Volgens mij was 2.0 (en volgens mij ook alle andere iPhone updates) pas laat in de middag beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef MrDirk het volgende:
Iemand een idee hoe dat gaat?
Bedoelen ze met 17 juni ook echt 00.01? Dus als ik vannacht mijn iPhone aan iTunes hang, gaat hij dan updaten naar 3.0?
Ik bel net naar de klantenservice, zeggen ze dat hij helemaal niet te reserveren ísquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Ging net naar de T-Mobile shop om een 3Gs te reserveren, ik sta ergens op de derde pagina onderaan ofzo. Zullen iets van 60 voor me zijn.
Die gaat gewoon werken. Alleen skippen / pauzeren van muziek waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen wetenIk heb hier een S.E. bluetooth headset liggen, maar die gaat dus niet werken? Jammer, want hij werkt nog perfect.
Inderdaad. Erg veel zin in.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
Bijna 3.0! Spannond!
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant: erg veel zin hebben in een iets uitgebreider besturingssysteem voor je telefoon...quote:
Ik krijg net een tweet van t-mobile binnen waarin vermeld staat dat vandaag vooral voorbereidingen getroffen zijn voor morgen en de dagen tot aan de 26e. Hopelijk komen ze morgen dan eidnelijk met prijsinformatie...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef Adelante het volgende:
Mail met meer info van T-mobile ontvangen, nog steeds geen prijsinfo verder
Tja, hoe meer ik kan prutsen met dat ding hoe beterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant: erg veel zin hebben in een iets uitgebreider besturingssysteem voor je telefoon...
Hou nou op met me????quote:
Dat kun je wel zeggen, laten we hopen dat het meevalt!quote:
Normaal houd Apple de prijzen altijd hetzelfde, dus beter wordt het 'gewoon' 600 en 700 Euro.quote:
Dat is toch hopelijk niet icm abbo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Normaal houd Apple de prijzen altijd hetzelfde, dus beter wordt het 'gewoon' 600 en 700 Euro.
Wie koopt dat nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |