abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62902716
Ik werk nu al ruim 10 jaar voor dezelfde werkgever. Ik zet me altijd voor de volle 100 procent in en zelfs als ik ziek ben probeer ik er het beste van te maken. Perfecte werknemer zou je zeggen maar de laatste jaren botert het niet meer zo tussen mijn baas en mij, vooral na een periode van overspannenheid van mijn kant.

Nu is het tegelijkertijd zo dat ik een goede vrouwelijke collega heb. Ik ga altijd goed met haar om. Een tijdje geleden vertelde me ze dat ze zwanger was, maar dat ze liever niet had dat de collega's dat wisten. Ik wist dat het al vrij lange tijd uit was met haar vriend dus van hem kon het waarschijnlijk niet wezen. Ik heb haar wat onder druk gezet want ik was toch wel erg nieuwsgierig. Uiteindelijk gaf ze toe door te vertellen dat het van mijn baas was, die volgens mij gewoon nog steeds getrouwd is. Ze bleken enige tijd een relatie gehad te hebben en blijkbaar was dit het resultaat.

Anyways ik ben helemaal niet de persoon om te roddelen en ik wil haar uiteraard helpen. Ik heb het in ieder geval tot nu toe al die tijd voor me gehouden. Toch gaat het niet zo goed tussen mijn baas en mij en vorige week kwam het dan toch weer tot een opstootje nadat ik me een paar dagen had ziek gemeld. Hij vindt namelijk altijd dat ik me aanstel. Ik voelde me tegelijkertijd toch wel behoorlijk rot want eigenlijk doe ik zoveel voor hem en dus nu probeer ik ook met alle macht zijn prive leven te redden. Ik wil hem absoluut niet chanteren maar ik zou hem toch wel graag willen laten weten dat ik weet dat hij een groot probleem heeft.