Dat sowieso, en niet iedereen heeft dezelfde smaak. Ik vind, en durf het bijna niet te zeggen, bijvoorbeeld FlightControl weinig aan, terwijl bijna iedereen daar lyrisch over wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Kremers het volgende:
In-app aankopen, wat in 3.0 mogelijk wordt, leidt hopelijk tot trials, die je dan in-app kunt upgraden naar de volledige versie. Momenteel moet je dan maar afgaan op de reviewscores, hoewel ik bij veel reviews mijn bedenkingen heb....
Gratis apps mogen geen betaalde contect hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Kremers het volgende:
In-app aankopen, wat in 3.0 mogelijk wordt, leidt hopelijk tot trials, die je dan in-app kunt upgraden naar de volledige versie. Momenteel moet je dan maar afgaan op de reviewscores, hoewel ik bij veel reviews mijn bedenkingen heb....
iTunes aanzwengelt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een paar minuten is het 3am in Apple HQ.
Volgens een van die geruchten zou het dan komen.
Leg mij eens als leek en toekomstige iPhone bezitter uit wat jailbreaken precies is, en waarom ik niks kan verneuken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:21 schreef Christiaan het volgende:
Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.
Volgende gerucht was 6am. Dus om 3 uur vanmiddag.quote:
Omgomgomg, ik kom bijna..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een paar minuten is het 3am in Apple HQ.
Volgens een van die geruchten zou het dan komen.
Grrr, ik las 'En het is er al" ...quote:
quote:Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat de update te verwachten is tussen 19:00 en 20:30, zodat de Apple websites wereldwijd kloppen
(Thailand 18e is na 00:00 lokale tijd = 19:00 NL tijd, India 17e update is voor 00:00 lokale tijd = 20:30 NL tijd).
Ja, dat roep ik ook al een tijdje maar kennelijk wil men elkaar graag gek maken hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef Merkie het volgende:
Updates zijn altijd aan het begin van de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |