abonnement Unibet Coolblue
pi_68353088
Ik zit al een hele tijd op een promotie te wachten. Ik ben al jaren goed bezig op mijn werk en werk er al een hele tijd (> 12 jaar). Verder ben ik al 35 jaar.Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik een promotie wil. Mijn vorige baas wilde mij echter niet promoveren omdat wij elkaar gewoon niet zo mochten. Nu is mijn nieuwe baas redelijk wat mensen aan het promoveren maar ik zit daar niet bij. Ik denk dat ik gewoon vergeten wordt want sommige mensen zijn jonger dan ik en hebben minder dienstjaren. Kan ik gewoon naar mijn nieuwe baas toestappen met dit en een promotie eisen. Of kan ik beter de vakbond inschakelen.
pi_68353207
Eisen?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:40:26 #3
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_68353353
Promotie eisen? Wellicht eerst eens een goed gesprek over je functioneren van het afgelopen jaar? Ik weet niet in welke beroepstak je werkzaam bent, maar het komt nu niet echt over alsof je heel erg realistisch in deze wereld staat.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_68353358
Uhm.. Misschien vind je baas je gewoon niet geschikt daarvoor?? En durft hij jou dat niet te vertellen?

Aantal jaren in dienst zegt helemaal niks.. Het gaat er uiteindelijk om of je er ook geschikt voor bent.. En of je het verdient hebt, gewoon je werk uitoefen valt daar niet onder, want daar wordt je voor betaald..
  Forum Admin vrijdag 24 april 2009 @ 22:41:42 #5
35723 crew  GGMM
pi_68353409
De vakbond inschakelen Je krijgt gewoon geen promotie, stop met hopen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:42:17 #6
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_68353432
Ik heb laatst iemand meer verantwoordelijkheden gegeven.
Waarop een andere werknemer naar mij toe kwam,en zei dat ze het er niet mee eens was omdat zij langer in dienst was

Dienstjaren zeggen me niks , inzet en betrokkenheid wil ik zien
Voor de rest zijn er altijd 3 dingen van belang

Je moet het willen
Je moet de capaciteiten bezitten
En er moet plek zijn

Succes
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_68353520
lang in dienst zijn bij een bedrijf staat niet gelijk aan automatische promotie.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_68353808
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb laatst iemand meer verantwoordelijkheden gegeven.
Waarop een andere werknemer naar mij toe kwam,en zei dat ze het er niet mee eens was omdat zij langer in dienst was

Dienstjaren zeggen me niks , inzet en betrokkenheid wil ik zien
Voor de rest zijn er altijd 3 dingen van belang

Je moet het willen
Je moet de capaciteiten bezitten
En er moet plek zijn

Succes
Lees deze juweeltjes even door, en trek je conclusie wat betreft de inzet, betrokkenheid en capaciteiten:

Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Kan ik naar de borrel gaan
  Forum Admin vrijdag 24 april 2009 @ 22:53:31 #9
35723 crew  GGMM
pi_68353882
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Lees deze juweeltjes even door, en trek je conclusie wat betreft de inzet, betrokkenheid en capaciteiten:

Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Kan ik naar de borrel gaan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:02:40 #10
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_68354278
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Lees deze juweeltjes even door, en trek je conclusie wat betreft de inzet, betrokkenheid en capaciteiten:

Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Kan ik naar de borrel gaan



Dat borrel topic kan ik me nog wel herinneren
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_68354298
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Lees deze juweeltjes even door, en trek je conclusie wat betreft de inzet, betrokkenheid en capaciteiten:

Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Kan ik naar de borrel gaan

Dat is van een hele tijd geleden. Ik ben tegenwoordig heel vaak op tijd op mijn werk. En ik ben al een hele tijd maar heel weinig ziek geweest.
  Forum Admin vrijdag 24 april 2009 @ 23:04:18 #12
35723 crew  GGMM
pi_68354339
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef DRA het volgende:

[..]

Dat is van een hele tijd geleden. Ik ben tegenwoordig heel vaak op tijd op mijn werk. En ik ben al een hele tijd maar heel weinig ziek geweest.
Al een hele tijd maar heel weinig ziek geweest? Je meldt je dus nog steeds af en toe ziek?

Ik hoop dat TS niet serieus is met z'n topics, anders heb ik echt medelijden met hem.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:04:48 #13
237059 Twerk
The Spurs
pi_68354363
Heb jij ooit alleens overwogen om na te gaan of jij jezelf misschien niet wat overschat?

Je kunt wel heel goed zijn in jouw werk, maar promotie kan ook betekenen dat je bijvoorbeeld communicatiever moet zijn etc.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:07:42 #14
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_68354522
Vraagje TS

Waarom wil je graag promotie?

Als ik met medewerkers praat zeggen ze vaak eerst het salaris.
Als ik daarna vertel dat bij dat salaris ook hoort dat ze s'nachts uit bed gebeld kunnen worden & naar de zaak moeten komen.
Vanwege ziekte,brand,inbraak,lastige klanten, you name it.

En ja dat is ook wel eens op een verjaardag op zaterdag avond
En 24/7 bereikbaar moeten zijn


Dan word het inneens een stuk minder aantrekkelijk
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:08:34 #15
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_68354563
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:03 schreef DRA het volgende:

[..]

Dat is van een hele tijd geleden. Ik ben tegenwoordig heel vaak op tijd op mijn werk. En ik ben al een hele tijd maar heel weinig ziek geweest.
Heel vaak op tijd
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:13:29 #16
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_68354749
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Lees deze juweeltjes even door, en trek je conclusie wat betreft de inzet, betrokkenheid en capaciteiten:

Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Kan ik naar de borrel gaan

Dit is te geniaal om een grap te kunnen zijn
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_68354975
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vraagje TS

Waarom wil je graag promotie?

Als ik met medewerkers praat zeggen ze vaak eerst het salaris.
Als ik daarna vertel dat bij dat salaris ook hoort dat ze s'nachts uit bed gebeld kunnen worden & naar de zaak moeten komen.
Vanwege ziekte,brand,inbraak,lastige klanten, you name it.

En ja dat is ook wel eens op een verjaardag op zaterdag avond
En 24/7 bereikbaar moeten zijn


Dan word het inneens een stuk minder aantrekkelijk
Volgens mij is dit helemaal niet waar. Mijn vorige baas was zelfs heel vaak niet aanwezig. Hoe hoger je zit in de hierarchie hoe minder mensen er zijn die je kunnen controleren. Dus eigenlijk wordt alles veel makkelijker.
  Forum Admin vrijdag 24 april 2009 @ 23:23:05 #18
35723 crew  GGMM
pi_68355181
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:18 schreef DRA het volgende:

[..]

Volgens mij is dit helemaal niet waar. Mijn vorige baas was zelfs heel vaak niet aanwezig. Hoe hoger je zit in de hierarchie hoe minder mensen er zijn die je kunnen controleren. Dus eigenlijk wordt alles veel makkelijker.
Ongelooflijk. Dit moet wel een trol zijn. Hulde.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_68355205
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:18 schreef DRA het volgende:

[..]

Volgens mij is dit helemaal niet waar. Mijn vorige baas was zelfs heel vaak niet aanwezig. Hoe hoger je zit in de hierarchie hoe minder mensen er zijn die je kunnen controleren. Dus eigenlijk wordt alles veel makkelijker.
Juist mensen die denken dat de baas het makkelijk heeft, of zich überhaupt afvragen wat hij heel de dag doet, komen meestal niet ver.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:28:31 #20
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_68355386
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:18 schreef DRA het volgende:

[..]

Volgens mij is dit helemaal niet waar. Mijn vorige baas was zelfs heel vaak niet aanwezig. Hoe hoger je zit in de hierarchie hoe minder mensen er zijn die je kunnen controleren. Dus eigenlijk wordt alles veel makkelijker.
Denk je dat? zal ik je even uit de droom helpen

Zal ik even vertellen waar ik zit

-14 medewerkers onder mij
-1 assistant manager
- Dan kom ik, de Manager
Nu komt mijn 'baas' en de Managers daarvan

-Regio Manager
-Landelijk NL Manager
-Benelux Manager
-European Manager
-Hoogste baas in Amerika

Alleen de mensen op de werkvloer hebben daar geen weet van , want die moeten alleen naar mij luisteren
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_68355447
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vraagje TS

Waarom wil je graag promotie?

Als ik met medewerkers praat zeggen ze vaak eerst het salaris.
Als ik daarna vertel dat bij dat salaris ook hoort dat ze s'nachts uit bed gebeld kunnen worden & naar de zaak moeten komen.
Vanwege ziekte,brand,inbraak,lastige klanten, you name it.

En ja dat is ook wel eens op een verjaardag op zaterdag avond
En 24/7 bereikbaar moeten zijn


Dan word het inneens een stuk minder aantrekkelijk
Ik heb deze maand zelf ook promotie gemaakt, maar dat heb ik niet gekregen door alleen maar te doen wat van me gevraagd werd.. Nee ik deed juist meer..

En idd voor het salaris hoef je het niet te doen, maar je moet het leuk vinden.. Ik weet dat ik de teringzooi mag opruimen, 24 uur per dag bereikbaar moet zijn, 's nachts mn bed uit moet als er een alarmmelding komt enz.

Promotie gaan ze niet geven aan iemand die net overspannen is geweest om het heel lullig te zeggen, want zo iemand is al een keer overspannen geweest en wat is de kans dat iemand die al een beetje 'zwak' is op zo'n functie te zetten dat diegene weer overspannen wordt? Want je hebt meer verantwoordelijkheden en dus meer stress en stress is funest voor iemand die overspannen is..

Zo denken bedrijven, waarom je overspannen bent geweest interesseerd ze niet om het even heel hard te zeggen..

Wat zou jij doen als je directeur van een bedrijf bent en je kan iemand promotie kan geven?

Persoon A:
- 12 jaar in dienst, kwam vaak te laat op werk, net overspannen geweest, doet goed zijn werk.

Persoon B:
- 1 jaar in dienst, een meedenker, altijd netjes op tijd, nooit ziek, doet goed zijn werk.

Wie zou jij kiezen??
pi_68355549
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:23 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Juist mensen die denken dat de baas het makkelijk heeft, of zich überhaupt afvragen wat hij heel de dag doet, komen meestal niet ver.
Haha nou ik dacht in het begin ook; 'Oh dat doe ik wel even hoor.' Het is toch best pittig, maar das de uitdaging, het beste uit jezelf halen en jezelf verder ontwikkelen, keihard op je bek gaan en weer opstaan en verdergaan..
pi_68355812
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Lees deze juweeltjes even door, en trek je conclusie wat betreft de inzet, betrokkenheid en capaciteiten:

Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
Kan ik naar de borrel gaan
Deze hoort ook zeker in dat rijtje:

Sabbatical
pi_68356033
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:44 schreef Flashwin het volgende:
lang in dienst zijn bij een bedrijf staat niet gelijk aan automatische promotie.
Dan kun je het alsnog wel willen.
Ik zou ook, als ik zolang er werk graag wat hogerop komen of een extra beloning.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:52:40 #25
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_68356154
Niet iedereen wil dat hoor , heb ook medewerkers die er al jaren werken en het prima vinden zoals het nu is .
Die gaan gewoom om 2 uur naar huis , en klaar... top die mensen moeten er ook zijn

Als je wat wil ,dan moet je je mond open trekken , en niet de houding aannemen van een latente bierpul.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')