Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Repeat het volgende:
lijkt me logisch ja, als je naar zo'n borrel kan komen kan je ook wel werken lijkt mij, en zo zal die baas ook wel denken.
quote:
Whahaha, op een borrel is het sociale contact meestal een stuk indringender dan op het werk. Dat je alleen al denkt om naar de borrel te gaan geeft wat mij betreft aan dat je net zo goed kan werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.
Kom op, hoe denk je dat de andere aanwezigen op je aanwezigheid reageren ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.
Nah, ik geloof best dat er mensen zijn die overspannen raken. Maar meestal is het toch "ik heb het niet naar m'n zin dus ga ik maar ziek thuis zitten". Zoek een andere baan denk ik dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:32 schreef The_End het volgende:
Heb je specifiek gezocht op een ziektebeeld waarbij je alles gewoon kon doen, behalve werken natuurlijk?
Overspannenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:32 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis mee toch? Gratis drinken, wat kan jou je baas nou schelen! En zoals Nosh zegt, vertel wel even hoe leuk het was
Precies! En het helpt je weer te reintegreren,zodat je over een goede twee, drie maanden weer aan de slag kunt!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Halve dagen beginnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies! En het helpt je weer te reintegreren,zodat je over een goede twee, drie maanden weer aan de slag kunt!
Niet al te snel natuurlijk, kleine stapjes. Straks ligt er een hele stapel werk op je te wachten, en gaan mensen dingen van je verwachten, en ben je alleen maar verder van huis. Dus zo'n borrel is ideaal!
Wel rëeel blijven, hè.quote:
ow jah stom. Ik loop weer te hard van stapel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel rëeel blijven, hè.
Eerst alleen zo rond de lunch eens binnenstappen en de telefoon bewaken als iedereen zit te eten. Daarna misschien gaan denken aan halve dagen, maar alleen als het moment er naar is!
Vooral ook niet de vrijdag en maandagen!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel rëeel blijven, hè.
Eerst alleen zo rond de lunch eens binnenstappen en de telefoon bewaken als iedereen zit te eten. Daarna misschien gaan denken aan halve dagen, maar alleen als het moment er naar is!
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef wayn het volgende:
En werken, én borrels.
Of niet werken, én geen borrels imo.
Min of meer overspannen hè! Dat is heel wat andersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:49 schreef _Flash_ het volgende:
Overspannen thuiszitten is zooooo 1995...
Idd. Sterker nog, als je dit op fok kan tikken ben je ook niet zo ziek.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Repeat het volgende:
lijkt me logisch ja, als je naar zo'n borrel kan komen kan je ook wel werken lijkt mij, en zo zal die baas ook wel denken.
Terecht toch ?? Dankzij dit soort mensen hebben zijn collega's het nu zwaarder want die moeten nu zijn werk doen. En de mensen die echt iets mankeren (en dus niet 'overspannen' zijn) die worden hier ook door in een negatief daglicht geplaatst.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:04 schreef Drubibu het volgende:
Die werkgever wilt niet je komt werken , het liefst wilt ie van je af en denk een punt te hebben bij de bedrijfsarts als je wel komt zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Beroep: Universitair Docentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Hier kan ik me prima in vinden. TS zit al een paar maanden thuis, ik vraag me af hoe hij weet dat er een borrel gehouden wordt. Blijkbaar onderhoudt hij wel contact met zijn collega's en dat is positief.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Mss dat je idd gewoon ff een act de precense moet maken. Laat je smoel even zien, is vrijblijvender dan werk zelf. Waarschijnlijk kun je ook even in ontspannen sfeer met je werkgever babbelen.
Laat je goeie kant zien, laat blijken dat je niet voor je plezier thuis zit, maar werk ook aan je terugkeer.
Zo'n borrel kan ook als ijsbreker werken he. Ligt allemaal aan hoe je zelf tov je werk en collega's staat.
Ik ga ervan uit dat je niet aan t acteren bent.
En voor al die lui die lachen om een overspannenheid.. Ik gun het je, merk jezelf wel hoe moeilijk dat zoiets kan zijn.
Sterkte TS!
Afgaande op andere topics van TS lijkt me dit weer een gevalletje aandachttrekkerijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:49 schreef Linden het volgende:
Echt, sommige mensen..
Is dit nou écht een serieuze vraag?
Ik ook..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef Sjeen het volgende:
* Sjeen neemt een borrel en volgt topic...
Dommer kan bijna niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Doe gewoon wel, klaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Doe gewoon ff niet , klaar
En af en toe een powerpointpresentatie meepikken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:35 schreef Cheiron het volgende:
Verder zou ik ook weer naar het werk gaan, maar dan alleen om te lunchen.
Vroeger voelde je je gewoon een jaartje kut en bleef je doorwerken of sprong je voor de trein, beide zijn betere oplossingen dan zielig doen en thuis gaan zitten want als je ergens niet vrolijk van wordt is het daar wel van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:22 schreef Slarioux het volgende:
Afgezien nog van het feit dat TS een kutkloon is, snap ik niet waarom mensen zo lichtzinnig doen over overspannen zijn. Dat er mensen zijn die "overspannen" de ziektewet in gaan om niet te hoeven werken is waar, maar dat zegt toch vrij weinig over de ziekte zelf?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:24 schreef DRA het volgende:
Ik zit met het volgende dillema. Morgen organiseert mijn baas een borrel/feest en die belooft heel erg gezellig te worden. Ik heb best zin om daarheen te gaan en gratis drinken kan ik altijd wel waarderen. Nu is het enige probleem dat ik al een paar maanden ziek thuis zit. Ik ben min of meer overspannen en het ging al een tijdje niet zo lekker op mijn werk. Mijn baas vindt eigenlijk dat ik weer aan het werk moet gaan omdat ik volgens hem niet echt ziek ben. Nu ben ik een beetje bang dat als ik toch gewoon op de borrel verschijn, hij meteen wel zal beginnen over het feit dat ik wel op de borrel kan verschijnen maar niet normaal op mijn werk.
Wat zal ik doen want het lijkt me toch wel weer eens leuk om mij collega's weer eens te zien en een gratis drankje is natuurlijk nooit weg,.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:24 schreef DRA het volgende:
...
Dit is al een oud topic hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:54 schreef l3laster het volgende:
Gewoon gaan, gun je collega's ook een pleziertjes als je baas de volgende dag jou gedrag bespreekt in de koffie pauze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |