelijk te maken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oftewel: 2 tickets en regelmatig seks met Heiden.
Sterkte alvast, Goeroe...
zondequote:Op maandag 15 juni 2009 11:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
Jemig wat een kutweer hier. Morgen beter hoop ik. Tot zover dit dure gsm onderhoud.
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oftewel: 2 tickets en regelmatig seks met Heiden.
Sterkte alvast, Goeroe...
Ik heb echt geen idee of dat te doen is. Tickets zijn rond de 600 euro. Eten en drinken hoeft er niet duur te zijn. Uit eten gaan is er sowieso goedkoper dan hier. Reizen? Je kunt een auto huren (hoeft niet heel duur te zijn) en er rijden bussen, maar daar wil je eigenlijk niet in zitten (ze rijden ook niet op tijd). Taxi's zijn niet duur. Als je aan de toeristische kant van het eiland gaat zitten, is vrijwel alles te lopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zijn de hotels wel goed? Ik denk dat ik tot rond de 1200 euro kan gaan voor huisvesting icm vliegtickets. En het eten, drinken en reizen, is dat duur?
Zo'n achterstandswijk heeft zo z'n voordelen.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:06 schreef Marlies1981 het volgende:
Dit weekend plavuizen gehaald voor in de tuin, 50x50, 6 stuks in een doos van zo'n 30 kg. Viel een beetje tegen toe we ze bij de praxis op gingen halen, toch best nog wel een hele lading, en 30 kg is eigenlijk net te zwaar om in je eentje goed te kunnen hanteren. Maar goed, uiteindelijk toch alles in de pajero gekregen, naar huis gereden, nou moeten die plavuizen dus nog naar binnen. We hebben aan de voorkant van het huis een kelderraam, dus doosje met plavuizen uit de auto, voor het raam leggen, naar beneden, daar naar binnen trekken en wegstapelen. Na de tweede doos ging het al bijna mis, karton scheurde en ik stond ineens met 6 losse plavuizen boven mijn hoofd te jongleren, gelukkig niks kapot gegaan.
Komt er een buurjongen langsgelopen, en die zegt tegen A. : ik helpen ? A. zegt dus: nou, graag. Knul begint dozen uit de auto te halen, vindt ze ook wel wat zwaar, roept z'n maat, in tien minuten was het klusje geklaard.
Laatste doos is binnen, mannen komen hand schudden, bedankt, geen moeite, en verdwijnen weer.
Cool hè?
das het voordeel van werkloosheidquote:Op maandag 15 juni 2009 12:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo'n achterstandswijk heeft zo z'n voordelen.
ArkeFly? Die gaat ook van Amsterdam naar Aruba en dan via Curacao weer terug. Op de heenreis moesten we dus mensen eruit laten op Aruba.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, maar er zaten wel flink wat negers in het vliegtuig.En je vliegt vanaf Aruba via Curaçao, dus dan weet je het wel...
Martinair. Maar volgens mij gaan alle vluchten via Aruba / via Curaçao.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
ArkeFly? Die gaat ook van Amsterdam naar Aruba en dan via Curacao weer terug. Op de heenreis moesten we dus mensen eruit laten op Aruba.
Bulgur heet datquote:Op maandag 15 juni 2009 13:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb de couscous met kip genomen en een paar dolma's.
Bulgur, ook goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bulgur heet datculi-barbaar!
Sommige gaan ook direct geloof ik. Scheelt wel zeker twee uur op een vlucht. Al dat stilstaan is niet fijn als je al negen uur zit.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Martinair. Maar volgens mij gaan alle vluchten via Aruba / via Curaçao.
Ik vond die tussenstop op Curaçao niet zo erg. Breekt het een beetje op. Ik heb op de terugweg sowieso wel veel geslapen, dus ging snel.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sommige gaan ook direct geloof ik. Scheelt wel zeker twee uur op een vlucht. Al dat stilstaan is niet fijn als je al negen uur zit.
Nog 5 tot 11 maanden.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoelang zit jij nog op de eilanden, Breuls?
Nog niet, maar ik ga het wel doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef Isegrim het volgende:
Breuls, heb je al gesnorkeld en/of gedoken? Ik ben er helemaal verslaafd aan geraakt, kan niet wachten tot ik er weer heen mag. Het is zo mooi.
Maar maar maar, we missen je zoquote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nog 5 tot 11 maanden.Half jaar is minimum, en langer dan ongeveer een jaar wil ik niet blijven.
![]()
[..]
Nog niet, maar ik ga het wel doen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:56 schreef FJD het volgende:
Vandaag spullen voor de hypotheek ingeleverd, gaat vandaag nog op de bus alst goed is. Taxatie deze week er doorheen en hoppakeeAegon schijnt het wel druk te hebben op dit moment maar er is maar weinig wat in de weg kan staan
Liefst gisteren natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:wanneer wilde je ook al weer je woning in? Onze hypotheek was 2 maanden en 3 weken na aanvraag goedgekeurd
Zo laat?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
wanneer wilde je ook al weer je woning in? Onze hypotheek was 2 maanden en 3 weken na aanvraag goedgekeurd
Hetzelfde als dat van ons.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo laat?Wat voor huis hebben jullie eigenlijk gekocht?
Die 5 weken (ik dacht zes?) is alleen dat je zonder boete onder de koop uit kunt. Onze hypo-adviseur ging uit van minstens twee maanden. Een vriend van mij heeft ook pakweg 2 maanden op zn hypotheek moeten wachten (andere bank.. iets lager salaris dan ik, wel vast contract itt. tijdelijk contract + intentieverklaring wat ik heb.. Hij had pakweg een week voor overdracht zn papieren eindelijk binnenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Liefst gisteren natuurlijk![]()
Dat het 2 maanden duurt om een hypotheek rond te krijgen lijkt me overigens wel raarZodra je de koopovereenkomst tekent heb je vijf weken om een hypotheek rond te krijgen en je kunt de hypotheek pas in gang zetten als je de koopovereenkomst hebt. Kortom, de hypotheek zelf moet (na het tekenen v/d offerte) in max. 5 weken rond zijn. Ik heb nog drie weken (incl. deze week) voor ik een boete moet gaan betalen
Komt prima in orde.
http://www.funda.nl/koop/(...)-balderikstraat-119/quote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo laat?Wat voor huis hebben jullie eigenlijk gekocht?
Een commune!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef Isegrim het volgende:
Kom ook in Heliport wonen.Er wonen al heel wat Fok!-ers hier.
Leuk huis zegquote:Op maandag 15 juni 2009 17:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-balderikstraat-119/
Daar heb ik ook nog wel naar zitten kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)17953-jufferkade-21/
is dit helipoort?
Afblijven!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel naar zitten kijken
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
is dit helipoort?
http://www.funda.nl/koop/(...)209-zinkerstraat-23/quote:
nee, maar wel een leuk huisjequote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
is dit helipoort?
Mooi huis dude! Veel plezier, erinquote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)209-zinkerstraat-23/
Ik heb dit huis alleen dan in een andere straat (en tegen 36k minder)
grote keuken en de woonkamer is ook niet te klein. Het heeft wel wat ja. Veel duurder dan dit kan ik mijn eerste huis niet kopen, en is opzich ook niet nodigquote:Op maandag 15 juni 2009 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, maar wel een leuk huisjegrote keuken!
vind het best grootquote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
grote keuken en de woonkamer is ook niet te klein. Het heeft wel wat ja. Veel duurder dan dit kan ik mijn eerste huis niet kopen, en is opzich ook niet nodig
LHO in m'n PM, oftie bij mij mag logeren straksquote:Op maandag 15 juni 2009 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
vind het best grootnog twee kinderkamers erbij ook
Nee maar wel een leuk stuk Rdam Centrumquote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
is dit helipoort?
Speelkamersquote:Op maandag 15 juni 2009 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het best grootnog twee kinderkamers erbij ook
En de Vriendenlaan... (begane grond woningen aan "onze" kant van het complex).quote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee.Heliport = Graaf Balderikstraat, Gravin Adélastraat, Stroveer.
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een Katholiek kan die twee prima combineren.
BBQ in het Vroesenpark staat op het programma. Maar dan moet het eerst eens goed weer worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nice one dude, nice one. Wanneer gaan we weer eens wat doen, met z'n allen?
Ik wil op zich wel komenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen is ook welkom op onze BBQ-party op 25 juli, maar daar komen ook niet-fokkers (maar die kunnen soms ook best leuk zijn).
In het Sodom en Gomorra genaamd Heliport zal vooral het een en ander gerookt wordenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel komenPark BBQ was ook leuk
Misschien een rare vraag maar op de BBQ merkte ik dat de gemiddelde aanwezige het een en ander gebruikt wat ze niet bij de apotheek hebben liggen. Ik heb daar verder geen problemen mee en het kan mij weinig schelen wat iemand anders uitspookt maar het is gewoon niet mijn wereld. Vraag is dan ook een beetje hoe deze avond eruit ziet? Als 95% van de aanwezigen om 20:00 al zit te snoepen dan is de simpele conclusie dat ik daar niet op m'n plek ben en dan houd ik het wel gewoon bij een BBQ int parkBier ben ik wel voorstander van natuurlijk
Er wordt altijd wel geblowd hier door een aantal mensen. Ik snap 't zelf nooit zo als mensen alcohol helemaal prima vinden maar moeite hebben met een pilletje o.i.d., want alcohol is vele malen gevaarlijker. Maar goed, da's een andere discussie. Op onze feestjes is in elk geval niets verboden (nou ja, heroïne spuiten doet men maar ergens andersquote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar op de BBQ merkte ik dat de gemiddelde aanwezige het een en ander gebruikt wat ze niet bij de apotheek hebben liggen. Ik heb daar verder geen problemen mee en het kan mij weinig schelen wat iemand anders uitspookt maar het is gewoon niet mijn wereld. Vraag is dan ook een beetje hoe deze avond eruit ziet? Als 95% van de aanwezigen om 20:00 al zit te snoepen dan is de simpele conclusie dat ik daar niet op m'n plek ben en dan houd ik het wel gewoon bij een BBQ int parkBier ben ik wel voorstander van natuurlijk
Heb ik een BBQ in het Park gemistquote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef FJD het volgende:
Ik heb er geen moeite mee maar tis gewoon niet mijn wereld. Wat precies de gevaren zijn in vergelijking met elkaar weet ik niet. Lijkt me trouwens ook appels met peren vergelijken en afhankelijk van welke kant je staat ga je gegevens anders interpreteren. Lies, damned lies & statisticsquote:Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef Isegrim het volgende:
Er wordt altijd wel geblowd hier door een aantal mensen. Ik snap 't zelf nooit zo als mensen alcohol helemaal prima vinden maar moeite hebben met een pilletje o.i.d., want alcohol is vele malen gevaarlijker. Maar goed, da's een andere discussie. Op onze feestjes is in elk geval niets verboden (nou ja, heroïne spuiten doet men maar ergens anders) maar doorgaans worden er alleen blowtjes en waterpijp gerookt. Het is geen drugsfeestje.
We waren nog wel van plan om een keer een dopemeet te organiseren, maar die valt niet samen met onze BBQ.
Die waar ik werd geintroduceerdquote:
Ik was er ook niet bij.quote:
je moet wel op de lijst staan natuurlijk, anders stuurt de deurneger je wegquote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Als je inderdaad wilt komen, moet je me trouwens ff je mailadres PM-en, dan stuur ik je de officiële uitnodiging.
Uiteraard.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je moet wel op de lijst staan natuurlijk, anders stuurt de deurneger je weg
Tenzij je op het blowen doelt heb ik denk ik iets gemist.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet spotten, Koewam is gevaarlijker dan hij lijkt.quote:
Je bent welkom in elk geval.quote:
Maar de heroine-naald gaat deze keer wel de kamer rond toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tenzij je op het blowen doelt heb ik denk ik iets gemist.![]()
Bij een feestje hier zullen er vast mensen zijn die iets anders nemen dan alleen een glas bier, maar het is niet zo dat er een spiegel met 5 gram coke op de salontafel ligt of iets dergelijks.
Naja meer de verhalen die ik hoorde over dat 's ochtends om 6 uur het hele huis gestroopt werd op zoek naar pillenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef heiden6 het volgende:
Tenzij je op het blowen doelt heb ik denk ik iets gemist.![]()
Hatsjoe!quote:Bij een feestje hier zullen er vast mensen zijn die iets anders nemen dan alleen een glas bier, maar het is niet zo dat er een spiegel met 5 gram coke op de salontafel ligt of iets dergelijks.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja meer de verhalen die ik hoorde over dat 's ochtends om 6 uur het hele huis gestroopt werd op zoek naar pillen![]()
Don't worry.quote:Nogmaals, ik wil er geen waardeoordeel over uit spreken. I couldn't care less, doe je eigen ding, maar ik ben wat dat betreft meer het "brave" burger type. Geef mij maar m'n biertje (nou ja een paar dan, ik heb nog studenten-bloed), m'n whisky en een sigaar. Als dan de rest van de omgeving van alles uit de broekzak trekt om met z'n allen te gaan bespreken hoe het aan het uitwerken is dan ben ik op dat moment gewoon niet op m'n plek. Net zoals dat je als beetje vent niet naar de Libelle-meet gaat of de ballenbak bij de McDonalds induikt (alhoewel ik dat pas nog gedaan heb trouwens).
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]Dat waren LHO en ik. Maar die avond/nacht hadden we verder alleen maar gedronken en geblowd.
[..]
Don't worry.Het is niet alsof we hier enorme drugs-orgieën houden.
wel sex orgie toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]Dat waren LHO en ik. Maar die avond/nacht hadden we verder alleen maar gedronken en geblowd.
[..]
Je hart gaat wel goed kloppen van een pilletje in elk geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
Geef TJ maar een pilletje extraGaat z'n pieper af heb je nog wat te lachen ook
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
vriend wil je graag weer een begravenis?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
dan gaan we met zon zwarte sluier ergens keihard om jankenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Een begrafenismeet is weer eens wat anders.
T mag ook met meer?quote:
Het stomme is dat ik sinds de dood van mn moeder sneller emotioneel benquote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan gaan we met zon zwarte sluier ergens keihard om janken
lijkt me wel eens leuk
Ben sowieso een jankerdzet me bij een willekeurige begrafenis en ik ga al
maar dat is dan wel weer cutequote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Laatst zat ik met mn nichtje van inmiddels 7 Brother Bear te kijken en zelfs daarbij moest ik huilen
Ja, dat heb ik ook.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan gaan we met zon zwarte sluier ergens keihard om janken
lijkt me wel eens leuk
Ben sowieso een jankerdzet me bij een willekeurige begrafenis en ik ga al
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat heb je zus dan met LHO gedaan?
Ik ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.
ook een keer op een veel te dronken avond met vrienden.. begon er een over zn overleden vader ofzo.. toen de volgende en toen nog eenquote:
quote:
Zie je wel dat drugs slecht zijnquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:33 schreef FJD het volgende:
Trouwens wel blij dat ik nog helder was toen ik naar Dubai ging. Ik wilde in eerste instantie m'n zwarte mapje meenemen om daarin papieren te doen van m'n SAP project om int vliegtuig te lezen. Tot ik me opeens bedacht dat de map gebruikt was om joints op te draaien tijdens de BBQ en dat het dan misschien niet zo verstandig is om dat ding mee te nemen naar Dubai![]()
vond mn bejaarde nichtje van 32 ook toen ze binnen kwam en het zag hahahahaquote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dat is dan wel weer cute
En bedankt hé allochtoon.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef heiden6 het volgende:
Isegrim, ldg en TJD, jullie zijn een stelletje huillies.
Geen idee? Ik heb uit het raam gekeken maar zie niets..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef DutchTrain het volgende:
Wat staat er in de brand op Zuid thv Dordtselaan ofzo
32 bejaard?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vond mn bejaarde nichtje van 32 ook toen ze binnen kwam en het zag hahahaha
Dirk Smeetslaan zegt P2000 nabij Lombardijen, Prio 1 brand en aardig wat manschappen onderweg.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen idee? Ik heb uit het raam gekeken maar zie niets..
AOW al aangevraagd?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nog vier maanden te leven als niet-bejaarde.
Helaas nietquote:Op maandag 15 juni 2009 20:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oeh, ik kwam laatst een "win een tshirt als je een emoticon nadoet" wedstrijd tegenquote:
Dat wilde heiden6 ook al.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oeh, ik kwam laatst een "win een tshirt als je een emoticon nadoet" wedstrijd tegen![]()
Al een filmpje gemaakt?
Wij wonen niet in een achterstandswijk. Wij wonen aan één van de Drie Lanen, een laan op stand in het statige Schiedam-Oost.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo'n achterstandswijk heeft zo z'n voordelen.
Hij wil dat ik de 'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:41 schreef TJDoornbos het volgende:
mogguh
welke emoticon wou heiden nadoen dan?
Ruilen voor dequote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:50 schreef Isegrim het volgende:
Hij wil dat ik de '' -smiley nadoe op een filmpje.
Ruilen voor NIMA examen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb gewoon ècht geen zin om weer te gaan werken.
Flauw.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:43 schreef FJD het volgende:
http://www.aegee.tv/moviesDB/view.php?speed=high&fileType=flv&id=221
Zo slecht![]()
Tja, maar met Antillianen weet je het maar nooit..quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Isegrim het volgende:
De ontvangst op Schiphol was echt geweldig trouwens.We werden onthaald als een stel criminelen. Eerst een drugshond. Daarna een douanecontrole met allerlei debiele vragen. Daarna nóg een douanecontrole. Daarna koffers opengemaakt, waarbij men het nodig vond om een fles BBQ-saus (ik heb er zes gekocht) open te maken om te controleren of er geen drugs in zat.
Voor B?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:55 schreef Isegrim het volgende:Want dat heb ik al gedaan en ik had een 8.
Ik ben met de auto vandaagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:47 schreef Isegrim het volgende:
Begint alweer goed. 'Zeer beperkt treinverkeer' tussen R'dam en Den Haag HS. Omreizen via Gouda...
Ameezingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:43 schreef FJD het volgende:
http://www.aegee.tv/moviesDB/view.php?speed=high&fileType=flv&id=221
Zo slecht![]()
Die heb ik in januari gehaaldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:59 schreef Isegrim het volgende:
Nee, A.
Het maakte deel uit van een college marketing dat ik heb gevolgd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Die heb ik in januari gehaaldRuim een 8 ook. Alst dan toch nog in je hoofd zit en je hebt nog een maandje over dan kun je net zo goed doorgaan dus dat doe ik zo dan ook
Om 10:00
Das helemaal makkelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:04 schreef Isegrim het volgende:
Het maakte deel uit van een college marketing dat ik heb gevolgd.
Nederlands, met in het laatste jaar een specialisatie Communicatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Das helemaal makkelijk
Welke studie heb je gevolgd?
Ik had na 15 dagen Griekenland, met vooral locals in de baai op de foto die ik liet zien, toen ik terugkwam op maandag en Dinsdags moest werken, echt een probleem. Ik kwam totaal niet meer in het gehaaste ritme.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:36 schreef Isegrim het volgende:
Beetje. Geen zin om weer aan het werk te gaan. Ik wil naar Aruba verhuizen.
Ik ga proberen om dat gejaagde gevoel uit te bannen. Daar op Aruba maakt niemand zich druk. Ik wil dat ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had na 15 dagen Griekenland, met vooral locals in de baai op de foto die ik liet zien, toen ik terugkwam op maandag en Dinsdags moest werken, echt een probleem. Ik kwam totaal niet meer in het gehaaste ritme.
Solliciteren bij de overheid?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga proberen om dat gejaagde gevoel uit te bannen. Daar op Aruba maakt niemand zich druk. Ik wil dat ook.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Solliciteren bij de overheid?
Deel 1 klaar
Op Aruba.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar Ise waar moeten we BBQen als je op Aruba gaat wonen?
En jij denkt dat ik daar geld voor heb?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op Aruba.Gegarandeerd goed BBQ-weer.
Vreetzak!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef Marlies1981 het volgende:
Ik had een boterkoek gekregen maar die heb ik per ongeluk helemaal opgegeten...
Oh, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.quote:nu heb ik zelf een nieuwe gebakken
istie nu ook op zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef Marlies1981 het volgende:
Ik had een boterkoek gekregen maar die heb ik per ongeluk helemaal opgegeten...
nu heb ik zelf een nieuwe gebakken
arubaanse griepquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is dan wel de meest trage voedselvergiftiging ooit
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
arubaanse griepgaat allemaal wat trager
nou ja, ik had het alubakje nog waar de andere in zat en hij ziet er reuze goed uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Isegrim het volgende:
Een héle boterkoek?
SC is wel een huisvrouwtje.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
nou ja, ik had het alubakje nog waar de andere in zat en hij ziet er reuze goed uit.
Ik zou er zonder veel moeite ook twee kunnen bakken, of vijftig, maar where's the fun in that?
Ik ben geen huisvrouwtje maar ik kook wel graag. Als ik eenhuisvrouwtje zou zijn zou dat er wrs niet van komen, dan zat ik de hele dag aan mijn tietjes te friemelen natuurlijk
Oh ja, daar moeten we ook nog heen, de Parade. Mijn broertje gaat er weer gekkigheid uithalen had ik begrepen, meestal is dat wel vermaeckelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:11 schreef Vinboy het volgende:
Van de week lekker in de vakantie naar de Parade!! met vrijdagavond de Dopegezinde Gemeente!!
Waarom hou je ze eigenlijk neit allemaal tegelijk? Geen grap, maar ik weet zeker dat het enorm besparend zou werken als je iedereen om 18u uitnodigd. Dan moeten ze wellicht even een beetje wachten tot hun VVE aan de beurt komt maar gemiddeld dus niet echt lang, en het bespaart zó 30% op de vergaderkosten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:40 schreef Isegrim het volgende:
Geen aanwezigen voor mijn vergadering van 18u. Om 19u zou het ook wel eens rustig kunnen blijven. Om 20u komen er zeker weten wél mensen.
Nah, niet zo'n goed plan denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Waarom hou je ze eigenlijk neit allemaal tegelijk? Geen grap, maar ik weet zeker dat het enorm besparend zou werken als je iedereen om 18u uitnodigd. Dan moeten ze wellicht even een beetje wachten tot hun VVE aan de beurt komt maar gemiddeld dus niet echt lang, en het bespaart zó 30% op de vergaderkosten.
Ik zou het doen.
ah, de map "niet urgent"...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nah, niet zo'n goed plan denk ik.
Sowieso komt er bij de meerderheid wel iemand opdagen.Maar ik heb de afgelopen maanden vooral vergaderd met VvE's die vorig jaar niet vergaderd hebben en dat waren met name de VvE's waar gewoonlijk niemand komt opdagen (vandaar ook dat ze vorig jaar zijn blijven liggen als 'niet urgent').
bij mij is het dus een stapeltje mappen. Beetje arubaans, zeg maar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er maar eentje en eigenlijk is het meer een stapeltje dan een map.
nu ga je wel langsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gratis bier en cola bij Albert Heijn
Ja, best knap, zolang ontsnapt te zijn. Ik dacht dat Blijdorp hem snel weer had gevangen na dat incident, maar blijkbaar loopt hij al 2 jaar vrij rondquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef FJD het volgende:
GeenstijlBlijft vermakelijk om te lezen, als je de comments overslaat tenminste. Rutger blijf ik ook geniaal vinden
Die verhalen met krakers altijdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, best knap, zolang ontsnapt te zijn. Ik dacht dat Blijdorp hem snel weer had gevangen na dat incident, maar blijkbaar loopt hij al 2 jaar vrij rond
stoer zijn diequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb vandaag een olijfboom gekocht op de markt
Vogelaar is inderdaad een klassiekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Die verhalen met krakers altijdKan ik helemaal dubbel om liggen. Of tijdje terug met SP demonstranten bij een tankstation
Vogelaar blijft ook een klassieker natuurlijk.
Dus dat deze dame besluit niet voor de derde keer antwoord te geven op een vraag van een medewerker van het puberweblog van de Telegraaf, maakt haar slecht in dr werk? ('positieve discriminatie'). Of hadden ze er een man op moeten zetten, zodat dezelfde pubertjes op geenstijl niet "positieve discriminatie!" zouden roepen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef FJD het volgende:
Dat noem je wijsWas een stuitende faal van een publiek figuur. Kijk eens hoe Halsema met Rutger om gaat. Zo hoort het, je mond houden, schaapachtig voor je uit staren om daarna nog heel serieus te zeggen "je vindt jezelf nogal grappig het?" is duidelijk hoe het niet moet als je een publiek figuur bent. Heeft overigens weinig met Rutger te maken, ze werd ook helemaal afgemaakt door Jort en Heleen bij P&W. Genant dat zo iemand zon belangrijke publieke functie heeft gekregen. Lang leve "positieve" discriminatie
Beleidstechnisch klopt er ook niets van. De nota van Vogelaar was een lege huls waar geen enkele samenhangende visie uit bleek. Ik kan het topic nog wel een keer voor je terug zoeken waarin ik een beleidsplan voor een Arnhemse wijk uit elkaar haal en aangeef waarom er geen zak van klopt en het alleen maar op niets uit kan lopen. Er wordt alleen maar gesproken in vaagheden, er is geen 0-meting en geen nameting, er wordt dus niet onderzocht of en wat voor effecten er zijn en het lijstje gaat maar door. Inhoudelijk klopt er echt niets van en is het vaagheid troef. Echt overheidsbeleid wat dat betreft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus dat deze dame besluit niet voor de derde keer antwoord te geven op een vraag van een medewerker van het puberweblog van de Telegraaf, maakt haar slecht in dr werk? ('positieve discriminatie'). Of hadden ze er een man op moeten zetten, zodat dezelfde pubertjes op geenstijl niet "positieve discriminatie!" zouden roepen?
Nee joh, sprokkelen betekent gewoon hier en daar wat punten meepakken op vragen die niet helemaal goed zijn maar bv een goede berekening bevattenquote:
Oh please. Het zou je sieren om je roze bril af te zetten. Vogelaar functioneerde gewoon voor geen meter. Niet qua beleid, en niet qua omgang met de media. Dan kun je van Geenstijl verder vinden wat je wil, maar dat ze de communicatieve vaardigheden van een gepelde garnaal heeft maakte dat 'interview' toch echt pijnlijk duidelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus dat deze dame besluit niet voor de derde keer antwoord te geven op een vraag van een medewerker van het puberweblog van de Telegraaf, maakt haar slecht in dr werk? ('positieve discriminatie'). Of hadden ze er een man op moeten zetten, zodat dezelfde pubertjes op geenstijl niet "positieve discriminatie!" zouden roepen?
Volgens mij viel dat wel mee Vogelaar leek het prima te doen in de wijken zelf maar minder in de media.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:19 schreef Metatron het volgende:
[..]
Oh please. Het zou je sieren om je roze bril af te zetten. Vogelaar functioneerde gewoon voor geen meter. Niet qua beleid, en niet qua omgang met de media. Dan kun je van Geenstijl verder vinden wat je wil, maar dat ze de communicatieve vaardigheden van een gepelde garnaal heeft maakte dat 'interview' toch echt pijnlijk duidelijk.
Omdat de mensen in 'de wijken' alleen maar de grote worst zagen die ze voor werd gehouden misschien? Qua beleid sloeg het nergens op, zoals FJD hierboven ook al aangeeft. Ergens geld naar toe smijten wil nog niet zeggen dat iets 'beter' wordt, daarvoor zul je duidelijke ijkpunten en doelstellingen moeten bepalen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat wel mee Vogelaar leek het prima te doen in de wijken zelf maar minder in de media.
Een van mijn mensen is maandag ook opeens ziek naar huis gegaan. Het was zelfs zo heftig dat ze niet eens heeft afgewacht tot ik uit een bespreking kwam..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag ziek naar huis gegaan![]()
Gigantische kramp in mn buik, echt steken, trillen, als een gek zweten, dizzy, ... (het liep in straaltjes van me af).
Eenmaal thuis over mn nek gegaan en 2 uur geslapen. En toen weer redelijk fit...
Sterkte..quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:06 schreef Isegrim het volgende:
Vanmorgen wakker geworden met een mega-migraine-aanval, dus maar ff pil ingenomen en twee uurtjes langer blijven liggen. Nu maar weer werken.
SC ook en daar zijn politieke discussies - als je er zin in hebt - nog mee te doen ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef Isegrim het volgende:
Maar hij kan verder wel goed koken enzo.
Ik blijf hopen dat-ie nog een keer de koffie ruikt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:06 schreef Isegrim het volgende:
Oh, en politieke duscussies met een extremist als LHO zijn nutteloos.
Ach ja, dat heb ik heel vaak bij de die-hard SPers; wel dolgelukkig zijn dat je in een hoogontwikkeld Westers land woont en vervolgens om het hardst schreeuwen dat het systeem wat daarvoor heeft gezorgd zuigt. Ironic at best.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef Metatron het volgende:
Ik blijf hopen dat-ie nog een keer de koffie ruikt.
Imho is iemand die andere in (politieke) vrijheid wil beperken of op afkomst/geslacht/geaardheid/geloof anders wil behandelen een extremist. Of het nu gaat om deportaties, executies, of een maandje meer cel. Of het ontnemen van stemrecht of het recht tot spreken in het openbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:06 schreef Isegrim het volgende:
Oh, en politieke duscussies met een extremist als LHO zijn nutteloos.
Ja hier ook. Van het ene op het andere moment was ik compleet verkrampt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een van mijn mensen is maandag ook opeens ziek naar huis gegaan. Het was zelfs zo heftig dat ze niet eens heeft afgewacht tot ik uit een bespreking kwam..
Of er heerst iets, of Mexicaanse griep slaat ook hier toe.
Ons land is zo "westers" en zo beschaafd door 'gratis' voor iedereen oa. goed onderwijs en goede gezondheidszorg te bieden. Dat zijn toch redelijk linkse punten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja, dat heb ik heel vaak bij de die-hard SPers; wel dolgelukkig zijn dat je in een hoogontwikkeld Westers land woont en vervolgens om het hardst schreeuwen dat het systeem wat daarvoor heeft gezorgd zuigt. Ironic at best.
Kut. Vooral met water, kan je zoiets er niet echt bij hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ook hier. Heb ik eindelijk 30 graden en geen wolken en dan zit ik een beetje ziekjes op 't camp met oorontsteking achtig iets ...
Helaas. Communistische/Socialistische landen kenden een veel lager analfabetisme, iets wat gezien wordt als indicatie voor de prestatie van het schoolsysteem. Zelfde gold in die tijd voor gezondheidszorg; iedereen had toegang en het was helemaal gratis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ons land is zo "westers" en zo beschaafd door 'gratis' voor iedereen oa. goed onderwijs en goede gezondheidszorg te bieden. Dat zijn toch redelijk linkse punten.
Ik en andere linkse stemmers roepen toch nergens op tot een gemiddeld uurloon voor elke soort werk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Helaas. Communistische/Socialistische landen kenden een veel lager analfabetisme, iets wat gezien wordt als indicatie voor de prestatie van het schoolsysteem. Zelfde gold in die tijd voor gezondheidszorg; iedereen had toegang en het was helemaal gratis.
De belangrijkste drijfveer voor de ontwikkeling van de Westerse wereld is dat je loon naar werken krijgt (in de brede zin van het woord). Hence, het kapitalisme. Ondanks de verschillende scherpe kantjes is de combinatie democratie/kapitalisme de meest succesvolle die de wereld ooit heeft gekend.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef FJD het volgende:
Dat is het punt niet, het punt is dat kapitalisme de drijfveer is geweest voor de ontwikkeling vd Westerse wereld en dat daarom vreemd is om er zo hard tegen te schoppen.
Kinderbijslag moet je helemaal afschaffen. Overheidshulp is er voor mensen die buiten hun schuld in situaties komen waar ze zelf niet uit kunnen komen. Het krijgen van kinderen is weinig per ongelijks aan.
Als je echt geen kind wilt, dan laat je dan dus een overtijdbehandeling of abortus uitvoeren. Overigens bestaan er veel te veel mensen die roepen dat ze 'ondanks de pil' zwanger zijn geworden. In 99 van de 100 gevallen komt dat door onzorgvuldig gebruik van het anticonceptiemiddel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik ken genoeg mensen die met gebruik van anticonceptie middelen toch zwanger zijn geworden (mijn moeder zelfs meerdere keren
). Mn nichtje dr dochter, mn overbuurmeisje bij mn ouders, een vriendin van mij is nu zwanger terwijl aan de prikpil. Daar is dus best wat per ongeluks aan.
Als je je geen kinderen kunt veroorloven, moet je ze niet nemen. Punt uit. Ik wil dolgraag weer een eigen paard, maar kan het me niet veroorloven. Dus doe ik het niet. Kinderen krijgen is net zomin een recht als paarden houden.quote:Dat mensen die daar het geld niet voor hebben bij gesteund worden, is niet meer dan normaal. Alleen dat iemand die rustig 12 kinderen kan onderhouden ook nog enkele honderden euro's kinderbijslag ontvangt, is te bizar voor woorden.
Mijn nichtje had een spiraaltje, mijn moeder heeft het 2 keer met de pil en 1 keer met condooms gepresteerd zwanger te worden, en een vriendin van mij met de prikpil. De overbuurvrouw is het met de pil, prikpil en met een spiraaltje gelukt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je echt geen kind wilt, dan laat je dan dus een overtijdbehandeling of abortus uitvoeren. Overigens bestaan er veel te veel mensen die roepen dat ze 'ondanks de pil' zwanger zijn geworden. In 99 van de 100 gevallen komt dat door onzorgvuldig gebruik van het anticonceptiemiddel.
[..]
Ondanks dat ik groot voorstander van abortus ben, ben ik ook een groot voorstander tot het niet nemen van abortusquote:Als je je geen kinderen kunt veroorloven, moet je ze niet nemen. Punt uit. Ik wil dolgraag weer een eigen paard, maar kan het me niet veroorloven. Dus doe ik het niet. Kinderen krijgen is net zomin een recht als paarden houden.
In de meeste gevallen zal het voorbehoedsmiddel niet goed gefunctioneerd hebben / niet goed aangebracht zijn / onzorgvuldig gebruikt zijn. Er zijn zo ontzettend veel vrouwen die beweren dat ze 'ondanks voorbehoedsmiddelen' zwanger zijn geworden, maar statistisch gezien is dat gewoon totale onzin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn nichtje had een spiraaltje, mijn moeder heeft het 2 keer met de pil en 1 keer met condooms gepresteerd zwanger te worden, en een vriendin van mij met de prikpil. De overbuurvrouw is het met de pil, prikpil en met een spiraaltje gelukt.
[..]
Make the choice, live with the consequences. Ik zou niet weten waarom ik voor de kosten moet opdraaien als buurvrouw Miep besluit om een ongewenst kind toch te laten komen. Not my problem.quote:Ondanks dat ik groot voorstander van abortus ben, ben ik ook een groot voorstander tot het niet nemen van abortusIk kan mij goed voorstellen dat mensen hier op tegen zijn. Baas in eigen buik betekend het recht tot abortus, maar niet de plicht tot abortus
Zelfde met mensen die besluiten een chemokuur te krijgen. Die kunnen ze ook gewoon niet nemen, bespaart ook tonnen. Dergelijke keuzes zijn niet aan 'ons' om te nemen, dus moet er een vangnet voor zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zal het voorbehoedsmiddel niet goed gefunctioneerd hebben / niet goed aangebracht zijn / onzorgvuldig gebruikt zijn. Er zijn zo ontzettend veel vrouwen die beweren dat ze 'ondanks voorbehoedsmiddelen' zwanger zijn geworden, maar statistisch gezien is dat gewoon totale onzin.
[..]
Make the choice, live with the consequences. Ik zou niet weten waarom ik voor de kosten moet opdraaien als buurvrouw Miep besluit om een ongewenst kind toch te laten komen. Not my problem.
Levensbedreigende ziekte vergelijken met het kiezen voor een kindquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zelfde met mensen die besluiten een chemokuur te krijgen. Die kunnen ze ook gewoon niet nemen, bespaart ook tonnen. Dergelijke keuzes zijn niet aan 'ons' om te nemen, dus moet er een vangnet voor zijn.
aan een kind ga je niet dood... aan kanker wel.. tang varken vergelijkingquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zelfde met mensen die besluiten een chemokuur te krijgen. Die kunnen ze ook gewoon niet nemen, bespaart ook tonnen. Dergelijke keuzes zijn niet aan 'ons' om te nemen, dus moet er een vangnet voor zijn.
De Oude Haven inderdaad. op 1 minuut lopen van station Rotterdam Blaak dus goed bereikbaar met tram, trein en metro. Ga dan naar Cambrinus voor studentikoos veel bier drinken, eventueel op het terras aan het water.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef soco_cola het volgende:
Omdat ik al een jaar of 10 in Rotterdam Zuid kom, maar er bijna altijd linea recta met de trein vanaf leiden naar het station Rotterdam Stadion reis ben ik zondag van plan (1e training) om mij hierna ff vol te laten gieten in de stad.
Oude binnenweg heb ik wel gezien.. wat is nou leuk om ff een biertje te halen liefst een beetje studentikoos heb weleens van "de oude haven" gehoord maar zegt mij weinig
goed bereikbaar met OV is wel een vereiste
Kanker -in tegenstelling tot ouderschap- is geen keus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ziet er fraai uit, heb je in Rotterdam niet echt een plein ofzo? met allemaal kroegen waar veel studenten zitten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De Oude Haven inderdaad. op 1 minuut lopen van station Rotterdam Blaak dus goed bereikbaar met tram, trein en metro. Ga dan naar Cambrinus voor studentikoos veel bier drinken, eventueel op het terras aan het water.
www.cambrinus.net
[ afbeelding ]
Stadhuisplein en Schouwburgplein. Het eerste is voor als je van de Skihut enzo houdt, het tweede als je op een plastic terras wilt eten. Oude Haven is wat betreft sfeer en omgeving het meeste lijkt op wat je beschrijft. Alleen heb je dan geen stenen in het midden, maar water.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef soco_cola het volgende:
Ziet er fraai uit, heb je in Rotterdam niet echt een plein ofzo? met allemaal kroegen waar veel studenten zitten?
stadhuisplein.....quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef soco_cola het volgende:
[..]
Ziet er fraai uit, heb je in Rotterdam niet echt een plein ofzo? met allemaal kroegen waar veel studenten zitten?
precies bij het fust enzo, niet echt mijn ding, maar ga de oude haven zondag wel proberen ben benieuwd tnxquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:44 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
stadhuisplein.....
maar of je daar gezien wilt worden is maar de vraag..
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar niemand heeft het toch over het verbieden van het krijgen van kinderen ofzo? Ik stel alleen dat het een individuele keus is waar een ander niets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef DutchTrain het volgende:
En ja, laten we met z'n allen maar geen kinderen meer krijgen, want het gaat ook zo goed met de bevolking in landen als Italië en Japan
Elke keer als ik denk dat het dieptepunt qua achterlijke vergelijkingen echt bereikt is, slaagt iemand er toch weer in me te verbazen met een nog stompzinniger exemplaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij het Fust is het goed eten, en als je een beetje op tijd bent kun je er lekker rustig zitten. Je moet alleen zorgen dat je weer weg bent voordat de decibel-wedstrijd tussen de kroegen daar begint.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef soco_cola het volgende:
[..]
precies bij het fust enzo, niet echt mijn ding, maar ga de oude haven zondag wel proberen ben benieuwd tnx
Ik ook, jij bent gewoon een atheïstische SGP'erquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:06 schreef Metatron het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dat het dieptepunt qua achterlijke vergelijkingen echt bereikt is, slaagt iemand er toch weer in me te verbazen met een nog stompzinniger exemplaar.
Werkelijk..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar niemand heeft het toch over het verbieden van het krijgen van kinderen ofzo? Ik stel alleen dat het een individuele keus is waar een ander niets mee te maken heeft.
Je stelt hier dat mevrouw Miep dus maar had moeten kiezen voor abortusquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Make the choice, live with the consequences. Ik zou niet weten waarom ik voor de kosten moet opdraaien als buurvrouw Miep besluit om een ongewenst kind toch te laten komen. Not my problem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |