Je werkgever had zichzelf er mee toen die jou aannamquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:51 schreef DRA het volgende:
Waarom heeft iedereen het nu altijd over uren. Het gaat er toch om wat je doet op je werk. Als ik zo vroeg op moet staan dan ben ik de hele dag duf en doe ik helemaal niets. Dus eigenlijk heeft mijn werkgever alleen zichzelf ermee.
Hoeveel uren staan er in je contract, luie wijsneus.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:51 schreef DRA het volgende:
Waarom heeft iedereen het nu altijd over uren. Het gaat er toch om wat je doet op je werk. Als ik zo vroeg op moet staan dan ben ik de hele dag duf en doe ik helemaal niets. Dus eigenlijk heeft mijn werkgever alleen zichzelf ermee.
Mits overeengekomen in contract. Ik zou dat als TS zijnde maar eens goed nalezen. Maar ga er maar van uit dat je baas dat gewoon mag doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef ElectricEye het volgende:
Ik begin ook altijd later dan mijn collega's omdat ik een broertje dood heb aan vroeg opstaan, daarom ga ik ook LATER weer naar huis.
Wel zo eerlijk lijkt me.
Je bent gewoon je collega's keihard aan het naaien. Dus ja, jouw baas mag dat van je vragen, hij komt op voor ZIJN centen en zijn GOEDE werknemers.
whhehequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:56 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Je werkgever had zichzelf er mee toen die jou aannam
Slotje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |