Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Ja, die schooiers hebben weer eens geld nodig kennelijk. Ze zijn nog niet tevreden dat ik wat honderden euros moest overmaken. Lopen ze nu weer te zeiken met betalingsherinneringen, die lui hebben hun administratie niet echt in ordequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vóór 1 april mijn belastingopgave verzonden en ik heb nog steeds mijn doekoes niet.Bij thuiskomst maar eens even bellen naar onze nationale uitzuigdienst.
quote:
Ah dat hen jij dus ook gezien, ik vroeg me al af in welk universum ik was belandquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Absoluut!
Zelfs F*cking Evans heeft aangevallen vandaag, al werd het weinig voor hem.
Evans leek wel de weg kwijt. Dat Gesink weg mocht is logisch, stond ver achter. Nu nog altijd ver achter maar wel 4de. En schamen als je achter Contador, Valverde en dat Aussie mietje eindigt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah dat hen jij dus ook gezien, ik vroeg me al af in welk universum ik was belandNaja Gesink mocht ook wel wegrijden natuurlijk maar toch een mooie plek int eindklassement zo. Over vier jaar wint ie de Tour
En nuquote:Op zondag 14 juni 2009 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo, net Isegrim en Heiden vet gemest
Wachten tot de volgende Fok!Bbq. Er staat wat barbecue saus in heliport, daarin kunnen we wel een HeidenSteak bereiden.quote:
Het was echt heerlijk en we kunnen er vandaag nog van lunchen.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo, net Isegrim en Heiden vet gemest
En terecht natuurlijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Isegrim het volgende:
De ontvangst op Schiphol was echt geweldig trouwens.We werden onthaald als een stel criminelen.
Jullie hadden ook geen negers bij jullie, toevallig?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, wij zijn blank, er was geen enkele reden om ons zo te behandelen.
Nee, maar er zaten wel flink wat negers in het vliegtuig.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jullie hadden ook geen negers bij jullie, toevallig?
Oftewel: 2 tickets en regelmatig seks met Heiden.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat hangt er een beetje van af. Wij logeerden bij heiden6 zijn ouders dus verblijfskosten hadden we niet. De hotels zijn vrij prijzig want gericht op rijke Amerikaanse toeristen. Maar er is vast ook wel een budget-hotel te vinden. Andere optie is een huisje / appartementje huren, maar dat moet je met meer mensen zijn om dat aantrekkelijk te maken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oftewel: 2 tickets en regelmatig seks met Heiden.
Sterkte alvast, Goeroe...
zondequote:Op maandag 15 juni 2009 11:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
Jemig wat een kutweer hier. Morgen beter hoop ik. Tot zover dit dure gsm onderhoud.
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oftewel: 2 tickets en regelmatig seks met Heiden.
Sterkte alvast, Goeroe...
Ik heb echt geen idee of dat te doen is. Tickets zijn rond de 600 euro. Eten en drinken hoeft er niet duur te zijn. Uit eten gaan is er sowieso goedkoper dan hier. Reizen? Je kunt een auto huren (hoeft niet heel duur te zijn) en er rijden bussen, maar daar wil je eigenlijk niet in zitten (ze rijden ook niet op tijd). Taxi's zijn niet duur. Als je aan de toeristische kant van het eiland gaat zitten, is vrijwel alles te lopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zijn de hotels wel goed? Ik denk dat ik tot rond de 1200 euro kan gaan voor huisvesting icm vliegtickets. En het eten, drinken en reizen, is dat duur?
Zo'n achterstandswijk heeft zo z'n voordelen.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:06 schreef Marlies1981 het volgende:
Dit weekend plavuizen gehaald voor in de tuin, 50x50, 6 stuks in een doos van zo'n 30 kg. Viel een beetje tegen toe we ze bij de praxis op gingen halen, toch best nog wel een hele lading, en 30 kg is eigenlijk net te zwaar om in je eentje goed te kunnen hanteren. Maar goed, uiteindelijk toch alles in de pajero gekregen, naar huis gereden, nou moeten die plavuizen dus nog naar binnen. We hebben aan de voorkant van het huis een kelderraam, dus doosje met plavuizen uit de auto, voor het raam leggen, naar beneden, daar naar binnen trekken en wegstapelen. Na de tweede doos ging het al bijna mis, karton scheurde en ik stond ineens met 6 losse plavuizen boven mijn hoofd te jongleren, gelukkig niks kapot gegaan.
Komt er een buurjongen langsgelopen, en die zegt tegen A. : ik helpen ? A. zegt dus: nou, graag. Knul begint dozen uit de auto te halen, vindt ze ook wel wat zwaar, roept z'n maat, in tien minuten was het klusje geklaard.
Laatste doos is binnen, mannen komen hand schudden, bedankt, geen moeite, en verdwijnen weer.
Cool hè?
das het voordeel van werkloosheidquote:Op maandag 15 juni 2009 12:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo'n achterstandswijk heeft zo z'n voordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |