abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53695372
Ik zit met het volgende dillema. Morgen organiseert mijn baas een borrel/feest en die belooft heel erg gezellig te worden. Ik heb best zin om daarheen te gaan en gratis drinken kan ik altijd wel waarderen. Nu is het enige probleem dat ik al een paar maanden ziek thuis zit. Ik ben min of meer overspannen en het ging al een tijdje niet zo lekker op mijn werk. Mijn baas vindt eigenlijk dat ik weer aan het werk moet gaan omdat ik volgens hem niet echt ziek ben. Nu ben ik een beetje bang dat als ik toch gewoon op de borrel verschijn, hij meteen wel zal beginnen over het feit dat ik wel op de borrel kan verschijnen maar niet normaal op mijn werk.

Wat zal ik doen want het lijkt me toch wel weer eens leuk om mij collega's weer eens te zien en een gratis drankje is natuurlijk nooit weg,.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:25:37 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_53695394
Wat denk je zelf?
pi_53695404
pi_53695412
lijkt me logisch ja, als je naar zo'n borrel kan komen kan je ook wel werken lijkt mij, en zo zal die baas ook wel denken.
pi_53695421
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:25 schreef Armageddon het volgende:
Wat denk je zelf?
pi_53695437
En werken, én borrels.

Of niet werken, én geen borrels imo.
pi_53695438
quote:
Wat denk je zelf?
Dat dus.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_53695485
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Repeat het volgende:
lijkt me logisch ja, als je naar zo'n borrel kan komen kan je ook wel werken lijkt mij, en zo zal die baas ook wel denken.
Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.
pi_53695498
Gewoon gaan, kan geen kwaad. Vertel je wel even hoe het ging?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_53695499
quote:
Wat denk je zelf?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:31:24 #11
2964 Armageddon
pi_53695534
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:30 schreef scarefreak het volgende:

[..]

Zeg dat dit een grapje is! Bestaan er echt zulke randdebielen?
pi_53695544
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:

[..]

Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.
Whahaha, op een borrel is het sociale contact meestal een stuk indringender dan op het werk. Dat je alleen al denkt om naar de borrel te gaan geeft wat mij betreft aan dat je net zo goed kan werken.

De overspannen-"hype"
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53695546
quote:

[..]

Kom op, hoe denk je dat de andere aanwezigen op je aanwezigheid reageren ?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:32:27 #14
174758 Quock
Queck Queck
pi_53695563
Volgensmij zijn je hersenen ook een beetje aangetast door dat thuis zitten...

Hoe zou jij reageren als je werknemer in jouw ogen onterecht thuis zit, maar wel naar een borrelkomt

Denk niet dat je baas het tof gaat vinden als je te lui bent om te werken, maar wel op zijn kosten wel zuipen.
Met Quock is het eerst Queck Queck
en dan Quick Quick naar de Quack Quack
pi_53695565
Heb je specifiek gezocht op een ziektebeeld waarbij je alles gewoon kon doen, behalve werken natuurlijk?
pi_53695567
Niks mis mee toch? Gratis drinken, wat kan jou je baas nou schelen! En zoals Nosh zegt, vertel wel even hoe leuk het was
pi_53695605
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:32 schreef The_End het volgende:
Heb je specifiek gezocht op een ziektebeeld waarbij je alles gewoon kon doen, behalve werken natuurlijk?
Nah, ik geloof best dat er mensen zijn die overspannen raken. Maar meestal is het toch "ik heb het niet naar m'n zin dus ga ik maar ziek thuis zitten". Zoek een andere baan denk ik dan.
pi_53695623
quote:

[..]

Overspannen _
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:35:02 #19
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_53695637
Ik zou het wel weten hoor. Gewoon gaan!
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_53695644
Verder zou ik ook weer naar het werk gaan, maar dan alleen om te lunchen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53695654
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:32 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis mee toch? Gratis drinken, wat kan jou je baas nou schelen! En zoals Nosh zegt, vertel wel even hoe leuk het was
Vind ik ook

Kan ik meteen in TRU gaan opscheppen dat ik kan voorspellen welke topics in wgr gepost gaan worden: "ontslagen na aanwezigheid borrel tijdens ziekte".

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2007 16:36:03 ]
pi_53695694
quote:

[..]

Precies! En het helpt je weer te reintegreren,zodat je over een goede twee, drie maanden weer aan de slag kunt!

Niet al te snel natuurlijk, kleine stapjes. Straks ligt er een hele stapel werk op je te wachten, en gaan mensen dingen van je verwachten, en ben je alleen maar verder van huis. Dus zo'n borrel is ideaal!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:37:20 #23
2964 Armageddon
pi_53695717
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef Nosh het volgende:

[..]

Precies! En het helpt je weer te reintegreren,zodat je over een goede twee, drie maanden weer aan de slag kunt!

Niet al te snel natuurlijk, kleine stapjes. Straks ligt er een hele stapel werk op je te wachten, en gaan mensen dingen van je verwachten, en ben je alleen maar verder van huis. Dus zo'n borrel is ideaal!
Halve dagen beginnen.
pi_53695735
Laat je even zien, niet te lang en ga op tijd weer naar huis.
pi_53695773
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:37 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Halve dagen beginnen.
Wel rëeel blijven, hè.
Eerst alleen zo rond de lunch eens binnenstappen en de telefoon bewaken als iedereen zit te eten. Daarna misschien gaan denken aan halve dagen, maar alleen als het moment er naar is!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')