Volgens mij was 2.0 (en volgens mij ook alle andere iPhone updates) pas laat in de middag beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef MrDirk het volgende:
Iemand een idee hoe dat gaat?
Bedoelen ze met 17 juni ook echt 00.01? Dus als ik vannacht mijn iPhone aan iTunes hang, gaat hij dan updaten naar 3.0?
Ik bel net naar de klantenservice, zeggen ze dat hij helemaal niet te reserveren ísquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Ging net naar de T-Mobile shop om een 3Gs te reserveren, ik sta ergens op de derde pagina onderaan ofzo. Zullen iets van 60 voor me zijn.
Die gaat gewoon werken. Alleen skippen / pauzeren van muziek waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen wetenIk heb hier een S.E. bluetooth headset liggen, maar die gaat dus niet werken? Jammer, want hij werkt nog perfect.
Inderdaad. Erg veel zin in.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
Bijna 3.0! Spannond!
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant: erg veel zin hebben in een iets uitgebreider besturingssysteem voor je telefoon...quote:
Ik krijg net een tweet van t-mobile binnen waarin vermeld staat dat vandaag vooral voorbereidingen getroffen zijn voor morgen en de dagen tot aan de 26e. Hopelijk komen ze morgen dan eidnelijk met prijsinformatie...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef Adelante het volgende:
Mail met meer info van T-mobile ontvangen, nog steeds geen prijsinfo verder
Tja, hoe meer ik kan prutsen met dat ding hoe beterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant: erg veel zin hebben in een iets uitgebreider besturingssysteem voor je telefoon...
Hou nou op met me????quote:
Dat kun je wel zeggen, laten we hopen dat het meevalt!quote:
Normaal houd Apple de prijzen altijd hetzelfde, dus beter wordt het 'gewoon' 600 en 700 Euro.quote:
Dat is toch hopelijk niet icm abbo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Normaal houd Apple de prijzen altijd hetzelfde, dus beter wordt het 'gewoon' 600 en 700 Euro.
Wie koopt dat nouquote:
Nope, maar ik zit nog 1 1/2 jaar vast aan een abbo dus het is niet anders!quote:
ik? en jij, want als je een abbo neemt betaal je gewoon het volledige bedrag, alleen dan verwerkt (of beter: verstopt) in je maandelijkse tarief..quote:
Namiddag meestal.quote:
De een is een box de ander is een microfoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:25 schreef Sjimmie het volgende:
Onder de iphone zitten twee kleine boxjes (waar je ook usb stekker in doet). Als je vinger op de linker doet dan hoor ik haast niets aan de rechterkant, en als ik de rechterkant in druk dan heel veel geluid aan de linkerkant. Klopt dit?
Dank,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:26 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
De een is een box de ander is een microfoon.
En het abonnement bevat natuurlijk geen minstens 150 minuten, geen 150 sms'jes en geen onbeperkt internet met een snelheid van 2mbpsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ik? en jij, want als je een abbo neemt betaal je gewoon het volledige bedrag, alleen dan verwerkt (of beter: verstopt) in je maandelijkse tarief..
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 03:47 schreef Merkie het volgende:
Goed nieuws voor de 3G bezitters, 3.0 baseband is unlocked. Vanaf nu kunnen voorlopig alle iPhone 3G's unlocked worden
.
http://blog.iphone-dev.org/post/124232620/big-week
Nope, zoek hetzelfde abo met sim-only op en je zal zien dat je maandelijk een stuk minder kwijt bent voor exact hetzelfde abonnement! Het verschil wat je per maand te veel betaald x de looptijd in maanden is precies de waarde van de telefoon (als je um gratis erbij hebt gekregen).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
En het abonnement bevat natuurlijk geen minstens 150 minuten, geen 150 sms'jes en geen onbeperkt internet met een snelheid van 2mbps?
Sim-only, zonder internet, is ¤15 per maand. Onbeperkt internet: ¤9,95. In totaal is sim-only dus ¤4 goedkoper per maand, in totaal ¤48. Voor ¤192 heb je geen iPhone.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nope, zoek hetzelfde abo met sim-only op en je zal zien dat je maandelijk een stuk minder kwijt bent voor exact hetzelfde abonnement! Het verschil wat je per maand te veel betaald x de looptijd in maanden is precies de waarde van de telefoon (als je um gratis erbij hebt gekregen).
Vaag, bij mijn abo komt het precies goed uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sim-only, zonder internet, is ¤15 per maand. Onbeperkt internet: ¤9,95. In totaal is sim-only dus ¤4 goedkoper per maand, in totaal ¤48. Voor ¤192 heb je geen iPhone.
Vraag mij af of dat werkelijk zo isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nope, zoek hetzelfde abo met sim-only op en je zal zien dat je maandelijk een stuk minder kwijt bent voor exact hetzelfde abonnement! Het verschil wat je per maand te veel betaald x de looptijd in maanden is precies de waarde van de telefoon (als je um gratis erbij hebt gekregen).
Dat hoop ik ook al jaren. Maar zelfs de schimmige sites waar je vroeger met een iPhone kon verlengen lijken nu exclusief voor T-mobile te gaan. (Las ik op iphoneclub.nl, dacht ik.)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat KPN de iPhone gaat aanbieden, maar dat gaat em voorlopig nog niet worden toch?
Over 24 uur heb je pas recht op klagen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef spenky het volgende:
het is de 17e en de update is er nog niet !
Hoe het bij Vodafone gaat, weet ik niet. Ik heb het bij Hi gevraagd, en daar rekenen ze er drie maanden voor. (Dat is de opzegtermijn van het abonnement.) Maar ze zullen het zonder twijfel sneller kúnnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:24 schreef DaMook het volgende:
Hoe lang zal het dan duren voor vodafone mijn nummer overdraagt ?
maar op de nederlandse appel site staat ook de 17.. dus vind dat ze daar maar rekening mee moette hoedenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Over 24 uur heb je pas recht op klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |