Vertel, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:18 schreef thettes het volgende:
Gorka Verdugo, de man die Evans van tourwinst in 2008 afhield (althans, zo zegt Evans zelf)
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:18 schreef thettes het volgende:
Gorka Verdugo, de man die Evans van tourwinst in 2008 afhield (althans, zo zegt Evans zelf)
Roche is vrij zeker van zijn plaats in de selectie bij AG2R, dus ga er maar vanuit dat hij start.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:45 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ga voor Nicolas Roche, zoon-van die zijn eerste tour rijd als hij mee mag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef eortuw het volgende:
Is Svein Tuft nog vrij? Zo ja, dan bij deze niet meer! Tuft wordt mijn adoptierenner...
quote:
wisselen mag pas als het definitief is dat je renner niet naar de tour gaat, zie OPquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar.. Doe dan maar Brice Feillu, het broertje van Maxime Bouet..
![]()
[ afbeelding ]
Bouet is in ieder geval zeker van zijn plek bij Agritubel, in tegenstelling tot Brice Feillu
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:00 schreef franklop het volgende:
[..]
wisselen mag pas als het definitief is dat je renner niet naar de tour gaat, zie OP
Kijk in de OP. Is al gekozen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:59 schreef Jaaaay het volgende:
Ik adopteer Joan Horrach Rippoll van Katusha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |