Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Repeat het volgende:
lijkt me logisch ja, als je naar zo'n borrel kan komen kan je ook wel werken lijkt mij, en zo zal die baas ook wel denken.
quote:
Whahaha, op een borrel is het sociale contact meestal een stuk indringender dan op het werk. Dat je alleen al denkt om naar de borrel te gaan geeft wat mij betreft aan dat je net zo goed kan werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.
Kom op, hoe denk je dat de andere aanwezigen op je aanwezigheid reageren ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.
Nah, ik geloof best dat er mensen zijn die overspannen raken. Maar meestal is het toch "ik heb het niet naar m'n zin dus ga ik maar ziek thuis zitten". Zoek een andere baan denk ik dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:32 schreef The_End het volgende:
Heb je specifiek gezocht op een ziektebeeld waarbij je alles gewoon kon doen, behalve werken natuurlijk?
Overspannenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:32 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis mee toch? Gratis drinken, wat kan jou je baas nou schelen! En zoals Nosh zegt, vertel wel even hoe leuk het was
Precies! En het helpt je weer te reintegreren,zodat je over een goede twee, drie maanden weer aan de slag kunt!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Halve dagen beginnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies! En het helpt je weer te reintegreren,zodat je over een goede twee, drie maanden weer aan de slag kunt!
Niet al te snel natuurlijk, kleine stapjes. Straks ligt er een hele stapel werk op je te wachten, en gaan mensen dingen van je verwachten, en ben je alleen maar verder van huis. Dus zo'n borrel is ideaal!
Wel rëeel blijven, hè.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |