onee toch nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef Skv het volgende:
Mooi, 3.0 is downloadable, ik heb 'm binnen!
Hij is nu aan het installeren!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dat Shake to Shuffle ook uit te schakelen bij instellingen ergens?
Leuk met hardlopen andersquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Is dat Shake to Shuffle ook uit te schakelen bij instellingen ergens?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je er niet mee omgaan soms?
Uhm.... ik krijg van mijn baas een aanwezigheidspremie, die keert niet uit als ik in de zon zitquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef timbob het volgende:
Hey jongens, de zon schijnt. Ga eens naar buiten ofzo!
Denk het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Volgens mij is de update aan het begin van de avond. Wat denken jullie?
Wheehhe, mensen die er niet mee om kunnen gaan maar een jailbreak aanpratenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Met jailbreaken kún je niks verneuken. En het is al helemaal niet illegaal.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je er niet mee omgaan soms?
Hardlopen of shaken lijkt me toch een verschil. En anders lijkt het me best humoristisch om jou te zien hardlopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
maar ook tijdens hardlopen enzo lijkt het me niet handig.
Je kunt het ook uitzetten ja:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
![]()
Shake to shuffle verhoogt bij mij waarschijnlijk wel wat meer de kans dat ik mijn iPhone laat vallen/op de grond gooi, maar ook tijdens hardlopen enzo lijkt het me niet handig.
Hoe denk je dat een stappen teller werkt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hardlopen of shaken lijkt me toch een verschil. En anders lijkt het me best humoristisch om jou te zien hardlopen.
Ik las ergens dat je vrij hard moet schudden. "violently" zelfsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kunt het ook uitzetten ja:
[ afbeelding ]
Al denk ik dat je best gewoon kunt hardlopen met die functie aan.
Niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een stappen teller werkt?
Je kan er gewoon mee hardlopen hoor, met de iPod Nano kan dat ook prima. Dus met shuffle functie aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een stappen teller werkt?
Dat zijn geen grappen hè. Dit is bloedserieuze shizzlequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Geqxon het volgende:
Geweldig hoe iedereen zit te zeiken dat 3.0 nog niet uit is. Als je in UTC-11 woonachtig bent begint 17 juni pas net. En als je in UTC+13 woont is het alweer een uur lang 18 juni.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hardlopen of shaken lijkt me toch een verschil. En anders lijkt het me best humoristisch om jou te zien hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |