Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Repeat het volgende:
lijkt me logisch ja, als je naar zo'n borrel kan komen kan je ook wel werken lijkt mij, en zo zal die baas ook wel denken.
quote:
Whahaha, op een borrel is het sociale contact meestal een stuk indringender dan op het werk. Dat je alleen al denkt om naar de borrel te gaan geeft wat mij betreft aan dat je net zo goed kan werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.
Kom op, hoe denk je dat de andere aanwezigen op je aanwezigheid reageren ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik heb geen longontsteking ofzo. Ik ben overspannen. Naar een borrel gaan is een stuk minder stressful dan de hele week werken.
Nah, ik geloof best dat er mensen zijn die overspannen raken. Maar meestal is het toch "ik heb het niet naar m'n zin dus ga ik maar ziek thuis zitten". Zoek een andere baan denk ik dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:32 schreef The_End het volgende:
Heb je specifiek gezocht op een ziektebeeld waarbij je alles gewoon kon doen, behalve werken natuurlijk?
Overspannenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:32 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis mee toch? Gratis drinken, wat kan jou je baas nou schelen! En zoals Nosh zegt, vertel wel even hoe leuk het was
Precies! En het helpt je weer te reintegreren,zodat je over een goede twee, drie maanden weer aan de slag kunt!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
Halve dagen beginnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies! En het helpt je weer te reintegreren,zodat je over een goede twee, drie maanden weer aan de slag kunt!
Niet al te snel natuurlijk, kleine stapjes. Straks ligt er een hele stapel werk op je te wachten, en gaan mensen dingen van je verwachten, en ben je alleen maar verder van huis. Dus zo'n borrel is ideaal!
Wel rëeel blijven, hè.quote:
ow jah stom. Ik loop weer te hard van stapel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel rëeel blijven, hè.
Eerst alleen zo rond de lunch eens binnenstappen en de telefoon bewaken als iedereen zit te eten. Daarna misschien gaan denken aan halve dagen, maar alleen als het moment er naar is!
Vooral ook niet de vrijdag en maandagen!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel rëeel blijven, hè.
Eerst alleen zo rond de lunch eens binnenstappen en de telefoon bewaken als iedereen zit te eten. Daarna misschien gaan denken aan halve dagen, maar alleen als het moment er naar is!
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef wayn het volgende:
En werken, én borrels.
Of niet werken, én geen borrels imo.
Min of meer overspannen hè! Dat is heel wat andersquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:49 schreef _Flash_ het volgende:
Overspannen thuiszitten is zooooo 1995...
Idd. Sterker nog, als je dit op fok kan tikken ben je ook niet zo ziek.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Repeat het volgende:
lijkt me logisch ja, als je naar zo'n borrel kan komen kan je ook wel werken lijkt mij, en zo zal die baas ook wel denken.
Terecht toch ?? Dankzij dit soort mensen hebben zijn collega's het nu zwaarder want die moeten nu zijn werk doen. En de mensen die echt iets mankeren (en dus niet 'overspannen' zijn) die worden hier ook door in een negatief daglicht geplaatst.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:04 schreef Drubibu het volgende:
Die werkgever wilt niet je komt werken , het liefst wilt ie van je af en denk een punt te hebben bij de bedrijfsarts als je wel komt zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Beroep: Universitair Docentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef DRA het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |