You can always be my sparequote:
Dus ook zonder jailbreak? Dat zou echt zo geweldig zijn!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tetheren (= als modem gebruiken) zal wel werken met Vodafone.
Haha ja!!!!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dus ook zonder jailbreak? Dat zou echt zo geweldig zijn!
17 juni, 17 juni...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 06:22 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb een vraag tot betrekking het updaten naar de 3.0 OS GM.
Elke keer als ik in iTunes 8.2 zit en Shift indruk en daarna `Update` zoeken dan krijg ik een schermpje te zien
en daar staat in, Deze software van de iPhone (2.2.1) is de nieuwste.
Dus ik krijg geen schermpje waar ik de 3.0 kan kiezen, hoe komt dit, kan nergens antwoorden vinden lijkt net of ik de enige hiermee ben.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-je-eigen-iphone-3g/quote:Op zaterdag 13 juni 2009 06:22 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb een vraag tot betrekking het updaten naar de 3.0 OS GM.
Elke keer als ik in iTunes 8.2 zit en Shift indruk en daarna `Update` zoeken dan krijg ik een schermpje te zien
en daar staat in, Deze software van de iPhone (2.2.1) is de nieuwste.
Dus ik krijg geen schermpje waar ik de 3.0 kan kiezen, hoe komt dit, kan nergens antwoorden vinden lijkt net of ik de enige hiermee ben.
Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:59 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand waar ik een normaal model koptelefoon kan kopen (voor minder dan 300 euro graag!) voor mijn iPhone? Ik kan niet tegen die oordopjes.![]()
Bedankt!
Helemaal toppie! Ik werk deze zomer namelijk bij een parkeergarage en daar heb je geen internet. Maar dan kan ik mijn laptop meenemen en mijn iPhone eraan sluiten en kan ik dus gewoon internetten op mijn laptop!quote:
Oeps, er past gewoon een normaal standaard koptelefoontje op.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:59 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand waar ik een normaal model koptelefoon kan kopen (voor minder dan 300 euro graag!) voor mijn iPhone? Ik kan niet tegen die oordopjes.![]()
Bedankt!
Begrijp jij niet dat ik zeg dat ik telkens een melding krijgt dat mijn iPhone software al de nieuwste is (2.2.1)?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-je-eigen-iphone-3g/
Met zo'n opmerking zeg ik!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:18 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Begrijp jij niet dat ik zeg dat ik telkens een melding krijgt dat mijn iPhone software al de nieuwste is (2.2.1)?
hahahaaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking zeg ik!
Jammer joh!
Huh? Ik kan mijn iPhone 2G gewoon syncen met iTunes 8.2 hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:15 schreef hipy123 het volgende:
Btw voor de mensen die hun ipod/iphone hebben gejailbreaked
UPDATE NIET NAAR ITUNES 8.2, dan kan je niet meer syncen en andere crap. dev team werkt er aan.
denk dat het bij de nieuwe 3.0 jailbreak mee komt
http://www.smartphoneshop.be/ is erg betrouwbaar, geen idee of zij de iPhone snel hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat zijn betrouwbare webshops in Belgie die de iPhone S simlock vrij gaan aanbieden (evenals verzending naar Nederland)?
Ik ook. Volgens mij kun je met iTunes 8.2 niet meer jailbreaken, maar verder is het geen probleem.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh? Ik kan mijn iPhone 2G gewoon syncen met iTunes 8.2 hoor.
Alle downloadable content al?quote:Op zondag 14 juni 2009 22:57 schreef timbob het volgende:
Verdomme!
Kon iemand me niet even waarschuwen hoe verslavend TapTap Revenge is?
Ik tap me een nieuwe RSI aandoening hier
Mja, ben niet zo'n lady gaga fan...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:29 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Alle downloadable content al?
Volgens mij heb ik er meer dan 50 levels bij
Erg betrouwbaar, maar ook erg duur (met alles!).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
http://www.smartphoneshop.be/ is erg betrouwbaar, geen idee of zij de iPhone snel hebben.
Inderdaad, al duurt het voor mij nog tot eind dit jaar tot mijn huidige abbo afloopt, daarna ga ik zeker een iPhone halen, mits de Tomtom functie goed is.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk deze week wat meer bekend over de prijs van de 3GS in combinatie met een abo.
Omg wat een nerd in dat filmpjequote:Op maandag 15 juni 2009 11:27 schreef Tourniquet het volgende:
Tap Tap 2 heeft nu een update in de Appstore met push notications mogelijkheid. De eerste officiële volgens mij!
(via http://gizmodo.com/529073(...)-in-tap-tap-revenge. )
Konden ze al een prijs opgeven?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:51 schreef Mert het volgende:
Van t weekend bij de T-Mobile shop in Nijmegen een 3Gs 32 Gb gereserveerd
Oh, is reserveren al mogelijk?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:51 schreef Mert het volgende:
Van t weekend bij de T-Mobile shop in Nijmegen een 3Gs 32 Gb gereserveerd
Ze hebben bij ons in de Shop al een behoorlijke lijst met reserveringen liggen. Dus denk t welquote:
Nee, maar volgens de verkoper moest ik een beetje rekening houden met de prijzen van de 3G vorig jaar.quote:
ongelooflijke sukkelquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:18 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Begrijp jij niet dat ik zeg dat ik telkens een melding krijgt dat mijn iPhone software al de nieuwste is (2.2.1)?
Mooiquote:Op maandag 15 juni 2009 12:17 schreef Mert het volgende:
[..]
Nee, maar volgens de verkoper moest ik een beetje rekening houden met de prijzen van de 3G vorig jaar.
Logisch, die verkoper weet niks meer dan jijquote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mooi, daar hield ik zelf ook al rekening mee.
3GS heeft bluetooth, logo zal niet oplichten.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:57 schreef Nacho. het volgende:
Heeft de Iphone 3Gs nou ook bluetooth?
En ik hoorde hier en daar geruchten dat het logo aan de achterkant zal licht geven zoals bij de Macbooks, weet iemand of dit waar is?
Jammer van het logo, maar die bluetooth is dat vrij of net zoals de Iphone 3G?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
3GS heeft bluetooth, logo zal niet oplichten.
Met de software-update naar 3.0, die voor elke iPhone beschikbaar is, zal AD2P (peer-to-peer) mogelijk worden, maar in hoeverre je ook bestanden kan verzenden is mij niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Jammer van het logo, maar die bluetooth is dat vrij of net zoals de Iphone 3G?
Ik hoop dat daar Apps voor komen. Ik snap dat het versturen van muziek etc. niet mogelijk zal zijn, maar een Visitekaartje (vcf bestand) of foto met bluetooth versturen lijkt me wel handig!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met de software-update naar 3.0, die voor elke iPhone beschikbaar is, zal AD2P (peer-to-peer) mogelijk worden, maar in hoeverre je ook bestanden kan verzenden is mij niet helemaal duidelijk.
Weet jij of die korting automatisch in de webshop verrekend wordt? Of moet daarvoor even een belletje richting de klantenservice?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mooi, daar hield ik zelf ook al rekening mee.
Ik ga hem zelf begin juli via de webshop aanschaffen. Ik hoop op een leuke contractvernieuwingskorting.
twee nachtjesquote:
Dat hoort automatisch te gaan. Via GoT heb ik van een aantal mensen vernomen dat ze een iPhone 3G met korting hebben kunnen kopen. Dit enkele weken c.q. maanden voordat de 3Gs aangekondigd werd.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Weet jij of die korting automatisch in de webshop verrekend wordt? Of moet daarvoor even een belletje richting de klantenservice?
Dan ben ik benieuwd... Heb altijd redelijk wat gedoneerd aan die types daar, dus misschien weten ze er wel iets moois van te maken...quote:Op maandag 15 juni 2009 19:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat hoort automatisch te gaan. Via GoT heb ik van een aantal mensen vernomen dat ze een iPhone 3G met korting hebben kunnen kopen. Dit enkele weken c.q. maanden voordat de 3Gs aangekondigd werd.
Echter, de hoogte van de korting zal ook wel te maken hebben met wat voor soort abo's je gehad hebt. Ik bel zelf niet zo heel veel en heb altijd een goedkoop abo gehad, dus ik verwacht een niet al te grote korting te krijgen. Als ik die al krijg.
Maar goed, dat is van minder belang dan een iPhone 3Gs krijgenEindelijk een smartphone die gewoon normaal met Mac OS werkt en waar een shitload aan goede software voor te krijgen is.
Ik ben het geheel met u eens, weledelgeleerde heer Skv.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef Skv het volgende:
Wat moet je toch met zo'n case.. lekker boeiend als er een krasje op komt.. Kan je weer een nieuwe krijgen (garantie).
Niks, als jij dat ding uit je klauwen laat vallen, hoef je niet bij Apple aan te komen dat ie het niet meer doetquote:
Je gebruikt 'm een half jaar zonder bescherming en daarna wissel je het ding in voor een nieuwe omdat er haarscheurtjes in zitten.quote:
Oh op die manierquote:Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Je gebruikt 'm een half jaar zonder bescherming en daarna wissel je het ding in voor een nieuwe omdat er haarscheurtjes in zitten.
Ik heb overigens zelf wel zo'n beschermsticker op de voorkant geplakt omdat het apparaat nogal eens bij mijn sleutels in mijn zak zit.
Alsof je die nog ziet als je hem drie maanden met een sleutelbos in je broekzak hebt gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh op die manier. Moet je wel haarscheurtjes hebben.
Die heeft bijna iedereen wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh op die manier. Moet je wel haarscheurtjes hebben.
Carkit erbij kopen hoeft niet, maar je moet toch iets hebben om je iPhone in vast te zetten. Prijs van TomTom is nog niet bekend, maar als je je iPhone jailbreakt kan je op duistere wijze de betaling omzeilen, dat zal vast ook voor TomTom gelden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:09 schreef Agiath het volgende:
Mare is er al meer bekend over tomtom op iphone? Ik zie hier dat je een of andere carkit erbij moet kopen http://iphone.tomtom.com/ of is dat gewoon onzin?
En hoe duur is het? Of kan dat ook met dat jailbreak?
Ja, misschien wel. Maar bij mij bijvoorbeeld, er zit een kier in m'n case bovenin, doordat ik 'm waarschijnlijk een keer heb laten glippen. Kan ik wel aankomen met m'n haarscheurtjes aankomen, maar weet niet of ik dan wel een nieuwe krijg. Kunnen ze zeggen dat dat ook kom door een val.quote:
Oke bedankt, ja van die carkit dacht ik al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Carkit erbij kopen hoeft niet, maar je moet toch iets hebben om je iPhone in vast te zetten. Prijs van TomTom is nog niet bekend, maar als je je iPhone jailbreakt kan je op duistere wijze de betaling omzeilen, dat zal vast ook voor TomTom gelden.
Omdat die case minimale bulk add en het uiterlijke bijna geheel intakt laat en daarbij solide bescherming biedt?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef Skv het volgende:
Wat moet je toch met zo'n case.. lekker boeiend als er een krasje op komt.. Kan je weer een nieuwe krijgen (garantie).
Ben meer benieuwd naar de 3GS. Mijn 3G is toch factory unlocked, anders maar bijbetalen voor unlock...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:47 schreef Merkie het volgende:
Goed nieuws voor de 3G bezitters, 3.0 baseband is unlocked. Vanaf nu kunnen voorlopig alle iPhone 3G's unlocked worden
.
http://blog.iphone-dev.org/post/124232620/big-week
Nee, komt er nooit. Dan moet je immers een achtergrondproces draaien, wat niet mag. Daarom heb ik Scrobble uit Cydiaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:23 schreef Jarno het volgende:
Jeu, morgen alweer! Zin in. De jailbreak kan me gestolen worden, de meeste apps die ik nu in gebruik heb zijn gewoon App Store apps, ik hoop alleen dat er snel een Last.fm client komt die ook kan Scrobblen.
Tenzij last.fm met een app komt waarbij je je muziek vanuit die app afspeelt. In 3.0 kan dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, komt er nooit. Dan moet je immers een achtergrondproces draaien, wat niet mag. Daarom heb ik Scrobble uit Cydia.
Mij lijkt een update sturen naar een Last.fm server anders een prima kandidaat voor push-notifications? Of zijn de iTunes library functies nog steeds niet beschikbaar in 3.0?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, komt er nooit. Dan moet je immers een achtergrondproces draaien, wat niet mag. Daarom heb ik Scrobble uit Cydia.
Jawel, maar dan moet je dus je muziek luisteren in die app. Ik weet niet of Apple hen heel de iPod-app laat nabouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mij lijkt een update sturen naar een Last.fm server anders een prima kandidaat voor push-notifications? Of zijn de iTunes library functies nog steeds niet beschikbaar in 3.0?
Volgens mij was 2.0 (en volgens mij ook alle andere iPhone updates) pas laat in de middag beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef MrDirk het volgende:
Iemand een idee hoe dat gaat?
Bedoelen ze met 17 juni ook echt 00.01? Dus als ik vannacht mijn iPhone aan iTunes hang, gaat hij dan updaten naar 3.0?
Ik bel net naar de klantenservice, zeggen ze dat hij helemaal niet te reserveren ísquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Ging net naar de T-Mobile shop om een 3Gs te reserveren, ik sta ergens op de derde pagina onderaan ofzo. Zullen iets van 60 voor me zijn.
Die gaat gewoon werken. Alleen skippen / pauzeren van muziek waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen wetenIk heb hier een S.E. bluetooth headset liggen, maar die gaat dus niet werken? Jammer, want hij werkt nog perfect.
Inderdaad. Erg veel zin in.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
Bijna 3.0! Spannond!
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant: erg veel zin hebben in een iets uitgebreider besturingssysteem voor je telefoon...quote:
Ik krijg net een tweet van t-mobile binnen waarin vermeld staat dat vandaag vooral voorbereidingen getroffen zijn voor morgen en de dagen tot aan de 26e. Hopelijk komen ze morgen dan eidnelijk met prijsinformatie...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef Adelante het volgende:
Mail met meer info van T-mobile ontvangen, nog steeds geen prijsinfo verder
Tja, hoe meer ik kan prutsen met dat ding hoe beterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant: erg veel zin hebben in een iets uitgebreider besturingssysteem voor je telefoon...
Hou nou op met me????quote:
Dat kun je wel zeggen, laten we hopen dat het meevalt!quote:
Normaal houd Apple de prijzen altijd hetzelfde, dus beter wordt het 'gewoon' 600 en 700 Euro.quote:
Dat is toch hopelijk niet icm abbo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Normaal houd Apple de prijzen altijd hetzelfde, dus beter wordt het 'gewoon' 600 en 700 Euro.
Wie koopt dat nouquote:
Nope, maar ik zit nog 1 1/2 jaar vast aan een abbo dus het is niet anders!quote:
ik? en jij, want als je een abbo neemt betaal je gewoon het volledige bedrag, alleen dan verwerkt (of beter: verstopt) in je maandelijkse tarief..quote:
Namiddag meestal.quote:
De een is een box de ander is een microfoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:25 schreef Sjimmie het volgende:
Onder de iphone zitten twee kleine boxjes (waar je ook usb stekker in doet). Als je vinger op de linker doet dan hoor ik haast niets aan de rechterkant, en als ik de rechterkant in druk dan heel veel geluid aan de linkerkant. Klopt dit?
Dank,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:26 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
De een is een box de ander is een microfoon.
En het abonnement bevat natuurlijk geen minstens 150 minuten, geen 150 sms'jes en geen onbeperkt internet met een snelheid van 2mbpsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ik? en jij, want als je een abbo neemt betaal je gewoon het volledige bedrag, alleen dan verwerkt (of beter: verstopt) in je maandelijkse tarief..
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:47 schreef Merkie het volgende:
Goed nieuws voor de 3G bezitters, 3.0 baseband is unlocked. Vanaf nu kunnen voorlopig alle iPhone 3G's unlocked worden
.
http://blog.iphone-dev.org/post/124232620/big-week
Nope, zoek hetzelfde abo met sim-only op en je zal zien dat je maandelijk een stuk minder kwijt bent voor exact hetzelfde abonnement! Het verschil wat je per maand te veel betaald x de looptijd in maanden is precies de waarde van de telefoon (als je um gratis erbij hebt gekregen).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
En het abonnement bevat natuurlijk geen minstens 150 minuten, geen 150 sms'jes en geen onbeperkt internet met een snelheid van 2mbps?
Sim-only, zonder internet, is ¤15 per maand. Onbeperkt internet: ¤9,95. In totaal is sim-only dus ¤4 goedkoper per maand, in totaal ¤48. Voor ¤192 heb je geen iPhone.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nope, zoek hetzelfde abo met sim-only op en je zal zien dat je maandelijk een stuk minder kwijt bent voor exact hetzelfde abonnement! Het verschil wat je per maand te veel betaald x de looptijd in maanden is precies de waarde van de telefoon (als je um gratis erbij hebt gekregen).
Vaag, bij mijn abo komt het precies goed uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sim-only, zonder internet, is ¤15 per maand. Onbeperkt internet: ¤9,95. In totaal is sim-only dus ¤4 goedkoper per maand, in totaal ¤48. Voor ¤192 heb je geen iPhone.
Vraag mij af of dat werkelijk zo isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nope, zoek hetzelfde abo met sim-only op en je zal zien dat je maandelijk een stuk minder kwijt bent voor exact hetzelfde abonnement! Het verschil wat je per maand te veel betaald x de looptijd in maanden is precies de waarde van de telefoon (als je um gratis erbij hebt gekregen).
Dat hoop ik ook al jaren. Maar zelfs de schimmige sites waar je vroeger met een iPhone kon verlengen lijken nu exclusief voor T-mobile te gaan. (Las ik op iphoneclub.nl, dacht ik.)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat KPN de iPhone gaat aanbieden, maar dat gaat em voorlopig nog niet worden toch?
Over 24 uur heb je pas recht op klagen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef spenky het volgende:
het is de 17e en de update is er nog niet !
Hoe het bij Vodafone gaat, weet ik niet. Ik heb het bij Hi gevraagd, en daar rekenen ze er drie maanden voor. (Dat is de opzegtermijn van het abonnement.) Maar ze zullen het zonder twijfel sneller kúnnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef DaMook het volgende:
Hoe lang zal het dan duren voor vodafone mijn nummer overdraagt ?
maar op de nederlandse appel site staat ook de 17.. dus vind dat ze daar maar rekening mee moette hoedenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Over 24 uur heb je pas recht op klagen.
Als je gaat slapen is 3.0 er snellerquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Drumpie het volgende:
Hoelaat word 3.0 verwacht want dan blijf ik nog lang wakker
waarschijnlijk als amerika het tijd vind.. over paar uur dus.. ik ga slapen zie het morgen wel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Drumpie het volgende:
3 maanden is (nog wel) idd het opzegtermijn, en daar zit ik ook bijna aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe het bij Vodafone gaat, weet ik niet. Ik heb het bij Hi gevraagd, en daar rekenen ze er drie maanden voor. (Dat is de opzegtermijn van het abonnement.) Maar ze zullen het zonder twijfel sneller kúnnen.
Als ik me niet vergis is het in cupertino de 17e als het hier 9 uur 's ochtends isquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Drumpie het volgende:
~Twee nachtjes later..~quote:
wtf? hoe wat waar?quote:
Ik snap er geen bal vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://news.softpedia.com(...)ownload-114286.shtml
Is dit echt?.
Als je op de woorden *this file* drukt download hij het nieuwe OS.quote:
Wacht gewoon af totdat ie in iTunes beschikbaar isquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://news.softpedia.com(...)ownload-114286.shtml
Is dit echt?.
Is in ieder geval niet voor een hardware versie die wij hebben. 2.1 is de 3Gs wij gewone stervelingen hebben de 1.1 of de 1.2 lees ik uit het stuk.quote:
LEVEN OF DOOD!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wacht gewoon af totdat ie in iTunes beschikbaar is. Wat maken die paar uurtjes nou uit.
Da's waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
LEVEN OF DOOD!
firmware updates zijn belangrijker dan zuurstof jeweet
Zover was ik nog niet gekomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Is in ieder geval niet voor een hardware versie die wij hebben. 2.1 is de 3Gs wij gewone stervelingen hebben de 1.1 of de 1.2 lees ik uit het stuk.
Maar dan moet die wel aangeboden wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's waar. Maar in iTunes weet je zeker dat je een goeie hebt, en geen rotzooi.
Ook in Californië is het inmiddels de 17e (9 uur verschil met ons) en nog steeds geen 3.0 in mijn itunesquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's waar. Maar in iTunes weet je zeker dat je een goeie hebt, en geen rotzooi.
Speculaties alomquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar dan moet die wel aangeboden worden
Maar mensen bij Apple hebben wel een leven en gaan niet om 00:00 (of 00:00:01) een updateje klaarzettenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Ook in Californië is het inmiddels de 17e (9 uur verschil met ons) en nog steeds geen 3.0 in mijn itunes
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Ook in Californië is het inmiddels de 17e (9 uur verschil met ons) en nog steeds geen 3.0 in mijn itunes
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij was 2.0 (en volgens mij ook alle andere iPhone updates) pas laat in de middag beschikbaar.
Maar.. het gaat hier niet over zomaar een update. We hebben het hier over de 3.0!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar mensen bij Apple hebben wel een leven en gaan niet om 00:00 (of 00:00:01) een updateje klaarzetten
Misschien juist wel daarom! Zitten ze daar nu zo.. Achter hun Domino D-Day opstelling.. *tikketikketikke* een hele opstelling..quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. het gaat hier niet over zomaar een update. We hebben het hier over de 3.0!!
3.0 ja?!
Huhhh, waarom vandaag al? Ik morgen pas!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:37 schreef Drumpie het volgende:
Inmiddels al 19 uur wakker, en toch wil ik niet gaan slapen voor de 3.0 op mijn iPhone staat, daarbij krijg ik vandaag mijn examenuitslag en zal vanavond wel feesten worden, hopenlijk hou ik het vol.
Dubbel D-day :pquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:37 schreef Drumpie het volgende:
Inmiddels al 19 uur wakker, en toch wil ik niet gaan slapen voor de 3.0 op mijn iPhone staat, daarbij krijg ik vandaag mijn examenuitslag en zal vanavond wel feesten worden, hopenlijk hou ik het vol.
VMBO heee:$, en ik ben al geslaagd want de normeringen stonden sinds 8 uur vanmorgen ook erop, dus geslaagd met 3, 7's op diploma.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Huhhh, waarom vandaag al? Ik morgen pas!.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Dubbel D-day :p
Zeg, wat is belangrijker 3.0 of de uitslag?
Er komen heel veel nieuwe functies als knippen en plakken en voice recorden e.d.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat zo spannend is aan de 3.0 ? Heb zelf geen Iphone, maar ben wel benieuwd
Waarom mogen jullie eerder dan wijquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
VMBO heee:$, en ik ben al geslaagd want de normeringen stonden sinds 8 uur vanmorgen ook erop, dus geslaagd met 3, 7's op diploma.
Ondanks dat ik hele 4 jaar geen flikker heb uitgevoerd en mijn dossier 20x dikker is dan de gemiddelde leerling bij ons op school
[..]
uitslag toch wel, maar 3.0 maakt het smsem mij eenvoudiger, klote Apple
Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:16 schreef Drumpie het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd ook te twijfelen om 'm te jailbreaken maar doe liever nu alles legaal, ook geen zorgen over eventuele verneukingen !!
Is de aanbieding van gratis apps zoveel groter en breder dan die in de AppStore?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:11 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga hem binnenkort jailbreaken.. Ik wil andere achtergronden en natuurlijk gratis apps.
Hij heeft het over de AppStore, maar daar gaan we het hier verder niet over hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is de aanbieding van gratis apps zoveel groter en breder dan die in de AppStore?
Mwa, niet echt. Ik zie de angst jegens jailbreaken nooit zo in. DFU mode is altijd in te komen als er iets misgaat, dus je kunt hem altijd herstellen, en het levert zoveel voordelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:23 schreef Drumpie het volgende:
Ja oké daar heb je gelijk in, had het ook op m'n 2G, maar you understand my point?
Dat dus. Zeer benieuwd naar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:25 schreef Drumpie het volgende:
Kun je dan voor mij die voordelen opnoemen, om dan ook over te stappen daar op?
Nee, maar de gehele App Store is dan wel ineens "gratis"quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is de aanbieding van gratis apps zoveel groter en breder dan die in de AppStore?
Hmm, vreemd dat Apple hier niets tegen doet dan...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de gehele App Store is dan wel ineens "gratis". Dat is voor mij de voornaamste reden om te jailbreaken.
Oke! Wordt al wat duidelijker ineensquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de gehele App Store is dan wel ineens "gratis". Dat is voor mij de voornaamste reden om te jailbreaken.
Doet de appstore het dan nog? Dat zou wel redelijk stelen zijn dan. Ik dacht dat je alle apps moest torrentenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk het wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke! Wordt al wat duidelijker ineens. Wist helemaal niet dat de gehele AppStore dan freedom zou worden.
Hoe zit dat dan met TomTom straks? Ook gratis ipv keiharde euro's?
Inderdaad. Iets als Doodle Jump ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het wel aardig om zo apps te kunnen trialen, maar met 3.0 gaat Installous er niet meer op bij mij. Van de meest populaire apps zijn wel free edities ondertussen, en ik vind het echt zo enorm krenterig om niet voor apps van 99 cent te gaan betalen.
Zonder de developers was de iPhone allang doodgebloed. De developers zijn DE kracht achter de iPhone geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik bedoel ik gun die ontwikkelaars die eurocenten wel, want dan gaan hun meer leuke apps maken
Preciesquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zonder de developers was de iPhone allang doodgebloed. De developers zijn DE kracht achter de iPhone geweest.
Aan de andere kant, wil je je bij een app als TomTom echt elke keer druk maken om updates en illegale versies enzo? Een navigatie app is juist iets wat elke keer vlekkeloos moet werken en regelmatig ge-update moet worden. Zou ik wel een paar tientjes voor over hebben, mocht ik het nodig hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef Nashje het volgende:
Vind het ook niet erg om een paar cent te betalen voor een app. Gun ik de developer wel, en wat kan mij 99 cent schelen.
Prijs van TomTom zal alleen wel ietsje hoger zijn. Zit er aan te denken om hem daarvoor te gaan jailbreaken.
Dat is ook wel weer waar inderdaad. Zeker bij TomTom is dat best belangrijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wil je je bij een app als TomTom echt elke keer druk maken om updates en illegale versies enzo? Een navigatie app is juist iets wat elke keer vlekkeloos moet werken en regelmatig ge-update moet worden. Zou ik wel een paar tientjes voor over hebben, mocht ik het nodig hebben.
Dat sowieso, en niet iedereen heeft dezelfde smaak. Ik vind, en durf het bijna niet te zeggen, bijvoorbeeld FlightControl weinig aan, terwijl bijna iedereen daar lyrisch over wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Kremers het volgende:
In-app aankopen, wat in 3.0 mogelijk wordt, leidt hopelijk tot trials, die je dan in-app kunt upgraden naar de volledige versie. Momenteel moet je dan maar afgaan op de reviewscores, hoewel ik bij veel reviews mijn bedenkingen heb....
Gratis apps mogen geen betaalde contect hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Kremers het volgende:
In-app aankopen, wat in 3.0 mogelijk wordt, leidt hopelijk tot trials, die je dan in-app kunt upgraden naar de volledige versie. Momenteel moet je dan maar afgaan op de reviewscores, hoewel ik bij veel reviews mijn bedenkingen heb....
iTunes aanzwengelt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een paar minuten is het 3am in Apple HQ.
Volgens een van die geruchten zou het dan komen.
Leg mij eens als leek en toekomstige iPhone bezitter uit wat jailbreaken precies is, en waarom ik niks kan verneuken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:21 schreef Christiaan het volgende:
Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.
Volgende gerucht was 6am. Dus om 3 uur vanmiddag.quote:
Omgomgomg, ik kom bijna..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een paar minuten is het 3am in Apple HQ.
Volgens een van die geruchten zou het dan komen.
Grrr, ik las 'En het is er al" ...quote:
quote:Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat de update te verwachten is tussen 19:00 en 20:30, zodat de Apple websites wereldwijd kloppen
(Thailand 18e is na 00:00 lokale tijd = 19:00 NL tijd, India 17e update is voor 00:00 lokale tijd = 20:30 NL tijd).
Ja, dat roep ik ook al een tijdje maar kennelijk wil men elkaar graag gek maken hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef Merkie het volgende:
Updates zijn altijd aan het begin van de avond.
onee toch nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef Skv het volgende:
Mooi, 3.0 is downloadable, ik heb 'm binnen!
Hij is nu aan het installeren!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dat Shake to Shuffle ook uit te schakelen bij instellingen ergens?
Leuk met hardlopen andersquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dat Shake to Shuffle ook uit te schakelen bij instellingen ergens?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je er niet mee omgaan soms?
Uhm.... ik krijg van mijn baas een aanwezigheidspremie, die keert niet uit als ik in de zon zitquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef timbob het volgende:
Hey jongens, de zon schijnt. Ga eens naar buiten ofzo!
Denk het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Volgens mij is de update aan het begin van de avond. Wat denken jullie?
Wheehhe, mensen die er niet mee om kunnen gaan maar een jailbreak aanpratenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je er niet mee omgaan soms?
Hardlopen of shaken lijkt me toch een verschil. En anders lijkt het me best humoristisch om jou te zien hardlopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
maar ook tijdens hardlopen enzo lijkt het me niet handig.
Je kunt het ook uitzetten ja:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
![]()
Shake to shuffle verhoogt bij mij waarschijnlijk wel wat meer de kans dat ik mijn iPhone laat vallen/op de grond gooi, maar ook tijdens hardlopen enzo lijkt het me niet handig.
Hoe denk je dat een stappen teller werkt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hardlopen of shaken lijkt me toch een verschil. En anders lijkt het me best humoristisch om jou te zien hardlopen.
Ik las ergens dat je vrij hard moet schudden. "violently" zelfsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kunt het ook uitzetten ja:
[ afbeelding ]
Al denk ik dat je best gewoon kunt hardlopen met die functie aan.
Niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een stappen teller werkt?
Je kan er gewoon mee hardlopen hoor, met de iPod Nano kan dat ook prima. Dus met shuffle functie aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een stappen teller werkt?
Dat zijn geen grappen hè. Dit is bloedserieuze shizzlequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Geqxon het volgende:
Geweldig hoe iedereen zit te zeiken dat 3.0 nog niet uit is. Als je in UTC-11 woonachtig bent begint 17 juni pas net. En als je in UTC+13 woont is het alweer een uur lang 18 juni.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hardlopen of shaken lijkt me toch een verschil. En anders lijkt het me best humoristisch om jou te zien hardlopen.
Nouja, "schudden" is ook een beetje overdreven term. Eén keer een flinke shake is al genoeg (alsof je een slag met een zweep geeft). je hoort een bliepje en hij gaat een nieuw nummer spelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je vrij hard moet schudden. "violently" zelfs
Ah net zo echt als Eva Jinek zekerquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef LeonH het volgende:
Dit hebben jullie al gelezen?
http://twitter.com/tmobile_iphone/status/2205483509
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef LeonH het volgende:
Dit hebben jullie al gelezen?
http://twitter.com/tmobile_iphone/status/2205483509
Na de update is daar geen tijd meer voorquote:De software update zal rond 19:00 uur beschikbaar zijn. Nu nog lekker genieten van het mooie weer. Na de update is daar geen tijd meer voor.
Tenenkrommendquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Na de update is daar geen tijd meer voor
Ah dus jij hebt nu de beta versie, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef spenky het volgende:
[ afbeelding ]
Geupdate!!1111einsch
had op een toreent site de gejaibreakte versie gedownload en geinstaleerdd
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef spenky het volgende:
[ afbeelding ]
Geupdate!!1111einsch
had op een toreent site de gejaibreakte versie gedownload en geinstaleerdd
nee hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt nu de beta versie, gefeliciteerd!
Dat is de GM ouwe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laat me raden, de bestandsnaam is iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw?
nee hoor, krijg trouwens net een mmsje binnen, best gaaf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, daarom. Die heeft ie dus gedownload.
Heb je de nieuwe carrier settings ook al ja?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef spenky het volgende:
[..]
nee hoor, krijg trouwens net een mmsje binnen, best gaaf.
Cool. Maak eens een screenshot!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef spenky het volgende:
[..]
Van iemand die e-mail nog niet heeft ontdektquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa was even om te testen, mmsen is daarintegen best makkelijk als je even snel iets wil sturen. en daarbij zoveel mensen mailen nu ook weer niet op hun mobieltje..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van iemand die e-mail nog niet heeft ontdektDe enige Nederlander die mms't zeker. Ik snap nog steeds niet waarom iemand een duur mms'je gaat sturen als je vanuit de ongetwijfeld flatfee databundel een mailtje kunt sturen...
quote:iPhone OS 3.0 en de verborgen features
Met iPhone 3.0 in het vooruitzicht hier nog even wat laatste verborgen features die je niet mag missen om het meeste eruit te halen. Er zijn vast al wat hier en daar voorbij gekomen, maar voor mij waren er nog behoorlijk wat nieuw. Ik heb een selectie gemaakt voor de voor mij leukste features.
De features zijn voor de iPhone 3G S, iPhone 3G en de iPod Touch, mits ze op iPhone 3.0 draaien.
Doorsturen en verwijderen individuele berichten
Met iPhone 3.0 is het mogelijk om berichten één voor één te verwijderen of door te sturen.
Hoe?
Open een berichtengesprek
Tap ‘Wijzig’ rechtsboven
Tap op de berichten die je nodig hebt
Tap op doorsturen en selecteer een geadresseerde
OF Tap op Verwijder om de berichten te verwijderen.
Schud om ‘ongedaan maken’ en ‘opnieuw uitvoeren’ te activeren
Schud om het typen van tekst ongedaan te maken, schud nogmaals om de tekst weer terug te krijgen. Zo simpel is het.
Als je al eerder tekst hebt getypt dan springt de iPhone automatisch terug naar dat stuk. Is het het eerste stuk tekst dan zal de iPhone dat gewoon verwijderen.
Schud om shuffle te activeren in iPod
Schud tijdens het beluisteren van muziek met je iPhone om een willekeurig nieuw nummer te krijgen.
Je hoeft dus niet meer je iPhone uit je zak te halen, elke keer als je weer eens een nummer te horen krijgt dat je eigenlijk alleen erop hebt staan voor die intieme momenten
Belhistorie
De belhistorie heeft een update gekregen. Nu kun je ook elk gesprek individueel zien met de tijdsduur van het gesprek. Erg handig. Een feature die ik nog wel eens mistte. Je ziet ook direct welk type nummer heeft gebeld. Je hebt namelijk meerdere nummers van iemand zoals Mobiel, Thuis, Werk. Dat is nu ook zichtbaar.
Type een nieuw bericht terwijl de andere nog aan het verzenden is
Als je het eerste bericht aan het verzenden bent heb je vanaf iPhone 3.0 de mogelijkheid om direct daarna nog een sms te versturen. De statusbalk is naar boven verhuisd, waardoor het toetsenbord in beeld kan blijven.
Sluit alle pagina’s in Safari
Voorheen was het niet mogelijk om alle pagina’s af te sluiten in Safari. De laatste pagina bleef altijd staan. Nu kun je deze ook gewoon sluiten en zal er gewoon een lege pagina blijven staan.
Het verplaatsen van applicaties tussen schermen
Veel gebruikers vonden het vervelend dat als er een nieuwe applicatie geïnstalleerd werd, dat je hele volgorde veranderde als je scherm voor scherm de applicatie verplaatste. Dat is nu niet meer. Hou de applicatie in de rechter- of linkerhoek en het scherm zal gewoon blijven verspringen net zolang je het juiste scherm bereikt hebt. Laat je applicatie los en de applicatie zal op de juiste manier verschoven worden.
Opnieuw verzenden van een mislukte berichtverzending
Je hebt wel eens dat een bericht niet verzonden kan worden. Nu wordt hier in iPhone 3.0 in de lijst een rood uitroepteken bijgezet. Hierna kun je hem opnieuw verzenden.
Binnenkomende gesprekken bevatten ook plaats en land
Dit is iets wat ik niet zeker weet omdat ik het in Nederland nog niet werkend heb gezien. Maar het zou zo moeten zijn, dat als je door een onbekend nummer gebeld wordt dat je dan te zien krijgt waar het belletje vandaan komt. Zou een erg mooie verborgen iPhone 3.0 feature zijn.
Batterij niet meer zichtbaar op docking stations
Je hebt een feestje, een dure boxset voor je iPhone maar je durft hem op die avond er niet op te zetten omdat je batterij dan in beeld komt. Dat is verleden tijd. Bij het afspelen van muziek blijven de albums zichtbaar.
Applicatieteller
Vind jij het ook interessant om te weten hoeveel applicaties je nu eigenlijk geïnstalleerd hebt? Nu kun je dat te weten komen. Hoe? Ga naar Instellingen > Algemeen > Info. Hier vind je een applicatieteller. Handig!
Overal wijzigen van contactgegevens
Waar je ook toegang hebt tot contactgegevens (via Telefoon, Contacten, SMS). Je hebt nu altijd de mogelijkheid om de volledige gegevens te zien EN bewerken.
Heb jij zelf nog leuke features waarvan je denkt dat (bijna) niemand ze weet? Laat ze dan in de reacties
weten.
Yessir, maar de GM is geen bèta hè. Waarschijnlijk heeft 'ie nog een oudere gedownload.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, daarom. Die heeft ie dus gedownload.
Dude, er is nog geen gejailbreakte 3.0 uit. Dus je hebt een beta of de GM. Post anders eens een screenshot van jouw 3.0 met Cydia of Installer icoon zichtbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef spenky het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |