Voorspelbare reactie van TS: "Hij kan me niet zomaar ontslaan"quote:Op maandag 3 november 2008 11:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als je je hier mee gaat bemoeien, kun je je baan vaarwel zeggen.
Je helpt hiermee alleen jezelf.
In de problemen wel te verstaan.
Hij zal waarschijnlijk zo akelig behandeld worden dat hij zelf zijn biezen pakt.quote:Op maandag 3 november 2008 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
er zijn zat truukjes om je weg te krijgen.
Volledig mee eens. Zijn volledige post ademt uit dat hij er zakelijk gezien beter van wil worden.quote:Op maandag 3 november 2008 11:45 schreef mgerben het volgende:
TS, wat ben jij een hond.
Iets dat je in vertrouwen is verteld wil je voor je eigen voordeel gebruiken door iemand te chanteren.
Je loopt wel om de drie zinnen te slijmen dat je niet wilt chanteren: Nou, doe dat dan ook niet.
Iets laten 'doorschemeren' om zo iets gedaan te krijgen dat je anders niet was gelukt = chantage.
En dat met iets dat je in vertrouwen is verteld.
Echt walgelijk.
Dat is wel redelijk compleet.quote:Op maandag 3 november 2008 11:45 schreef mgerben het volgende:
Iets dat je in vertrouwen is verteld wil je voor je eigen voordeel gebruiken door iemand te chanteren.
Je loopt wel om de drie zinnen te slijmen dat je niet wilt chanteren: Nou, doe dat dan ook niet.
Iets laten 'doorschemeren' om zo iets gedaan te krijgen dat je anders niet was gelukt = chantage.
Echt walgelijk.
Weinig aan toe te voegen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Denk je nou serieus dat die man meer waardering voor je gaat krijgen als je hem laat weten dat je afweet van zijn persoonlijke zaken? Niet mee bemoeien natuurlijk!
Verder een functioneringsgesprek aanvragen en vertellen dat je je altijd volledig inzet maar daar, voor jouw gevoel, te weinig waardering voor krijgt. Dan krijg je vanzelf te horen hoe hij er tegenaan kijkt.
Ik weet het niet maar ik kan me voorstellen dat hij eindelijk eens inziet dat ik ook heel veel goede dingen voor hem doe zoals niet alles tegen hem aan de grote klok hangen. Hij probeert me volgens mij al een hele tijd weg te pesten door bijvoorbeeld mijn werktijden te verlengen (ineens moet ik nu al om 9 uur op mijn werk verschijnen) en geen rekening te houden met het feit dat ik overspannen ben geweest. Ik wil alleen maar dat hij dit inziet en eens wat minder alleen maar naar de prestaties kijkt die hem geld opleveren.quote:Op maandag 3 november 2008 11:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Denk je nou serieus dat die man meer waardering voor je gaat krijgen als je hem laat weten dat je afweet van zijn persoonlijke zaken? Niet mee bemoeien natuurlijk!
Al? Vrij normaal hoor, 9 uur beginnen.quote:Op maandag 3 november 2008 12:10 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik kan me voorstellen dat hij eindelijk eens inziet dat ik ook heel veel goede dingen voor hem doe zoals niet alles tegen hem aan de grote klok hangen. Hij probeert me volgens mij al een hele tijd weg te pesten door bijvoorbeeld mijn werktijden te verlengen (ineens moet ik nu al om 9 uur op mijn werk verschijnen) en geen rekening te houden met het feit dat ik overspannen ben geweest. Ik wil alleen maar dat hij dit inziet en eens wat minder alleen maar naar de prestaties kijkt die hem geld opleveren.
Prima toch? Of het verstandig is is een tweedequote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Kumusta het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Zijn volledige post ademt uit dat hij er zakelijk gezien beter van wil worden.
Tja, mensen zoals de TS zijn er voldoende. Bij hoog en laag beweren dat ze absoluut niet beter willen worden van een smeuig verhaaltje, maar ondertussen wel laten doorschemeren het tegen iemand te willen gebruiken.quote:Op maandag 3 november 2008 11:45 schreef mgerben het volgende:
Echt walgelijk.
Sorry hoor, maar het lijkt me vrij normaal dat je baas je afrekent op je prestaties. Voor jou is het heel vervelend dat je overspannen bent geweest, maar je baas wil gewoon werknemers die veel werk verzetten.quote:Op maandag 3 november 2008 12:10 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik kan me voorstellen dat hij eindelijk eens inziet dat ik ook heel veel goede dingen voor hem doe zoals niet alles tegen hem aan de grote klok hangen. Hij probeert me volgens mij al een hele tijd weg te pesten door bijvoorbeeld mijn werktijden te verlengen (ineens moet ik nu al om 9 uur op mijn werk verschijnen) en geen rekening te houden met het feit dat ik overspannen ben geweest. Ik wil alleen maar dat hij dit inziet en eens wat minder alleen maar naar de prestaties kijkt die hem geld opleveren.
TS kwam me al zo bekend voor,quote:Op maandag 3 november 2008 12:12 schreef Karina het volgende:
Al? Vrij normaal hoor, 9 uur beginnen.
Serieus, zulke collega`s zou ik er zelf uittrappen als het moet.quote:Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
TS kwam me al zo bekend voor,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |