Je moet je verplaatsen in een groot deel van de bevolking. Dat heb ik net ook geprobeerd. Die kent men echt niet hoor. Die mensen kennen wss ook niet eens de Ronde van de Toekomst.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef Suijk het volgende:
Christophe Kern.
Al is die misschien te bekend, won toch mooi de 6e etappe van de Ronde vd Toekomst in 2004.
Kut, net te laat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef Antaresje het volgende:
Ik adopteer Saïd Haddou. In de hoop dat ie een keer voorop komt en dat Ducrot zich dan verslikt in de naam
Rijdt 'ie net vandaag prominent vooraan in de Dauphinéquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet je verplaatsen in een groot deel van de bevolking. Dat heb ik net ook geprobeerd. Die kent men echt niet hoor. Die mensen kennen wss ook niet eens de Ronde van de Toekomst.
Twee maal raden met wiequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rijdt 'ie net vandaag prominent vooraan in de Dauphiné
Een groot deel van de volgers van de Tour kijken alleen de Tour en voor de rest niets anders (tenzij ze meedoen aan één of andere poule), dus die zullen de Dauphine niet eens kijken. En ook de Ronde van Zwitserland niet voor de mensen die straks iemand kiezen die daar start.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rijdt 'ie net vandaag prominent vooraan in de Dauphiné
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:51 schreef Dpadnul het volgende:
Ik neem maar eens een gok en neem Yukiya Arashiro, nu maar hopen dat hij geselecteerd wordt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Aalbers het volgende:
Ik adopteer Daryl Impey van Barloworld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |