You can always be my sparequote:
Dus ook zonder jailbreak? Dat zou echt zo geweldig zijn!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tetheren (= als modem gebruiken) zal wel werken met Vodafone.
Haha ja!!!!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dus ook zonder jailbreak? Dat zou echt zo geweldig zijn!
17 juni, 17 juni...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 06:22 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb een vraag tot betrekking het updaten naar de 3.0 OS GM.
Elke keer als ik in iTunes 8.2 zit en Shift indruk en daarna `Update` zoeken dan krijg ik een schermpje te zien
en daar staat in, Deze software van de iPhone (2.2.1) is de nieuwste.
Dus ik krijg geen schermpje waar ik de 3.0 kan kiezen, hoe komt dit, kan nergens antwoorden vinden lijkt net of ik de enige hiermee ben.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-je-eigen-iphone-3g/quote:Op zaterdag 13 juni 2009 06:22 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb een vraag tot betrekking het updaten naar de 3.0 OS GM.
Elke keer als ik in iTunes 8.2 zit en Shift indruk en daarna `Update` zoeken dan krijg ik een schermpje te zien
en daar staat in, Deze software van de iPhone (2.2.1) is de nieuwste.
Dus ik krijg geen schermpje waar ik de 3.0 kan kiezen, hoe komt dit, kan nergens antwoorden vinden lijkt net of ik de enige hiermee ben.
Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:59 schreef Sugar het volgende:
Weet iemand waar ik een normaal model koptelefoon kan kopen (voor minder dan 300 euro graag!) voor mijn iPhone? Ik kan niet tegen die oordopjes.![]()
Bedankt!
Helemaal toppie! Ik werk deze zomer namelijk bij een parkeergarage en daar heb je geen internet. Maar dan kan ik mijn laptop meenemen en mijn iPhone eraan sluiten en kan ik dus gewoon internetten op mijn laptop!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |