quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef Leatherface het volgende:
OP weer verder aangevuld. Morgen ga ik hem weer verder bijwerken.
Zodra het deelnemersveld rond is, geef dan s.v.p. ook tijdig de alternatieven aan, wanneer dat noodzakelijk blijkt.
Mijn aanvraag is niet verwerkt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:39 schreef Barca het volgende:
OFFREDO Yoann mag ik, mag ik, mag ik? Please!!
Er staat dan ook dat ie morgen (dus vandaag) nog wordt bijgewerktquote:
Maar de update was vanavond om 22:40 uur (nou ja, gisteravond inmiddels). Mijn aanvraag was ver daarvoor gedaan!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Er staat dan ook dat ie morgen (dus vandaag) nog wordt bijgewerkt
De update was de laatste lijst die franklop me stuurde.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar de update was vanavond om 22:40 uur (nou ja, gisteravond inmiddels). Mijn aanvraag was ver daarvoor gedaan!
Dan heeft hij dus mijn aanvraag niet verwerkt! Als ik mijn renner nou maar wel krijg!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De update was de laatste lijst die franklop me stuurde.
Aanvraag verwerktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus mijn aanvraag niet verwerkt! Als ik mijn renner nou maar wel krijg!
Ciolek is echt te bekend.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:13 schreef kleinuuh het volgende:
Ik zeg Gerald Ciolek van Team Milram mocht hij nog niet bekend genoeg zijn:D Kon niet vinden waar de mod te pm-en:D
Ik zou graag Alberto C. willen adopteren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:13 schreef kleinuuh het volgende:
Ik zeg Gerald Ciolek van Team Milram mocht hij nog niet bekend genoeg zijn:D Kon niet vinden waar de mod te pm-en:D
Welke Alberto C?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zou graag Alberto C. willen adopteren.
Ik bedoelde Contadorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:18 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Welke Alberto C?
CALCERRADA PEREIRA Carlos Alberto
CANO ARDILA Alex Alberto
CARLO Alberto
CASTAÑEDA ORTEGA Jaime Alberto
CONTADOR VELASCO Alberto
CONTOLI Alberto
CONTRERAS CANO Carlos Alberto
CONTRERAS GARCIA Jorge Alberto
COSTA Rui Alberto Faria
CURTOLO Alberto
Alleen Contador is te bekend naar mijn mening, maar nog genoeg keuze voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |