Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:16 schreef Drumpie het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd ook te twijfelen om 'm te jailbreaken maar doe liever nu alles legaal, ook geen zorgen over eventuele verneukingen !!
Is de aanbieding van gratis apps zoveel groter en breder dan die in de AppStore?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:11 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga hem binnenkort jailbreaken.. Ik wil andere achtergronden en natuurlijk gratis apps.
Hij heeft het over de AppStore, maar daar gaan we het hier verder niet over hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is de aanbieding van gratis apps zoveel groter en breder dan die in de AppStore?
Mwa, niet echt. Ik zie de angst jegens jailbreaken nooit zo in. DFU mode is altijd in te komen als er iets misgaat, dus je kunt hem altijd herstellen, en het levert zoveel voordelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:23 schreef Drumpie het volgende:
Ja oké daar heb je gelijk in, had het ook op m'n 2G, maar you understand my point?
Dat dus. Zeer benieuwd naar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:25 schreef Drumpie het volgende:
Kun je dan voor mij die voordelen opnoemen, om dan ook over te stappen daar op?
Nee, maar de gehele App Store is dan wel ineens "gratis"quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is de aanbieding van gratis apps zoveel groter en breder dan die in de AppStore?
Hmm, vreemd dat Apple hier niets tegen doet dan...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de gehele App Store is dan wel ineens "gratis". Dat is voor mij de voornaamste reden om te jailbreaken.
Oke! Wordt al wat duidelijker ineensquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de gehele App Store is dan wel ineens "gratis". Dat is voor mij de voornaamste reden om te jailbreaken.
Doet de appstore het dan nog? Dat zou wel redelijk stelen zijn dan. Ik dacht dat je alle apps moest torrentenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk het wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke! Wordt al wat duidelijker ineens. Wist helemaal niet dat de gehele AppStore dan freedom zou worden.
Hoe zit dat dan met TomTom straks? Ook gratis ipv keiharde euro's?
Inderdaad. Iets als Doodle Jump ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het wel aardig om zo apps te kunnen trialen, maar met 3.0 gaat Installous er niet meer op bij mij. Van de meest populaire apps zijn wel free edities ondertussen, en ik vind het echt zo enorm krenterig om niet voor apps van 99 cent te gaan betalen.
Zonder de developers was de iPhone allang doodgebloed. De developers zijn DE kracht achter de iPhone geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik bedoel ik gun die ontwikkelaars die eurocenten wel, want dan gaan hun meer leuke apps maken
Preciesquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zonder de developers was de iPhone allang doodgebloed. De developers zijn DE kracht achter de iPhone geweest.
Aan de andere kant, wil je je bij een app als TomTom echt elke keer druk maken om updates en illegale versies enzo? Een navigatie app is juist iets wat elke keer vlekkeloos moet werken en regelmatig ge-update moet worden. Zou ik wel een paar tientjes voor over hebben, mocht ik het nodig hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef Nashje het volgende:
Vind het ook niet erg om een paar cent te betalen voor een app. Gun ik de developer wel, en wat kan mij 99 cent schelen.
Prijs van TomTom zal alleen wel ietsje hoger zijn. Zit er aan te denken om hem daarvoor te gaan jailbreaken.
Dat is ook wel weer waar inderdaad. Zeker bij TomTom is dat best belangrijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wil je je bij een app als TomTom echt elke keer druk maken om updates en illegale versies enzo? Een navigatie app is juist iets wat elke keer vlekkeloos moet werken en regelmatig ge-update moet worden. Zou ik wel een paar tientjes voor over hebben, mocht ik het nodig hebben.
Dat sowieso, en niet iedereen heeft dezelfde smaak. Ik vind, en durf het bijna niet te zeggen, bijvoorbeeld FlightControl weinig aan, terwijl bijna iedereen daar lyrisch over wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Kremers het volgende:
In-app aankopen, wat in 3.0 mogelijk wordt, leidt hopelijk tot trials, die je dan in-app kunt upgraden naar de volledige versie. Momenteel moet je dan maar afgaan op de reviewscores, hoewel ik bij veel reviews mijn bedenkingen heb....
Gratis apps mogen geen betaalde contect hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Kremers het volgende:
In-app aankopen, wat in 3.0 mogelijk wordt, leidt hopelijk tot trials, die je dan in-app kunt upgraden naar de volledige versie. Momenteel moet je dan maar afgaan op de reviewscores, hoewel ik bij veel reviews mijn bedenkingen heb....
iTunes aanzwengelt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een paar minuten is het 3am in Apple HQ.
Volgens een van die geruchten zou het dan komen.
Leg mij eens als leek en toekomstige iPhone bezitter uit wat jailbreaken precies is, en waarom ik niks kan verneuken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:21 schreef Christiaan het volgende:
Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.
Volgende gerucht was 6am. Dus om 3 uur vanmiddag.quote:
Omgomgomg, ik kom bijna..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een paar minuten is het 3am in Apple HQ.
Volgens een van die geruchten zou het dan komen.
Grrr, ik las 'En het is er al" ...quote:
quote:Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat de update te verwachten is tussen 19:00 en 20:30, zodat de Apple websites wereldwijd kloppen
(Thailand 18e is na 00:00 lokale tijd = 19:00 NL tijd, India 17e update is voor 00:00 lokale tijd = 20:30 NL tijd).
Ja, dat roep ik ook al een tijdje maar kennelijk wil men elkaar graag gek maken hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef Merkie het volgende:
Updates zijn altijd aan het begin van de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |