Inderdaad...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je wist dus dat de ambulance eraan kwam, maar reed toch nog door? Dat is ook niet het slimste wat je kan doen.
Was vast een harde klapquote:
Mooi, dan kan ik hem daarop aanklagen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Hij reed harder dan 25km/h door rood? Dan is hij gewoon verantwoordelijk voor alle schade
Hulpdiensten mogen enkel stapvoets door rood rijden.
klinkt als een plausibel verhaal.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Mensen die op de TS in (blijven) gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef Ron.Burgundy het volgende:
rare promoties
Sabbatical
Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Hoe laat ik merken wat ik allemaal voor mijn baas doe?
quote:
Dan zijn er erg veel bestuurders van de diverse hulpdiensten die die regel niet kennen gok ik zo, welke zou dat precies moeten zijn dan? Het lijkt me nl. dat zo'n beperking, vooral in de bebouwde kom, zoveel vertraging oplevert dat men de wettelijk verplichte aanrijtijden never nooit niet zal kunnen halen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Hij reed harder dan 25km/h door rood? Dan is hij gewoon verantwoordelijk voor alle schade
Inderdaad ook een sterk topicquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
Deze is ook goed.
Kan ik naar de borrel gaan
Wat heeft dat nou weer met een rijopleiding te makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:09 schreef DRA het volgende:
[..]
Nee en ik geef toe dat het achteraf best stom van me is, maar ik had het gewoon niet zien aankomen en verwacht dat de ambulance zelfs in het noodgeval nog wel zou kunnen remmen. Ik dacht juist dat die gasten een enorm goede rijopleiding hadden.
Echt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Het is 20km/h zie ik, dus wat harder als stapvoets, echter mogen ze binnen de bebouwde kom 40km/h harder rijden dan de ter plekke geldende maximum snelheid, dus als dat ter plekke 50 was, en jouw inschatting van 80km/h klopt, zaten ze daar nog onder, en in de 5 meter tussen het stoplicht en de fysieke kruising kunnen zij niet 60km/h wegremmen, dus dit is gewoon een inschattingsfout jouwerzijds.quote:
Laat me even googlen naar de ongevallen bij mij achter in de wijk. Daar werd gemiddeld 3x per jaar iemand doodgereden door ambulances die harder dan toegestaan door rood reden en zijn ook allemaal schuldig bevonden aan dood door schuld.quote:
Mag jij me vertellen waar, want voor zover ik weet zijn er vandaag geen aanrijdingen geweest waarbij een ambu betrokken was...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef DRA het volgende:
Ik heb vandaag een aanrijding met een ambulance gehad. Zowel mijn auto als de ambulance konden niet verder en mijn auto is zo goed als zeker total loss. Waarschijnlijk zullen een hoop fokkers zeggen dat het eigen schuld. Echter in dit geval ligt de situatie een beetje anders. De ambulance reed met hoge snelheid (> 80) binnen de bebouwde kom door rood ligt. Weliswaar had hij zijn sirene aanstaan maar bij normale omstandigheden had ik nog makkelijk door kunnen rijden. Ik had zeker 5 minuten voor een rood ligt gestaan en net toen hij groen werd, kwam die ambulance aangereden. Omdat hij nog heel erg ver weg was en het kruispunt niet erg overzichtelijk is dacht ik dat het nog wel moest kunnen om over te steken. Echter de ambulance minderde geen enkele vaart en knalde met hoge snelheid tegen mij op.
Er is politie bij geweest en die vertelden me dat het een serieuze zaak is die ze moeten onderzoeken. Ik hoop dat ze de ambulance aansprakelijk zullen stellen voor onbehoorlijk risicovol gedrag. Kan ik in die situatie gewoon verwachten dat ze mijn auto zullen vergoeden?
Werk je op een meldkamer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen waar, want voor zover ik weet zijn er vandaag geen aanrijdingen geweest waarbij een ambu betrokken was...
Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen waar, want voor zover ik weet zijn er vandaag geen aanrijdingen geweest waarbij een ambu betrokken was...
Dat soort dingen komt toch meestal wel in het nieuws denk je niet....quote:
Neuh. Hoe veel aanrijdingen komen er nou in het nieuwsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat soort dingen komt toch meestal wel in het nieuws denk je niet....
Ook inderdaad en verder is het vrij eenvoudig na te trekken...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
p2000 achtig? Daar staan politiemeldingen niet op tochquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ook inderdaad en verder is het vrij eenvoudig na te trekken...
112.nl welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
p2000 achtig? Daar staan politiemeldingen niet op toch
jawel, je kan het zelfs aanvinken bij menuquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
p2000 achtig? Daar staan politiemeldingen niet op toch
Komen daar meldingen binnen dan? site?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
jawel, je kan het zelfs aanvinken bij menu
denk het, anders beetje vreemd als je het aan kan vinken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Komen daar meldingen binnen dan? site?
Want vroeger stonden er 2 per jaar ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef wise het volgende:
[..]
denk het, anders beetje vreemd als je het aan kan vinken.
Ook mijn eerste gedachte. De andere was bij de eekhoorn-receptenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte. De andere was bij de eekhoorn-recepten
Nee. TS verwacht dat mensen als jij zich druk gaan maken om de inhoud van zijn OP.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
TS gaat willens en wetens voor een hulpverleningsvoertuig langs op een kruispunt? Het hulpverleningsvoertuig boort zich op volle snelheid in de auto van TS? En TS verwacht dat het hulpverleningsvoertuig als schuldige wordt aangewezen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zag het later pasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee. TS verwacht dat mensen als jij zich druk gaan maken om de inhoud van zijn OP.
(en zijn verwachting is uitgekomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat ze natuurlijk die dode eekhoorn in je vriezer vinden en iemand al je stupide topics op het forum naar de politie doorstuurt.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:55 schreef Snapcount2 het volgende:
Totdat ze natuurlijk die dode eekhoorn in je vriezer vinden en iemand al je stupide topics op het forum naar de politie doorstuurt.
Dan hebben de hulpdiensten genoeg bewijs om je incompetent te verklaren en wordt je vast grote vrienden met FusionFreak!
Als DRA zijn rijbewijs kwijtraakt, en FusionFreak gaat het ooit nog eens halen, misschien kunnen ze dan gaan carpoolen. Ik hoop alleen niet dat DRA een kletskous is, aangezien FF snel afgeleid is. Dan raakt FF zijn rijbewijs waarschijnlijk heel snel zijn rijbewijs weer kwijt. (wat alleen maar toe te juichen is bij iemand die niet kan autorijden en radio luisteren tegelijk....)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |