Om Rui Costa nou direct in zijn eerste profjaar de Tour te laten rijden, is wat te hard van stapel lopen. Dat gebeurt dan ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde Contador![]()
Maar doet Rui Costa ook mee? Die is ook wel tof om te nemen.. (Maar ik heb al iemand)
Heb je de mensen al verteld waarom Koen niet Jan heet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Ensaf het volgende:
Mag ik niet bovenaanstaan in de lijst?
Ik heb per slot als eerste Koen geclaimd,
En we moeten mij noch Koen te Kort doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat leek mij ook. Ik wil 'em alvast reserveren voor volgend jaar, al is hij dan vast niet 'onbekend' meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Om Rui Costa nou direct in zijn eerste profjaar de Tour te laten rijden, is wat te hard van stapel lopen. Dat gebeurt dan ook niet.
Ik heb Trusov al. Maar als jij even met Caisse regelt dat Nicolas Portal wél naar de Tour komt, dan mag je 'm hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:53 schreef Falco het volgende:
Txurukka is ook al bezet Intx. Je bent gewoonweg te laat, zonde man.
Het wordt twijfelachtig of Muravyev mee gaat rijden voor Astana, er zitten ook zo veel kleppers daar in die ploeg. Maar ja, de Kazachse geldschieters (hehehe) willen natuurlijk wel waar voor hun geld en willen koste wat kost dat er tenminste nog één Kazach vertegenwoordigd is in hun ploeg. Desnoods wordt ene Lance A. opgeofferd om de Kazachse eer hoog te houden, tenminste, zo heb ik gehoord in de wandelgangen.
Die Oekraïner Volodomyr Zagorodny blijft een goed alternatief, mits ook hij geselecteerd wordt door Lampre, anders moet ik het op die ordinaire Rus Trusov van de Katusha-ploeg houden. Die is tenminste zeker van zijn plek.
Sure. Ik voer hem door.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik had Julien Loubetvan AG2R ge-adopteert, maar hij staat nu niet meer in het rijtje op die site uit de TT. Dus dat betekent volgens mij dat hij niet gaat rijden?
Als vervanger zoui ik graag Lloyd Mondory van dezelfde ploeg nemen.
Is dit mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |