Ik zeg ... DOEN!!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik dacht hem alvast te adopteren voor de ENECO tour
zolang ie niet gekozen is, dan kan hetquote:
In aanvulling daarop, kies er dan ook een waarvan het zeker is dat ie gaat c.q. een renner die tot een definitieve selectie behoort.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef franklop het volgende:
Wissels moeten worden doorgegeven aan de TdF forum mods (Ambro en/of LeatherFace). Dit kan echter alleen als je renner DEFINITIEF niet naar de Tour gaat.
Dit staat ook in OP vermeld.
Daarom wilde ik graag switchen... mijn nieuwe pick gaat zeker meequote:Op woensdag 24 juni 2009 08:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In aanvulling daarop, kies er dan ook een waarvan het zeker is dat ie gaat c.q. een renner die tot een definitieve selectie behoort.
Als je het dus even per PM aan LeatherFace doorgeeft (als je dat nog niet had gedaan) dan is alles in ordequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom wilde ik graag switchen... mijn nieuwe pick gaat zeker mee
Dan Martin is al gekozen door TheArt, ik zou dus maar gaan zoeken naar een ander.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:05 schreef thewarrior82 het volgende:
Mijn eerste keuze Svein Tuft heeft helaas de selectie van Garmin niet gehaald, daarom switch ik naar een man die het binnen die ploeg wel heeft gehaald Daniel Martin.
Ik zal het ook even pm'en naar de mods.
Twee keer gekeken en toch nog erover heen gelezen blijkbaar.. stom.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Dan Martin is al gekozen door TheArt, ik zou dus maar gaan zoeken naar een ander.
Idd. Ik hoop dat mijn renner Tom Veelers mee mag. Helaas moest hij tijdens de Ster Elektrotour met griep afhaken....quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Het wachten is op de definitieve selectie van Skil. Mag mijn Japanse held Beppu mee?
Als niemand (en zo te zien is dat zo) Andreas Klier heeft geadopteerd, wil ik hem wel graag onder mijn vleugels nemen....quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef assie het volgende:
Goeiendag wat een lijst al zeg......
Iemand nog een leuke suggestie voor moi?
Klier is te bekend helaasquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef assie het volgende:
[..]
Als niemand (en zo te zien is dat zo) Andreas Klier heeft geadopteerd, wil ik hem wel graag onder mijn vleugels nemen....
Klier rijdt al jaren in het peloton, diverse tours gereden en altijd goed in voorjaarsklassiekers, was 1 van de knechten van der Jan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef assie het volgende:
Klier te bekend??? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar goed zoek wel een andere.....
Als dan nog iemand suggesties heeft.
Je zou Brett Lancaster kunnen nemen. Geen grote naam maar toch een leuke renner, heeft bijv. eens een proloog in de Giro gewonnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef assie het volgende:
Klier te bekend??? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar goed zoek wel een andere.....
Als dan nog iemand suggesties heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |