Als je gaat slapen is 3.0 er snellerquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Drumpie het volgende:
Hoelaat word 3.0 verwacht want dan blijf ik nog lang wakker
waarschijnlijk als amerika het tijd vind.. over paar uur dus.. ik ga slapen zie het morgen wel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Drumpie het volgende:
3 maanden is (nog wel) idd het opzegtermijn, en daar zit ik ook bijna aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe het bij Vodafone gaat, weet ik niet. Ik heb het bij Hi gevraagd, en daar rekenen ze er drie maanden voor. (Dat is de opzegtermijn van het abonnement.) Maar ze zullen het zonder twijfel sneller kúnnen.
Als ik me niet vergis is het in cupertino de 17e als het hier 9 uur 's ochtends isquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Drumpie het volgende:
~Twee nachtjes later..~quote:
wtf? hoe wat waar?quote:
Ik snap er geen bal vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://news.softpedia.com(...)ownload-114286.shtml
Is dit echt?.
Als je op de woorden *this file* drukt download hij het nieuwe OS.quote:
Wacht gewoon af totdat ie in iTunes beschikbaar isquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://news.softpedia.com(...)ownload-114286.shtml
Is dit echt?.
Is in ieder geval niet voor een hardware versie die wij hebben. 2.1 is de 3Gs wij gewone stervelingen hebben de 1.1 of de 1.2 lees ik uit het stuk.quote:
LEVEN OF DOOD!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wacht gewoon af totdat ie in iTunes beschikbaar is. Wat maken die paar uurtjes nou uit.
Da's waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
LEVEN OF DOOD!
firmware updates zijn belangrijker dan zuurstof jeweet
Zover was ik nog niet gekomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Is in ieder geval niet voor een hardware versie die wij hebben. 2.1 is de 3Gs wij gewone stervelingen hebben de 1.1 of de 1.2 lees ik uit het stuk.
Maar dan moet die wel aangeboden wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's waar. Maar in iTunes weet je zeker dat je een goeie hebt, en geen rotzooi.
Ook in Californië is het inmiddels de 17e (9 uur verschil met ons) en nog steeds geen 3.0 in mijn itunesquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's waar. Maar in iTunes weet je zeker dat je een goeie hebt, en geen rotzooi.
Speculaties alomquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar dan moet die wel aangeboden worden
Maar mensen bij Apple hebben wel een leven en gaan niet om 00:00 (of 00:00:01) een updateje klaarzettenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Ook in Californië is het inmiddels de 17e (9 uur verschil met ons) en nog steeds geen 3.0 in mijn itunes
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Ook in Californië is het inmiddels de 17e (9 uur verschil met ons) en nog steeds geen 3.0 in mijn itunes
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij was 2.0 (en volgens mij ook alle andere iPhone updates) pas laat in de middag beschikbaar.
Maar.. het gaat hier niet over zomaar een update. We hebben het hier over de 3.0!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar mensen bij Apple hebben wel een leven en gaan niet om 00:00 (of 00:00:01) een updateje klaarzetten
Misschien juist wel daarom! Zitten ze daar nu zo.. Achter hun Domino D-Day opstelling.. *tikketikketikke* een hele opstelling..quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. het gaat hier niet over zomaar een update. We hebben het hier over de 3.0!!
3.0 ja?!
Huhhh, waarom vandaag al? Ik morgen pas!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:37 schreef Drumpie het volgende:
Inmiddels al 19 uur wakker, en toch wil ik niet gaan slapen voor de 3.0 op mijn iPhone staat, daarbij krijg ik vandaag mijn examenuitslag en zal vanavond wel feesten worden, hopenlijk hou ik het vol.
Dubbel D-day :pquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:37 schreef Drumpie het volgende:
Inmiddels al 19 uur wakker, en toch wil ik niet gaan slapen voor de 3.0 op mijn iPhone staat, daarbij krijg ik vandaag mijn examenuitslag en zal vanavond wel feesten worden, hopenlijk hou ik het vol.
VMBO heee:$, en ik ben al geslaagd want de normeringen stonden sinds 8 uur vanmorgen ook erop, dus geslaagd met 3, 7's op diploma.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Huhhh, waarom vandaag al? Ik morgen pas!.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Dubbel D-day :p
Zeg, wat is belangrijker 3.0 of de uitslag?
Er komen heel veel nieuwe functies als knippen en plakken en voice recorden e.d.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat zo spannend is aan de 3.0 ? Heb zelf geen Iphone, maar ben wel benieuwd
Waarom mogen jullie eerder dan wijquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
VMBO heee:$, en ik ben al geslaagd want de normeringen stonden sinds 8 uur vanmorgen ook erop, dus geslaagd met 3, 7's op diploma.
Ondanks dat ik hele 4 jaar geen flikker heb uitgevoerd en mijn dossier 20x dikker is dan de gemiddelde leerling bij ons op school
[..]
uitslag toch wel, maar 3.0 maakt het smsem mij eenvoudiger, klote Apple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |