quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef karr-1 het volgende:
Hey een DRA topic, die hebben we lang niet gezien.
Ter informatie alvast even dit
Hoe laat ik merken wat ik allemaal voor mijn baas doe?
Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
dus ik denk dat je baas helemaal niet zo tevreden over je is.
Hey WGR heeft een eigen TinoZquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef karr-1 het volgende:
Hey een DRA topic, die hebben we lang niet gezien.
Ter informatie alvast even dit
Hoe laat ik merken wat ik allemaal voor mijn baas doe?
Kan mijn werkgever dit zomaar van me vragen?
dus ik denk dat je baas helemaal niet zo tevreden over je is.
Je baas vind van niet denk ik. En het verleden blijft altijd een rol spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:28 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat is verleden tijd. Ik ben nu heel erg goed bezig.
dat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef Echo99 het volgende:
Waarom denk je in godsvredesnaam recht te hebben op een half jaar vrij?
Het hangt nu op het prikbord in de hal, kan iedereen lachen....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:31 schreef The_End het volgende:
Heeft je baas zich eerst kapot gelachen voordat ie antwoord gaf?
Valt wel mee natuurlijk. Mijn baas was ook wel heel tevreden met me de laatste tijd en ik was zelfs van plan om een promotie te vragen. Maar zo'n sabbatical leek me ook wel wat en is ook nog eens goed voor de productiviteit. Als ik een paar maanden weg ben geweest (ik wil graag een wereldreis maken) dan kan ik er weer jaren tegenaan. Die promotie komt dus later wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat dus.
wat een onreeel verzoek van je, en je dan nog afvragen of je in je recht staat
Jaja, die baas is echt blij met je. Die promotie zal dan al vast snel komen (in de vorm van ontslag).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef DRA het volgende:
Die promotie komt dus later wel.
Mijn baas zei overigens dat ik wel vrij mocht nemen, maar alleen als ik ontslag zou nemen. Dat vond ik dan weer niet zo reeel.
Onbetaald verlof is niet zo handig want ik heb ook mijn kosten e.d. Ik heb ook geld nodig om te reizen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Soohr het volgende:
als de werkgever ermee akkoord gaat kan je 6 maanden onbetaald verlof nemen,
je kunt ook ontslag nemen en lekker gaan reizen,
na die tijd zie je het weer en ben je ook neit verplicht op een bepaalde datum weer terug te zijn.
Om promotie vragen nog wel. Toe maar, je bent wel lekker bezig he. Wat vinden je baas en je collega's er nou van?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef DRA het volgende:
[..]
Valt wel mee natuurlijk. Mijn baas was ook wel heel tevreden met me de laatste tijd en ik was zelfs van plan om een promotie te vragen. Maar zo'n sabbatical leek me ook wel wat en is ook nog eens goed voor de productiviteit. Als ik een paar maanden weg ben geweest (ik wil graag een wereldreis maken) dan kan ik er weer jaren tegenaan. Die promotie komt dus later wel.
Mijn baas zei overigens dat ik wel vrij mocht nemen, maar alleen als ik ontslag zou nemen. Dat vond ik dan weer niet zo reeel.
Verder vraag ik me niet af of ik in mijn recht sta.
6 maanden vrij nemen en nog geld er bij ook. Je denkt zeker dat je baas gek is?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef DRA het volgende:
[..]
Onbetaald verlof is niet zo handig want ik heb ook mijn kosten e.d. Ik heb ook geld nodig om te reizen.
Om over "op de zaken vooruit lopen" nog maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef DRA het volgende:
Valt wel mee natuurlijk. Mijn baas was ook wel heel tevreden met me de laatste tijd en ik was zelfs van plan om een promotie te vragen. Maar zo'n sabbatical leek me ook wel wat en is ook nog eens goed voor de productiviteit. Als ik een paar maanden weg ben geweest (ik wil graag een wereldreis maken) dan kan ik er weer jaren tegenaan. Die promotie komt dus later wel.
Verder vraag ik me niet af of ik in mijn recht sta.
Ben ik de enige die hieruit opmaak dat baas misschien toch niet zo heel erg tevreden is over TS?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef DRA het volgende:
...
Nee, natuurlijk niet , alleen het idee alquote:Verder vraag ik me niet af of ik in mijn recht sta.
Ik denk dat de TS de enige is die denkt dat de baas tevreden is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:56 schreef DonJames het volgende:
Ben ik de enige die hieruit opmaak dat baas misschien toch niet zo heel erg tevreden is over TS?![]()
Helaas heb ik ook zo'n baas. Het gaat hem alleen maar om prestaties en niet om de mensen. Ik werk er al meer dan 12 jaar, dan mag je toch wel iets van zo'n baas verwachten lijkt me zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:27 schreef Lariekoek het volgende:
Een baas is in principe nooit te vrede want het kan altijd beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |