arubaanse griepquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is dan wel de meest trage voedselvergiftiging ooit
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
arubaanse griepgaat allemaal wat trager
nou ja, ik had het alubakje nog waar de andere in zat en hij ziet er reuze goed uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Isegrim het volgende:
Een héle boterkoek?
SC is wel een huisvrouwtje.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
nou ja, ik had het alubakje nog waar de andere in zat en hij ziet er reuze goed uit.
Ik zou er zonder veel moeite ook twee kunnen bakken, of vijftig, maar where's the fun in that?
Ik ben geen huisvrouwtje maar ik kook wel graag. Als ik eenhuisvrouwtje zou zijn zou dat er wrs niet van komen, dan zat ik de hele dag aan mijn tietjes te friemelen natuurlijk
Oh ja, daar moeten we ook nog heen, de Parade. Mijn broertje gaat er weer gekkigheid uithalen had ik begrepen, meestal is dat wel vermaeckelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:11 schreef Vinboy het volgende:
Van de week lekker in de vakantie naar de Parade!! met vrijdagavond de Dopegezinde Gemeente!!
Waarom hou je ze eigenlijk neit allemaal tegelijk? Geen grap, maar ik weet zeker dat het enorm besparend zou werken als je iedereen om 18u uitnodigd. Dan moeten ze wellicht even een beetje wachten tot hun VVE aan de beurt komt maar gemiddeld dus niet echt lang, en het bespaart zó 30% op de vergaderkosten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:40 schreef Isegrim het volgende:
Geen aanwezigen voor mijn vergadering van 18u. Om 19u zou het ook wel eens rustig kunnen blijven. Om 20u komen er zeker weten wél mensen.
Nah, niet zo'n goed plan denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:43 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Waarom hou je ze eigenlijk neit allemaal tegelijk? Geen grap, maar ik weet zeker dat het enorm besparend zou werken als je iedereen om 18u uitnodigd. Dan moeten ze wellicht even een beetje wachten tot hun VVE aan de beurt komt maar gemiddeld dus niet echt lang, en het bespaart zó 30% op de vergaderkosten.
Ik zou het doen.
ah, de map "niet urgent"...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nah, niet zo'n goed plan denk ik.
Sowieso komt er bij de meerderheid wel iemand opdagen.Maar ik heb de afgelopen maanden vooral vergaderd met VvE's die vorig jaar niet vergaderd hebben en dat waren met name de VvE's waar gewoonlijk niemand komt opdagen (vandaar ook dat ze vorig jaar zijn blijven liggen als 'niet urgent').
bij mij is het dus een stapeltje mappen. Beetje arubaans, zeg maar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er maar eentje en eigenlijk is het meer een stapeltje dan een map.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |