Botcharov is al 10 jaar prof en eindigde 2x top-20 in het eindklassement van de Tour (waaronder vorig jaar). Naar mijn mening net ff iets te bekend om als 'onbekende Tour-renner' door het leven te gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:59 schreef Jaaaay het volgende:
Alexandre Botcharov van Katusha dan maar
Kende de hele man niet. Ik heb het lijstje met geclaimde renners 3x gecheckt, en ik zag 'm er niet bij staan dus...
mee eensquote:Op maandag 15 juni 2009 01:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Botcharov is al 10 jaar prof en eindigde 2x top-20 in het eindklassement van de Tour (waaronder vorig jaar). Naar mijn mening net ff iets te bekend om als 'onbekende Tour-renner' door het leven te gaan.
volgens mij heb ik alles aan hem doorgegeven tot en met jouw post.. welke gemist dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je bent er een paar vergeten in de OP, LF.
Van 12 juni, nog voor je laatste edit.
Die had ik al.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga voor Ludovic Turpin van AG2R![]()
En indien hij als veteraan zijnde te bekend is, ga ik voor Julien Loubet van dezelfde ploeg.
Ah ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die had ik al..
Adopteer hier een onbekende Tour-renner: de 2009 editie!
Ik stond er in de OP iig niet bij.
Je bent wel echt FOK!'s Centraal Azië-man.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Falco het volgende:
Ha! Een van de leukste topics is weer terug van weg geweest. Ik ga weer voor een Kazach en wel voor Dmitri Murayev, mits geselecteerd! Eerdere Kazachen die ik onder mijn hoede had waren Maxim Iglinsky en Dmitri Fofonov.
Oef: moeilijk hoor, mocht Murayev niet meedoen, dan ga ik voor Volodomyr Zagorodny (mits ook geselecteerd) of anders Nikolai Trusov.
naja, alleen de etappe naar de Madeleine was voor het uitzicht al het kijken waard.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een groot deel van de volgers van de Tour kijken alleen de Tour en voor de rest niets anders (tenzij ze meedoen aan één of andere poule), dus die zullen de Dauphine niet eens kijken. En ook de Ronde van Zwitserland niet voor de mensen die straks iemand kiezen die daar start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |