hij komt net iets te kortquote:
Wist je al dat je geen humor hebt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef Ensaf het volgende:
Of Koen aan seks voor de wedstrijd doet?
Nee, hij komt te kort!
Ik zit net als Koen nog maar Kort in 't vak!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wist je al dat je geen humor hebt?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik was zo vrij om even de geclaimde renners aan de OP toe te voegen.
Ja graag!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef franklop het volgende:
Voeg je Koen de Kort - Ensaf nog wel even toe
Pardon.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Voeg je Koen de Kort - Ensaf nog wel even toe
Ja, lijkt me wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:28 schreef Leatherface het volgende:
Wat wil je doen franklop? Als de aanvankelijk geclaimde renners niet worden meegenomen. Mogen de betreffende users dan een andere selecteren?
Dat lijkt me een goede regeling.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel jaMits die nog niet gekozen is natuurlijk ! En men mag pas een andere kiezen als het zeker is dat zijn eerder gekozen renner NIET naar de Tour gaat!
zal het sowieso zelf proberen bij te houden heb zat vrije tijd komende tijd (heerlijk zo'n laatste maand student zijn) en pm het dan wel doorquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede regeling.
Ik heb graag dat de mensen het in dat geval aan mij of Ambrosius PM'en. Als ik al die reeksen moet doorlezen, schiet het niet op.
Ach, Koen trekt wel vaker aan het Kortste eind!quote:
Je moet je verplaatsen in een groot deel van de bevolking. Dat heb ik net ook geprobeerd. Die kent men echt niet hoor. Die mensen kennen wss ook niet eens de Ronde van de Toekomst.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef Suijk het volgende:
Christophe Kern.
Al is die misschien te bekend, won toch mooi de 6e etappe van de Ronde vd Toekomst in 2004.
Kut, net te laat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef Antaresje het volgende:
Ik adopteer Saïd Haddou. In de hoop dat ie een keer voorop komt en dat Ducrot zich dan verslikt in de naam
Rijdt 'ie net vandaag prominent vooraan in de Dauphinéquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet je verplaatsen in een groot deel van de bevolking. Dat heb ik net ook geprobeerd. Die kent men echt niet hoor. Die mensen kennen wss ook niet eens de Ronde van de Toekomst.
Twee maal raden met wiequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rijdt 'ie net vandaag prominent vooraan in de Dauphiné
Een groot deel van de volgers van de Tour kijken alleen de Tour en voor de rest niets anders (tenzij ze meedoen aan één of andere poule), dus die zullen de Dauphine niet eens kijken. En ook de Ronde van Zwitserland niet voor de mensen die straks iemand kiezen die daar start.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rijdt 'ie net vandaag prominent vooraan in de Dauphiné
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:51 schreef Dpadnul het volgende:
Ik neem maar eens een gok en neem Yukiya Arashiro, nu maar hopen dat hij geselecteerd wordt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Aalbers het volgende:
Ik adopteer Daryl Impey van Barloworld.
Lees de OP...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef Mr_DG het volgende:
Als ie meedoet Rein Taaramäe
En anders Remy di Gregorio
Maar weet iemand waar je een voorlopige startlijst of voorselecties kan vinden??
Die is mij eigenlijk net iets te bekend om als adoptierenner te nemenquote:
Blijkt niet mee te doen. Anders had ik hem al gehad.quote:
Helaasquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Die is mij eigenlijk net iets te bekend om als adoptierenner te nemen
mede bekend omdat hij eergister ging juichen alsof hij won, terwijl hij 1,32 achter terpstra binnenkwamquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:46 schreef icebliss het volgende:
Nikolai Trusov dan maar, aangezien Nicolas Portal niet meedoetEen Tinkoff Rus, kan aardig meesprinten maar is niet echt bekend bij het Tour publiek denk ik.
Is al geadopteerd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef MarijeH het volgende:
Mijn adoptierenner is bekend. Het wordt Daniel Martin. Hij rijdt bij Garmin en komt uit Ierland. MEer weet ik niet over hem.
Klopt, zag het net. Dan ga ik maar verder zoeken.quote:
quote:Frederik Willems voor het derde jaar op rij aan de start van de Ronde van Frankrijk
Wat in de lijn van de verwachtingen lag, is deze week bevestigd. Frederik Willems mag voor het derde opeenvolgende jaar naar de Tour. Een bewijs dat de Meetjeslander bij de Liquigas-ploeg meer dan ooit als een vaste waarde wordt bestempeld.
'In de seizoensplanning was mijn naam al opgenomen bij de Tourkandidaten. Maar om dit plaatsje effectief te bemachtigen, moet je natuurlijk ook resultaten kunnen voorleggen. De eindzege in de driedaagse van De Panne heeft me zeker goed goede punten opgeleverd. Maar ook deze Dauphiné Liberé is uiteraard belangrijk. Hier mag je niet door de mand vallen. Het is dé voorbereidingskoers voor de Tour.'
'De benen voelen goed aan, maar ik besef dat ik de komende weken nog enkele procentjes moet kunnen groeien om echt top te zijn. Ik hoop in de Tour in ieder geval mijn niveau van twee jaar geleden te halen. Toen was ik echt op mijn best. Vorig jaar was iets minder. Aan mij om dit jaar beter te doen', aldus de Meetjeslander, die zich goed voelt bij het Italiaanse Liquigas.
'Ik ben er mijn derde seizoen aan de slag en mag er mijn derde Tour rijden. Dat zegt genoeg zeker. Ik heb er bovendien nog een contract lopen voor volgend seizoen. Er zijn dus nog zekerheden in het leven', lacht Frederik Willems, die in deze Dauphiné Liberé in dienst mag fietsen van Ivan Basso.
'Het valt me op hoe rustig Basso is. De Italiaan liet al verstaan dat hij enorm blij is om weer te kunnen koersen. Maar je ervaart bij hem geen enkele druk. Hij straalt alleen vertrouwen uit. Daar trekt de hele ploeg zich aan op. In de Tour is Basso er niet bij, de Vuelta staat wel op zijn programma, maar het is wel een toprenner die indruk op mij maakt.'
Willems heeft al zicht op zijn taken in de Ronde van Frankrijk.
'Ik kan inderdaad al vermoeden wat me te wachten staat. Met Roman Kreuziger, Vicenzo Nibali en Franco Pellizotti tellen we drie klassementsrijders. In hun dienst rijden wordt zeker één van mijn taken. En ik vermoed dat ook Daniele Bennati klaar geraakt voor de Tour. De eerste week zal hij misschien nog wat tekort schieten, maar in de twee daaropvolgende weken mag je hem in de spurten voorin verwachten. En dan zal voor de voorbereidingen van de spurt uiteraard op mij worden gerekend.'
Mont Ventoux
'Maar ook mezelf geef ik een kans om uit te blinken. Er staan dit jaar veel overgangsritten geprogrammeerd en dat zint me wel om een keer op het voorplan te kunnen fietsen', stelt Frederik Willems, die op 8 september 30 kaarsjes mag uitblazen.
Vandaag staat in de Dauphiné Liberé de spraakmakende rit naar de top van de Mont Ventoux geprogrammeerd. Twee jaar geleden kleurde de Meetjeslander deze rit, maar kwam finaal niet in aanmerking voor de prijzen. 'De rit naar de top van de Mont Ventoux blijft telkens weer een speciale onderneming, maar of ik deze keer ook voorin een rol kan spelen, laat ik in het midden. Ik denk eerder dat ik in de ritten nadien een rolletje van betekenis kan spelen.'
Vertel, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:18 schreef thettes het volgende:
Gorka Verdugo, de man die Evans van tourwinst in 2008 afhield (althans, zo zegt Evans zelf)
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:18 schreef thettes het volgende:
Gorka Verdugo, de man die Evans van tourwinst in 2008 afhield (althans, zo zegt Evans zelf)
Roche is vrij zeker van zijn plaats in de selectie bij AG2R, dus ga er maar vanuit dat hij start.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:45 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ga voor Nicolas Roche, zoon-van die zijn eerste tour rijd als hij mee mag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef eortuw het volgende:
Is Svein Tuft nog vrij? Zo ja, dan bij deze niet meer! Tuft wordt mijn adoptierenner...
quote:
wisselen mag pas als het definitief is dat je renner niet naar de tour gaat, zie OPquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar.. Doe dan maar Brice Feillu, het broertje van Maxime Bouet..
![]()
[ afbeelding ]
Bouet is in ieder geval zeker van zijn plek bij Agritubel, in tegenstelling tot Brice Feillu
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:00 schreef franklop het volgende:
[..]
wisselen mag pas als het definitief is dat je renner niet naar de tour gaat, zie OP
Kijk in de OP. Is al gekozen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:59 schreef Jaaaay het volgende:
Ik adopteer Joan Horrach Rippoll van Katusha
Botcharov is al 10 jaar prof en eindigde 2x top-20 in het eindklassement van de Tour (waaronder vorig jaar). Naar mijn mening net ff iets te bekend om als 'onbekende Tour-renner' door het leven te gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:59 schreef Jaaaay het volgende:
Alexandre Botcharov van Katusha dan maar
Kende de hele man niet. Ik heb het lijstje met geclaimde renners 3x gecheckt, en ik zag 'm er niet bij staan dus...
mee eensquote:Op maandag 15 juni 2009 01:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Botcharov is al 10 jaar prof en eindigde 2x top-20 in het eindklassement van de Tour (waaronder vorig jaar). Naar mijn mening net ff iets te bekend om als 'onbekende Tour-renner' door het leven te gaan.
volgens mij heb ik alles aan hem doorgegeven tot en met jouw post.. welke gemist dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je bent er een paar vergeten in de OP, LF.
Van 12 juni, nog voor je laatste edit.
Die had ik al.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga voor Ludovic Turpin van AG2R![]()
En indien hij als veteraan zijnde te bekend is, ga ik voor Julien Loubet van dezelfde ploeg.
Ah ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die had ik al..
Adopteer hier een onbekende Tour-renner: de 2009 editie!
Ik stond er in de OP iig niet bij.
Je bent wel echt FOK!'s Centraal Azië-man.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Falco het volgende:
Ha! Een van de leukste topics is weer terug van weg geweest. Ik ga weer voor een Kazach en wel voor Dmitri Murayev, mits geselecteerd! Eerdere Kazachen die ik onder mijn hoede had waren Maxim Iglinsky en Dmitri Fofonov.
Oef: moeilijk hoor, mocht Murayev niet meedoen, dan ga ik voor Volodomyr Zagorodny (mits ook geselecteerd) of anders Nikolai Trusov.
naja, alleen de etappe naar de Madeleine was voor het uitzicht al het kijken waard.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een groot deel van de volgers van de Tour kijken alleen de Tour en voor de rest niets anders (tenzij ze meedoen aan één of andere poule), dus die zullen de Dauphine niet eens kijken. En ook de Ronde van Zwitserland niet voor de mensen die straks iemand kiezen die daar start.
Wat mij betreft kan ie net mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Wordt Nicki Sorensen geaccepteerd? Zoja bij deze
Niki is naar mening te bekend hiervoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik heb nog geen bevestiging op Niki Terpstra?
Maar dat zijn Sorensen en van Hummel bijvoorbeeld ook. Twijfelgevalletje.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niki is naar mening te bekend hiervoor.
Bij dezequote:
Ik heb ook getwijfeld over Van Hummel. Wil ook wel switchen, als het moet.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat zijn Sorensen en van Hummel bijvoorbeeld ook. Twijfelgevalletje.
Moeten het natuurlijk ook beetje in een perspectief plaatsen.
Inderdaad ja, dan kunnen we Gesink ook wel adopteren.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niki is naar mening te bekend hiervoor.
Ja maar dat maakt hem geen bekende Fransman a lá Virenque ofzo, voor het meerendeel van het wielerpubliek was hij een onbekendequote:Op maandag 15 juni 2009 22:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Jammer, maar van de andere kant. Afgelopen jaar kon Romain Feillu ook gekozen worden, terwijl hij toen ook al enkele leuke wedstrijden had gewonnen: 2006
Eindklassement Ronde van de Somme
2007
Circuit de l'Aulne/GP Le Télégramme à Châteaulin
3e etappe Ronde van Luxemburg
Eindklassement Ronde van Groot-Brittannië
Parijs-Bourges
Tour de France-publiek kan je daar beter van makenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt hem geen bekende Fransman a lá Virenque ofzo, voor het meerendeel van het wielerpubliek was hij een onbekende
voor sommigen lijkt het wel of het zo hip mogelijk is als je de meest onbekende renner kiest die misschien wat gaat presteren zodat je kan tonen hoeveel je wel niet van wielrennen weet.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef Sjiznit het volgende:
Ach, elk jaar komt het weer terug dat sommige mensen de ene renner wel kennen en te bekend vinden en de andere niet. Lijkt me dat iedereen die in de Tour start toch vaak wel iets gepresteerd heeft. Helemaal na zoveel picks al.
Denk dat dit spelletje er vooral omgaat dat je zelf met plezier iemand volgt die je niet kent. Van het volgen van een Contador zou ik niet speciaal blij worden, maar als iemand die nog nooit wielrennen heeft gekeken of wat dan ook hem zou willen kiezen prima imo. Je doet het voor jezelf, tis geen wedstrijd imo.
die is al gekozenquote:
Dat was ik zelf dan zeker omdat ik het 2 keer had gepost? ( Adopteer hier een onbekende Tour-renner: de 2009 editie! )quote:
dat klopt, had niet gekeken naar username, mijn excusesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat was ik zelf dan zeker omdat ik het 2 keer had gepost? ( Adopteer hier een onbekende Tour-renner: de 2009 editie! )
Dan kan ik wel stoppen, ik ken al die renners wel.quote:Denk dat dit spelletje er vooral omgaat dat je zelf met plezier iemand volgt die je niet kent.
Elmiger start niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef Rumille het volgende:
Even kijken wie ik meeneem
Martin Elmiger lijkt me wel een leuke
Ah, goed nieuws! Eens kijken of hij een potje kan breken in de tijdrit en dan in de eerste week in een ontsnapping voor het geel kan gaan!quote:
zal morgen een update aan LF doorgevenquote:
Die wou ik ook al nomineren jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Szura het volgende:
Ik adopteer Cyril Lemoine van Skil
edit : oh fuck net boven mestond nog niet in de OP
Doe dan maar Peter Velits en anders Martin Velits![]()
Je moet het ook niet van jou zicht bekijken. Ik ken ook iedereen, maar ik heb er toch ook één gekozen uit het oogpunt van het merendeel van de TDF-volgers.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Als Botcharov te bekend is en Uran niet, dan is er toch wel iets kroms in mijn ogen. Overigens Evgeni Petrov zelfde verhaal.
Al zit ik zelf met Spilak ook wel op het randje..
twijfelgevalquote:
Al redelijk wat gewonnen, bekende renner, dus helaasquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:39 schreef Barca het volgende:
Mag ik Danilo Napolitano van Team Katuscha?
Lijkt mij ook wel handig, om te voorkomen dat er discussies blijven komen. (Die imo overigens terecht zijn als namen als Napolitano en Duque opduiken.)quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Dpadnul het volgende:
Misschien is het anders een idee om een lijst te plaatsen met renners die zeker niet in aanmerking komen?
Ik kan hem niet maar dat ken aan mij liggen. Zal eens op zoek gaan naar een andere renner.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel handig, om te voorkomen dat er discussies blijven komen. (Die imo overigens terecht zijn als namen als Napolitano en Duque opduiken.)
Dat vind ik juist een bekende renner. Nog in het rose gereden onlangs.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef solaire het volgende:
thomas lövkvist staat niet in dat lijstje mag ik die dan?
ik probeer ook maar een zo goed mogelijke onbekende renner in de wacht te slepen,quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een bekende renner. Nog in het rose gereden onlangs.
Ik ben geen rechter hoor. Van mij mag je hem hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:49 schreef solaire het volgende:
[..]
ik probeer ook maar een zo goed mogelijke onbekende renner in de wacht te slepen,
Gustav Erik Larsson wel onbekend genoeg??
das cool, G.E. herken ik tenminste meteen aan zijn prachtige Tattoo, en die zal wel heel veel kopwerk doen deze tour kan ik tenminste veel juichen voor mijn renner!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ben geen rechter hoor. Van mij mag je hem hebben.
Larsson is medaillewinnaar in Peking, maar denk wel onbekender dan Lövkvist.
Dan heb je vast de OP niet gelezen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:54 schreef N.i.c.k het volgende:
als vanzelfsprekend: KENNY VAN HUMMEL !![]()
al heeft deze jongen al wel de ronde van Overijssel op zijn naam staan.
[ afbeelding ]
Leuk! Iemand met de username Abdoequote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Abdoe het volgende:
Ik kies voor Christophe Laurent. In 2004 (134e) en 2006 (126e) reed hij de Tour al eens. Dit jaar hoopt hij mee te strijden voor de eindoverwinning.Nu nog hopen dat hij mee mag van Agritubel.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef Leatherface het volgende:
OP weer verder aangevuld. Morgen ga ik hem weer verder bijwerken.
Zodra het deelnemersveld rond is, geef dan s.v.p. ook tijdig de alternatieven aan, wanneer dat noodzakelijk blijkt.
Mijn aanvraag is niet verwerkt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef Barca het volgende:
OFFREDO Yoann mag ik, mag ik, mag ik? Please!!
Er staat dan ook dat ie morgen (dus vandaag) nog wordt bijgewerktquote:
Maar de update was vanavond om 22:40 uur (nou ja, gisteravond inmiddels). Mijn aanvraag was ver daarvoor gedaan!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Er staat dan ook dat ie morgen (dus vandaag) nog wordt bijgewerkt
De update was de laatste lijst die franklop me stuurde.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar de update was vanavond om 22:40 uur (nou ja, gisteravond inmiddels). Mijn aanvraag was ver daarvoor gedaan!
Dan heeft hij dus mijn aanvraag niet verwerkt! Als ik mijn renner nou maar wel krijg!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De update was de laatste lijst die franklop me stuurde.
Aanvraag verwerktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus mijn aanvraag niet verwerkt! Als ik mijn renner nou maar wel krijg!
Ciolek is echt te bekend.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:13 schreef kleinuuh het volgende:
Ik zeg Gerald Ciolek van Team Milram mocht hij nog niet bekend genoeg zijn:D Kon niet vinden waar de mod te pm-en:D
Ik zou graag Alberto C. willen adopteren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:13 schreef kleinuuh het volgende:
Ik zeg Gerald Ciolek van Team Milram mocht hij nog niet bekend genoeg zijn:D Kon niet vinden waar de mod te pm-en:D
Welke Alberto C?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zou graag Alberto C. willen adopteren.
Ik bedoelde Contadorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:18 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Welke Alberto C?
CALCERRADA PEREIRA Carlos Alberto
CANO ARDILA Alex Alberto
CARLO Alberto
CASTAÑEDA ORTEGA Jaime Alberto
CONTADOR VELASCO Alberto
CONTOLI Alberto
CONTRERAS CANO Carlos Alberto
CONTRERAS GARCIA Jorge Alberto
COSTA Rui Alberto Faria
CURTOLO Alberto
Alleen Contador is te bekend naar mijn mening, maar nog genoeg keuze voor je.
Om Rui Costa nou direct in zijn eerste profjaar de Tour te laten rijden, is wat te hard van stapel lopen. Dat gebeurt dan ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde Contador![]()
Maar doet Rui Costa ook mee? Die is ook wel tof om te nemen.. (Maar ik heb al iemand)
Heb je de mensen al verteld waarom Koen niet Jan heet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Ensaf het volgende:
Mag ik niet bovenaanstaan in de lijst?
Ik heb per slot als eerste Koen geclaimd,
En we moeten mij noch Koen te Kort doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat leek mij ook. Ik wil 'em alvast reserveren voor volgend jaar, al is hij dan vast niet 'onbekend' meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Om Rui Costa nou direct in zijn eerste profjaar de Tour te laten rijden, is wat te hard van stapel lopen. Dat gebeurt dan ook niet.
Ik heb Trusov al. Maar als jij even met Caisse regelt dat Nicolas Portal wél naar de Tour komt, dan mag je 'm hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:53 schreef Falco het volgende:
Txurukka is ook al bezet Intx. Je bent gewoonweg te laat, zonde man.
Het wordt twijfelachtig of Muravyev mee gaat rijden voor Astana, er zitten ook zo veel kleppers daar in die ploeg. Maar ja, de Kazachse geldschieters (hehehe) willen natuurlijk wel waar voor hun geld en willen koste wat kost dat er tenminste nog één Kazach vertegenwoordigd is in hun ploeg. Desnoods wordt ene Lance A. opgeofferd om de Kazachse eer hoog te houden, tenminste, zo heb ik gehoord in de wandelgangen.
Die Oekraïner Volodomyr Zagorodny blijft een goed alternatief, mits ook hij geselecteerd wordt door Lampre, anders moet ik het op die ordinaire Rus Trusov van de Katusha-ploeg houden. Die is tenminste zeker van zijn plek.
Sure. Ik voer hem door.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had Julien Loubetvan AG2R ge-adopteert, maar hij staat nu niet meer in het rijtje op die site uit de TT. Dus dat betekent volgens mij dat hij niet gaat rijden?
Als vervanger zoui ik graag Lloyd Mondory van dezelfde ploeg nemen.
Is dit mogelijk?
Die is wel aardig bekend. Heeft twee keer een goed klassement gereden in de Giro.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik meld me aan voor "David ARROYO" van GCE
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:37 schreef Ensaf het volgende:
Tijd voor een Koen FunFact:
Als Koen de koers wint, zal hij in het illustere rijtje van winnaars met de Kortste achternaam komen.
Tsjonge, ik ga bijna hopen dat Koen niet geselecteerd wordt.... Kan je hier niet mee stoppen?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:37 schreef Ensaf het volgende:
Tijd voor een Koen FunFact:
Als Koen de koers wint, zal hij in het illustere rijtje van winnaars met de Kortste achternaam komen.
Nee, je bent een slechte vaderquote:Op maandag 22 juni 2009 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil graag switchen van Cretskens naar Peter Wrolich, kan dat nog?
Deze kan kan kan kan kan?quote:
dat denk ik dus ookquote:
Ik zeg ... DOEN!!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik dacht hem alvast te adopteren voor de ENECO tour
zolang ie niet gekozen is, dan kan hetquote:
In aanvulling daarop, kies er dan ook een waarvan het zeker is dat ie gaat c.q. een renner die tot een definitieve selectie behoort.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef franklop het volgende:
Wissels moeten worden doorgegeven aan de TdF forum mods (Ambro en/of LeatherFace). Dit kan echter alleen als je renner DEFINITIEF niet naar de Tour gaat.
Dit staat ook in OP vermeld.
Daarom wilde ik graag switchen... mijn nieuwe pick gaat zeker meequote:Op woensdag 24 juni 2009 08:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In aanvulling daarop, kies er dan ook een waarvan het zeker is dat ie gaat c.q. een renner die tot een definitieve selectie behoort.
Als je het dus even per PM aan LeatherFace doorgeeft (als je dat nog niet had gedaan) dan is alles in ordequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom wilde ik graag switchen... mijn nieuwe pick gaat zeker mee
Dan Martin is al gekozen door TheArt, ik zou dus maar gaan zoeken naar een ander.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:05 schreef thewarrior82 het volgende:
Mijn eerste keuze Svein Tuft heeft helaas de selectie van Garmin niet gehaald, daarom switch ik naar een man die het binnen die ploeg wel heeft gehaald Daniel Martin.
Ik zal het ook even pm'en naar de mods.
Twee keer gekeken en toch nog erover heen gelezen blijkbaar.. stom.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Dan Martin is al gekozen door TheArt, ik zou dus maar gaan zoeken naar een ander.
Idd. Ik hoop dat mijn renner Tom Veelers mee mag. Helaas moest hij tijdens de Ster Elektrotour met griep afhaken....quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Het wachten is op de definitieve selectie van Skil. Mag mijn Japanse held Beppu mee?
Als niemand (en zo te zien is dat zo) Andreas Klier heeft geadopteerd, wil ik hem wel graag onder mijn vleugels nemen....quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef assie het volgende:
Goeiendag wat een lijst al zeg......
Iemand nog een leuke suggestie voor moi?
Klier is te bekend helaasquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef assie het volgende:
[..]
Als niemand (en zo te zien is dat zo) Andreas Klier heeft geadopteerd, wil ik hem wel graag onder mijn vleugels nemen....
Klier rijdt al jaren in het peloton, diverse tours gereden en altijd goed in voorjaarsklassiekers, was 1 van de knechten van der Jan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef assie het volgende:
Klier te bekend??? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar goed zoek wel een andere.....
Als dan nog iemand suggesties heeft.
Je zou Brett Lancaster kunnen nemen. Geen grote naam maar toch een leuke renner, heeft bijv. eens een proloog in de Giro gewonnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef assie het volgende:
Klier te bekend??? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar goed zoek wel een andere.....
Als dan nog iemand suggesties heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |