Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:16 schreef Drumpie het volgende:
Ik zit eerlijk gezegd ook te twijfelen om 'm te jailbreaken maar doe liever nu alles legaal, ook geen zorgen over eventuele verneukingen !!
Is de aanbieding van gratis apps zoveel groter en breder dan die in de AppStore?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:11 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga hem binnenkort jailbreaken.. Ik wil andere achtergronden en natuurlijk gratis apps.
Hij heeft het over de AppStore, maar daar gaan we het hier verder niet over hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is de aanbieding van gratis apps zoveel groter en breder dan die in de AppStore?
Mwa, niet echt. Ik zie de angst jegens jailbreaken nooit zo in. DFU mode is altijd in te komen als er iets misgaat, dus je kunt hem altijd herstellen, en het levert zoveel voordelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:23 schreef Drumpie het volgende:
Ja oké daar heb je gelijk in, had het ook op m'n 2G, maar you understand my point?
Dat dus. Zeer benieuwd naar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:25 schreef Drumpie het volgende:
Kun je dan voor mij die voordelen opnoemen, om dan ook over te stappen daar op?
Nee, maar de gehele App Store is dan wel ineens "gratis"quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is de aanbieding van gratis apps zoveel groter en breder dan die in de AppStore?
Hmm, vreemd dat Apple hier niets tegen doet dan...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de gehele App Store is dan wel ineens "gratis". Dat is voor mij de voornaamste reden om te jailbreaken.
Oke! Wordt al wat duidelijker ineensquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar de gehele App Store is dan wel ineens "gratis". Dat is voor mij de voornaamste reden om te jailbreaken.
Doet de appstore het dan nog? Dat zou wel redelijk stelen zijn dan. Ik dacht dat je alle apps moest torrentenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk het wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke! Wordt al wat duidelijker ineens. Wist helemaal niet dat de gehele AppStore dan freedom zou worden.
Hoe zit dat dan met TomTom straks? Ook gratis ipv keiharde euro's?
Inderdaad. Iets als Doodle Jump ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het wel aardig om zo apps te kunnen trialen, maar met 3.0 gaat Installous er niet meer op bij mij. Van de meest populaire apps zijn wel free edities ondertussen, en ik vind het echt zo enorm krenterig om niet voor apps van 99 cent te gaan betalen.
Zonder de developers was de iPhone allang doodgebloed. De developers zijn DE kracht achter de iPhone geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Drumpie het volgende:
Ik bedoel ik gun die ontwikkelaars die eurocenten wel, want dan gaan hun meer leuke apps maken
Preciesquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zonder de developers was de iPhone allang doodgebloed. De developers zijn DE kracht achter de iPhone geweest.
Aan de andere kant, wil je je bij een app als TomTom echt elke keer druk maken om updates en illegale versies enzo? Een navigatie app is juist iets wat elke keer vlekkeloos moet werken en regelmatig ge-update moet worden. Zou ik wel een paar tientjes voor over hebben, mocht ik het nodig hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef Nashje het volgende:
Vind het ook niet erg om een paar cent te betalen voor een app. Gun ik de developer wel, en wat kan mij 99 cent schelen.
Prijs van TomTom zal alleen wel ietsje hoger zijn. Zit er aan te denken om hem daarvoor te gaan jailbreaken.
Dat is ook wel weer waar inderdaad. Zeker bij TomTom is dat best belangrijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wil je je bij een app als TomTom echt elke keer druk maken om updates en illegale versies enzo? Een navigatie app is juist iets wat elke keer vlekkeloos moet werken en regelmatig ge-update moet worden. Zou ik wel een paar tientjes voor over hebben, mocht ik het nodig hebben.
Dat sowieso, en niet iedereen heeft dezelfde smaak. Ik vind, en durf het bijna niet te zeggen, bijvoorbeeld FlightControl weinig aan, terwijl bijna iedereen daar lyrisch over wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Kremers het volgende:
In-app aankopen, wat in 3.0 mogelijk wordt, leidt hopelijk tot trials, die je dan in-app kunt upgraden naar de volledige versie. Momenteel moet je dan maar afgaan op de reviewscores, hoewel ik bij veel reviews mijn bedenkingen heb....
Gratis apps mogen geen betaalde contect hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:46 schreef Kremers het volgende:
In-app aankopen, wat in 3.0 mogelijk wordt, leidt hopelijk tot trials, die je dan in-app kunt upgraden naar de volledige versie. Momenteel moet je dan maar afgaan op de reviewscores, hoewel ik bij veel reviews mijn bedenkingen heb....
iTunes aanzwengelt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een paar minuten is het 3am in Apple HQ.
Volgens een van die geruchten zou het dan komen.
Leg mij eens als leek en toekomstige iPhone bezitter uit wat jailbreaken precies is, en waarom ik niks kan verneuken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:21 schreef Christiaan het volgende:
Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.
Volgende gerucht was 6am. Dus om 3 uur vanmiddag.quote:
Omgomgomg, ik kom bijna..quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over een paar minuten is het 3am in Apple HQ.
Volgens een van die geruchten zou het dan komen.
Grrr, ik las 'En het is er al" ...quote:
quote:Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat de update te verwachten is tussen 19:00 en 20:30, zodat de Apple websites wereldwijd kloppen
(Thailand 18e is na 00:00 lokale tijd = 19:00 NL tijd, India 17e update is voor 00:00 lokale tijd = 20:30 NL tijd).
Ja, dat roep ik ook al een tijdje maar kennelijk wil men elkaar graag gek maken hier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef Merkie het volgende:
Updates zijn altijd aan het begin van de avond.
onee toch nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef Skv het volgende:
Mooi, 3.0 is downloadable, ik heb 'm binnen!
Hij is nu aan het installeren!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dat Shake to Shuffle ook uit te schakelen bij instellingen ergens?
Leuk met hardlopen andersquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dat Shake to Shuffle ook uit te schakelen bij instellingen ergens?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je er niet mee omgaan soms?
Uhm.... ik krijg van mijn baas een aanwezigheidspremie, die keert niet uit als ik in de zon zitquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef timbob het volgende:
Hey jongens, de zon schijnt. Ga eens naar buiten ofzo!
Denk het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Volgens mij is de update aan het begin van de avond. Wat denken jullie?
Wheehhe, mensen die er niet mee om kunnen gaan maar een jailbreak aanpratenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je er niet mee omgaan soms?
Hardlopen of shaken lijkt me toch een verschil. En anders lijkt het me best humoristisch om jou te zien hardlopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
maar ook tijdens hardlopen enzo lijkt het me niet handig.
Je kunt het ook uitzetten ja:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
![]()
Shake to shuffle verhoogt bij mij waarschijnlijk wel wat meer de kans dat ik mijn iPhone laat vallen/op de grond gooi, maar ook tijdens hardlopen enzo lijkt het me niet handig.
Hoe denk je dat een stappen teller werkt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hardlopen of shaken lijkt me toch een verschil. En anders lijkt het me best humoristisch om jou te zien hardlopen.
Ik las ergens dat je vrij hard moet schudden. "violently" zelfsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kunt het ook uitzetten ja:
[ afbeelding ]
Al denk ik dat je best gewoon kunt hardlopen met die functie aan.
Niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een stappen teller werkt?
Je kan er gewoon mee hardlopen hoor, met de iPod Nano kan dat ook prima. Dus met shuffle functie aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een stappen teller werkt?
Dat zijn geen grappen hè. Dit is bloedserieuze shizzlequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Geqxon het volgende:
Geweldig hoe iedereen zit te zeiken dat 3.0 nog niet uit is. Als je in UTC-11 woonachtig bent begint 17 juni pas net. En als je in UTC+13 woont is het alweer een uur lang 18 juni.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hardlopen of shaken lijkt me toch een verschil. En anders lijkt het me best humoristisch om jou te zien hardlopen.
Nouja, "schudden" is ook een beetje overdreven term. Eén keer een flinke shake is al genoeg (alsof je een slag met een zweep geeft). je hoort een bliepje en hij gaat een nieuw nummer spelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je vrij hard moet schudden. "violently" zelfs
Ah net zo echt als Eva Jinek zekerquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef LeonH het volgende:
Dit hebben jullie al gelezen?
http://twitter.com/tmobile_iphone/status/2205483509
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef LeonH het volgende:
Dit hebben jullie al gelezen?
http://twitter.com/tmobile_iphone/status/2205483509
Na de update is daar geen tijd meer voorquote:De software update zal rond 19:00 uur beschikbaar zijn. Nu nog lekker genieten van het mooie weer. Na de update is daar geen tijd meer voor.
Tenenkrommendquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Na de update is daar geen tijd meer voor
Ah dus jij hebt nu de beta versie, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef spenky het volgende:
[ afbeelding ]
Geupdate!!1111einsch
had op een toreent site de gejaibreakte versie gedownload en geinstaleerdd
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef spenky het volgende:
[ afbeelding ]
Geupdate!!1111einsch
had op een toreent site de gejaibreakte versie gedownload en geinstaleerdd
nee hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt nu de beta versie, gefeliciteerd!
Dat is de GM ouwe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laat me raden, de bestandsnaam is iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw?
nee hoor, krijg trouwens net een mmsje binnen, best gaaf.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, daarom. Die heeft ie dus gedownload.
Heb je de nieuwe carrier settings ook al ja?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef spenky het volgende:
[..]
nee hoor, krijg trouwens net een mmsje binnen, best gaaf.
Cool. Maak eens een screenshot!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef spenky het volgende:
[..]
Van iemand die e-mail nog niet heeft ontdektquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa was even om te testen, mmsen is daarintegen best makkelijk als je even snel iets wil sturen. en daarbij zoveel mensen mailen nu ook weer niet op hun mobieltje..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van iemand die e-mail nog niet heeft ontdektDe enige Nederlander die mms't zeker. Ik snap nog steeds niet waarom iemand een duur mms'je gaat sturen als je vanuit de ongetwijfeld flatfee databundel een mailtje kunt sturen...
quote:iPhone OS 3.0 en de verborgen features
Met iPhone 3.0 in het vooruitzicht hier nog even wat laatste verborgen features die je niet mag missen om het meeste eruit te halen. Er zijn vast al wat hier en daar voorbij gekomen, maar voor mij waren er nog behoorlijk wat nieuw. Ik heb een selectie gemaakt voor de voor mij leukste features.
De features zijn voor de iPhone 3G S, iPhone 3G en de iPod Touch, mits ze op iPhone 3.0 draaien.
Doorsturen en verwijderen individuele berichten
Met iPhone 3.0 is het mogelijk om berichten één voor één te verwijderen of door te sturen.
Hoe?
Open een berichtengesprek
Tap ‘Wijzig’ rechtsboven
Tap op de berichten die je nodig hebt
Tap op doorsturen en selecteer een geadresseerde
OF Tap op Verwijder om de berichten te verwijderen.
Schud om ‘ongedaan maken’ en ‘opnieuw uitvoeren’ te activeren
Schud om het typen van tekst ongedaan te maken, schud nogmaals om de tekst weer terug te krijgen. Zo simpel is het.
Als je al eerder tekst hebt getypt dan springt de iPhone automatisch terug naar dat stuk. Is het het eerste stuk tekst dan zal de iPhone dat gewoon verwijderen.
Schud om shuffle te activeren in iPod
Schud tijdens het beluisteren van muziek met je iPhone om een willekeurig nieuw nummer te krijgen.
Je hoeft dus niet meer je iPhone uit je zak te halen, elke keer als je weer eens een nummer te horen krijgt dat je eigenlijk alleen erop hebt staan voor die intieme momenten
Belhistorie
De belhistorie heeft een update gekregen. Nu kun je ook elk gesprek individueel zien met de tijdsduur van het gesprek. Erg handig. Een feature die ik nog wel eens mistte. Je ziet ook direct welk type nummer heeft gebeld. Je hebt namelijk meerdere nummers van iemand zoals Mobiel, Thuis, Werk. Dat is nu ook zichtbaar.
Type een nieuw bericht terwijl de andere nog aan het verzenden is
Als je het eerste bericht aan het verzenden bent heb je vanaf iPhone 3.0 de mogelijkheid om direct daarna nog een sms te versturen. De statusbalk is naar boven verhuisd, waardoor het toetsenbord in beeld kan blijven.
Sluit alle pagina’s in Safari
Voorheen was het niet mogelijk om alle pagina’s af te sluiten in Safari. De laatste pagina bleef altijd staan. Nu kun je deze ook gewoon sluiten en zal er gewoon een lege pagina blijven staan.
Het verplaatsen van applicaties tussen schermen
Veel gebruikers vonden het vervelend dat als er een nieuwe applicatie geïnstalleerd werd, dat je hele volgorde veranderde als je scherm voor scherm de applicatie verplaatste. Dat is nu niet meer. Hou de applicatie in de rechter- of linkerhoek en het scherm zal gewoon blijven verspringen net zolang je het juiste scherm bereikt hebt. Laat je applicatie los en de applicatie zal op de juiste manier verschoven worden.
Opnieuw verzenden van een mislukte berichtverzending
Je hebt wel eens dat een bericht niet verzonden kan worden. Nu wordt hier in iPhone 3.0 in de lijst een rood uitroepteken bijgezet. Hierna kun je hem opnieuw verzenden.
Binnenkomende gesprekken bevatten ook plaats en land
Dit is iets wat ik niet zeker weet omdat ik het in Nederland nog niet werkend heb gezien. Maar het zou zo moeten zijn, dat als je door een onbekend nummer gebeld wordt dat je dan te zien krijgt waar het belletje vandaan komt. Zou een erg mooie verborgen iPhone 3.0 feature zijn.
Batterij niet meer zichtbaar op docking stations
Je hebt een feestje, een dure boxset voor je iPhone maar je durft hem op die avond er niet op te zetten omdat je batterij dan in beeld komt. Dat is verleden tijd. Bij het afspelen van muziek blijven de albums zichtbaar.
Applicatieteller
Vind jij het ook interessant om te weten hoeveel applicaties je nu eigenlijk geïnstalleerd hebt? Nu kun je dat te weten komen. Hoe? Ga naar Instellingen > Algemeen > Info. Hier vind je een applicatieteller. Handig!
Overal wijzigen van contactgegevens
Waar je ook toegang hebt tot contactgegevens (via Telefoon, Contacten, SMS). Je hebt nu altijd de mogelijkheid om de volledige gegevens te zien EN bewerken.
Heb jij zelf nog leuke features waarvan je denkt dat (bijna) niemand ze weet? Laat ze dan in de reacties
weten.
Yessir, maar de GM is geen bèta hè. Waarschijnlijk heeft 'ie nog een oudere gedownload.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, daarom. Die heeft ie dus gedownload.
Dude, er is nog geen gejailbreakte 3.0 uit. Dus je hebt een beta of de GM. Post anders eens een screenshot van jouw 3.0 met Cydia of Installer icoon zichtbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef spenky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |